- Hirdetés -

Kategória: Tv/Rádió

- Hirdetés -

Népszavazáson döntöttek arról, mire költsön a Netflix

Svájcban rendeztek népszavazást arról, hogy a nagy streamingszolgáltatók, mint a Netflix, vagy a Disney+ az országban szerzett bevételeiket visszaforgassák-e a svájci filmgyártásba. A Telex...

Különleges ajánlattal készülnek az Art mozik éjszakájára

Premier előtti vetítések és népszerű filmek is várják a nézőket az idei Art mozik éjszakáján, május 20-án késő délutántól másnap hajnalig öt fővárosi moziban....

Nagyot ment az HBO sorozata

Ma ér véget a magyar HBO saját gyártású sorozata, A besúgó.A Szentgyörgyi Bálint, Miklauzic Bence és Mátyássy Áron rendezte sorozat felülmúlta az – amúgy...

Júniusban visszatér a Barátok közt

Új műsorrendre áll át június elsejétől az RTL Gold, a kábelcsatorna kínálatában a Balázs Show és a Mónika Show epizódjainak ismétlése mellett feltűnik majd...

Film készült a háború elől menekülő ukrán családokról

Hadas Kriszta az ATV Heti Napló riportere az orosz-ukrán háború kitörésekor elhatározta, hogy riportfilmet készít a menekülőkről. Gudmon Olivér operatőrrel Moldáviába repültek, ahonnan egy...

Bejárta Magyarországot a Family Guy

Magyar nagyvárosok főterein szúrták ki a Family Guy szereplőit. A huszadik évadjára készülő animációs sorozat színes és szókimondó karakterei szabályosan megrohamozták a nevezetes hazai...

Új sorozatokkal erősít a Spektrum

Különleges kalandokra hív a Spektrum májusban; a nézők képzeletben egy második világháborús titkosügynök program részesei lehetnek, de azt is megtudhatják, hogyan lehet túlélni Kanadában...

Hazai luxuslakásokba kalauzol a Spektrum Home sorozata

Nem kisebb feladatra vállalkozott Sütő Enikő és a Spektrum Home, minthogy ismét bemutasson néhányat hazánk legexkluzívabb ingatlanjaiból. A Luxusra tervezve olyan hazai lakásokat, házakat...

Feltámadó turizmus és high-tech kereskedők a BrandManiában

Talán a turisztikai ágazatot sújtotta legjobban a COVID-járvány, dollár százmilliárdok tűntek el erről a piacról, a BrandMania stábja pedig annak járt utána, hogy idén...

Szomszédnénikkel szórakoztat a Comedy Central

Hogyan közöljük a HR-rel, hogy szerelmesek vagyunk a kollégánkba? Miképpen vigyázzunk, hogy a végeláthatatlan e-mail váltások ne fajuljanak tettlegességig? Mit tanulhatunk, ha odafigyelünk a...

X. Friss Hús: összeállt a versenyprogram

Idén is az elmúlt időszak legjobb hazai rövidfilmjeit mutatják be a Friss Hús Budapest Nemzetközi Rövidfilmfesztiválon, a cannes-i és annecy-i versenyfilmek mellett izgalmas színészgárdát...

Felgyorsíthatja reklámos terveit a Netflix

Az első negyedéves, csalódást okozó eredmények bejelentése után derült ki, hogy a Netflixnél gondolkoznak azon, hogy hirdetésekkel támogatott szolgáltatást is bevezessenek. Akkor még 1-2...

Ismét lesz tengerparti mozi a cannes-i filmfesztiválon

Idén ismét ingyenes vetítéseket rendeznek a közönségnek a cannes-i filmfesztivál alatt a tengerparton. A Cinema de la Plage műsorában A keresztapa és az E.T....

Már akciózik nálunk a Disney+

Az már korábban kiderült, hogy június 14-én rajtol nálunk a Disney+ streaming szolgáltatás, a cég pedig most azt is bejelentette, hogy már most lehet...

Ma este kiderül ki, ki vár a Győrre a FINAL4-ban

A Sport TV stúdiójában rendezik meg az EHF FINAL4 WOMEN sorsolását. Május 10-én 18 órától kiderül a két elődöntő párosítása, hogy aztán június 4-én...

Milyen nézettséggel tért vissza a Konyhafőnök?

A 18-49 éveseknél listavezetőnek bizonyult a Konyhafőnök, pedig erős ellenfél volt számukra a Szerencsekerék. A Forma-1-nek és a Bajnokok Ligájának köszönhetően combos hete volt...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....