- Hirdetés -

Új napi reality érkezik a TV2-re

|

- Hirdetés -

Új műsorral erősít a TV2, a Párharc című, naponta jelentkező realityben sztárpárok versenyeznek egymással, valamint az idővel a fődíjért, és a legextrémebb fizikai erőpróbákon próbálják meg leküzdeni félelmeiket és korlátaikat. A produkció műsorvezetője Stohl András lesz.

A szerb licencen alapuló formátumban kiélezett versenyhelyzet és kiszámíthatatlan, fordulatokkal teli történet garantálja a folyamatos izgalmakat. A műsorban szereplő pároknak minden ciklusban egy bátorságpróbán és egy összecsapáson kell megmérettetniük, amelyeket szavazás követ, a ciklusok végén pedig párbaj keretében esnek ki.

A műsorban nyolc páros száll harcba: Kulcsár Edina tartalomgyártó, üzletasszony és Varga Márk G.w.M rapper, akik a Párharc előtt még sosem szerepeltek együtt párként televíziós műsorban. Gáspár Evelin és szerelme, Varga Attila, építési vállalkozó, akik több, mint egy éve vannak együtt, és Evelin úgy érzi, Attilában végre megtalálta az igazit.

Varga Viktor énekes, és Zsembera Liliána táncművész. Igazi művészlelkek, a hosszútávú összezártság meglepő dolgokat hoz majd ki belük. Viktor spirituális és életvezetője Lilinek, mióta együtt vannak a lány számára kinyílt a világ. Chris Tanoh „Csoki”, akit a Ninja Warriorból is ismerhetnek a nézők, és Egedi Hedda. Ők az egyik legtemperamentumosabb páros, viharosan és szélsőségesen élnek meg mindent, folyamatosak a viták körülöttük. Sok meglepetésre számíthatunk tőlük az adások során. Heatlie Dávid zenész, énekes és felesége, Heatlie Dóra, akiket nemrég a Drágám, add az életed! című műsorban láthattak együtt a tévénézők. Aryee Claudia Dedei „Tücsi” influencer, és Sofron István a Magyar Jégkorong Válogatott tagja. Korábban láthattuk őket a Love Bistroban, de érdekes lesz, hogy a kettejük közti személyiségbeli különbségek miatt mit hozhatnak majd ki belőlük a játékok.

Megméretteti magát Monoki Lehel, az Exatlon All Stars műsorvezetője és Gyenesei Leila öttusázó is. Mindkettőjükben nagy a versenyszellem, Leila viszont tudja élvezni magát a játékot is, ellentétben Lehellel, akinek a győzelem az egyetlen alternatíva. Mellettük harcba száll Gaál Noémi időjárás-jelentő műsorvezető és Bán Tamás marketing szakember is. Talán ők lesznek azok, akik jellemükből adódóan majd a legjobban ellenpontozzák a többi pár szeleburdiságát.

„A Párharcban a játékosok többféle szempontból is tesztelik magukat. Ez egy komoly verseny és vetélkedő egyben, ami gyakorlatilag egy nagy párkapcsolati teszt. A műsor leginkább arra világít rá, hogy mennyire tudnak extrém helyzetekben együttműködni. A párok egy villában élnek, és különböző játéktípusokon vesznek részt, ciklusokra osztva. A műsorfolyam alatt az eleinte békés és összetartó társaság egyre kiélezettebben küzd egymás ellen, taktikáznak, szövetségeket kötnek. Nagyon izgalmas látni, hogy ki mit hajlandó megtenni a győzelemért! Ez tulajdonképpen egy klasszikus reality, de itt a lényeg, hogy egy pár mennyire tud együtt jól játszani. Ez egy nagy közös játék, amiben sok minden megengedett. A műsorvezető Stohl András, aki egyrészt ott van a játékosokkal a különböző kihívásokban, illetve bejár hozzájuk a villában, ahol például az eredményhirdetések alkalmával a legnagyobb meglepetéseket okozza a versenyzőknek. De ő bonyolítja a szavazásokat is, mikor kiderül, hogy ki a párbajellenfele az adott körben legrosszabbul teljesítőknek. A Párharc egy látványos, kalandos, nagyon erőteljes fizikai és lelki kihívásokkal teli a játék, tele kiszámíthatatlan, meglepő fordulattal. Utóbbira tökéletes példa, mikor Gáspár Evelin és szerelme, Varga Attila a bentlévők legnagyobb meglepetésére váratlanul megérkeznek a villába” - mondta el Rubin Kristóf, a műsort gyártó cég, a Free Monkeys Production tulajdonosa és kreatív producere.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó ügyért kampányol a Tesco és Nestlé

Szeptember 29. és október 12. között újfent közös kampányt hirdet a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására, melynek keretében a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben vásárolt, meghatározott termékek értékének egy...

Újabb funkcióval bővült a Huawei okosórája

A HUAWEI WATCH GT 3 Pro EKG alkalmazása megkapta az Európai Unió CE tanúsítványát, amely jelzi, hogy az applikáció megfelel a vonatkozó uniós szintű biztonsági, egészségügyi és környezetvédelmi előírásoknak. Mostantól a WATCH GT 3...

Saját szódát tervezett Budának a Hello Agency

A Fény Utcai Piac már nem csak friss árukínálatával csábítja a vevőket, de a II. Kerülettel összefogva Szódapalackozó Üzemet is létesített. A Buda Szóda arculatot a Hello Agency készítette. Az új terméket a Fény Utcai...

Nem spórolnak a divatcikkeken a magyarok

A magyarok túlnyomó többsége az elmúlt hónapokban növekedést tapasztalt a ruházati cikkek és cipők kiskereskedelmi árában, de egyelőre csak a fogyasztók harmada tervez emiatt jelentősebb kiadáscsökkentést – derül ki a Glami kutatásából.A GLAMI Fashion...

Így lehet sikeres a digitális átállás

Az ipari vállalkozások 94 százaléka szerint a digitális átalakulás nagy hatással lesz a működésükre a következő 2-3 évben, ugyanakkor 55 százalékuk még mindig csak részben felkészült a hatékony digitalizációra – derül ki a Schneider...

Egyre népszerűbb a telekocsizás

Noha december 31-ig még biztosan hatósági árakon tankolhatunk, a globális infláció miatt sokan már most az autós közlekedés költséghatékonyabb alternatíváit keresik. A közúti közlekedés résztvevőinek egyre több anyagi próbatétellel kell szembenézniük, így autósként és...

Újabb GLAMOUR Bookazine érkezik

A szerkesztőség hitvallása szerint olyan „időtálló” kiadványt készítettek ismét, amit a kávézóasztalra majd a könyvespolcra szánnak. A címlapot – melyen Pataki Ági filmproducer és green_of_daisy, azaz Bukovicsné Békefi Daisy go green nagykövet szerepelnek –...

A Stevie Awards for Women döntőjében Samu Tímea

A The Stevie Awards for Women in Business díjon shortlistes lett a Samu Tímea, a JCDecaux Hungary Zrt. vezérigazgatója által vezetett és megvalósított „keresdagalambot” projekt, a Communication&Marketing (developed for/by women) kategóriában. A The Stevie...

Tovább erősít játék-fronton a Netflix

Új videojáték-stúdiót hoz létre a Netflix, ez már a negyedik műhely lesz, ahol a streaming-óriás számára készítenek majd játékokat. A cég egyelőre nagyon kezdőnek számít a játékpiacon, a múlt hónapban napi szinten csak 1,6...

Jövőre sem lesz könnyebb az életünk

Recesszió, gyorsuló infláció, vészesen romló külső egyensúly - a GKI Gazdaságkutató Zrt. előrejelzése 2022-re és 2023-ra.A GKI jelenlegi előrejelzése a szokásosnál is nagyobb bizonytalanság közepette készült, ráadásul a tendenciák megértését nehezíti a gazdasági folyamatok...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ösztöndíjprogramot indít a Central Médiacsoport

Central Digitális Akadémia néven egy képzéssel egybekötött gyakornoki programot indít a Central Médiacsoport. A kiadóvállalat számára a hiteles és független tájékoztatás mellett nagyon fontos az utánpótlásnevelés, a fiatalok képzése és a tudásmegosztás is. A...

Jó ügyért kampányol a Tesco és Nestlé

Szeptember 29. és október 12. között újfent közös kampányt hirdet a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkájának támogatására, melynek keretében a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben vásárolt, meghatározott termékek értékének egy...

Újabb funkcióval bővült a Huawei okosórája

A HUAWEI WATCH GT 3 Pro EKG alkalmazása megkapta az Európai Unió CE tanúsítványát, amely jelzi, hogy az applikáció megfelel a vonatkozó uniós szintű biztonsági, egészségügyi és környezetvédelmi előírásoknak. Mostantól a WATCH GT 3...

Saját szódát tervezett Budának a Hello Agency

A Fény Utcai Piac már nem csak friss árukínálatával csábítja a vevőket, de a II. Kerülettel összefogva Szódapalackozó Üzemet is létesített. A Buda Szóda arculatot a Hello Agency készítette. Az új terméket a Fény Utcai...

Nem spórolnak a divatcikkeken a magyarok

A magyarok túlnyomó többsége az elmúlt hónapokban növekedést tapasztalt a ruházati cikkek és cipők kiskereskedelmi árában, de egyelőre csak a fogyasztók harmada tervez emiatt jelentősebb kiadáscsökkentést – derül ki a Glami kutatásából.A GLAMI Fashion...
- Hirdetés -

Don't Miss

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...

Bátornak, belemenősnek és nyitottnak kell lennünk

Melyek a legforróbb témák a marketingszakmában, mire kellene nagyobb figyelmet fordítaniuk a területtel foglalkozóknak – többek között erről beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Horváth Tibor (HT), a Salesforce felhőmarketingért felelős vezetője és Siegler Bálint...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Busásan megtérül a fenntartható terméktervezés

Bár még csak a vállalatok 22 százaléka tette a terméktervezési stratégiája kulcsfontosságú elemévé a fenntarthatóságot, annak beemelése egyre sürgetőbbé válik nemcsak a környezettudatosság, de annak egyéb hosszútávú pozitív hatásai miatt is.A szervezeteknek be kell...

Tudatosságra tanítanak Ördög Nóráék

Tapasztalatok, személyes történetek, sikerek és kudarcok – Ördög Nóra előtt megnyíltak a PlanAll Day – A Tudatosság Napja előadói. A Corinthia Hotel Budapestben november 11-én tartandó egész napos rendezvényen Almási Kitti, Csufor Lilla, Gangel...

Élelmiszervásárlásnál nem nézzük a fenntarthatóságot

Ár, íz, egészségesség – egy friss hazai kutatás szerint ezek a legfontosabb szempontok, amelyek meghatározzák a hazai fogyasztók élelmiszervásárlásait, miközben sem a hazai eredet, sem pedig a fenntarthatóság nem számít lényegesnek. Ez utóbbi azért...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....