- Hirdetés -

Két tévéműsor ugrotta meg az egymilliós nézőszámot

|

- Hirdetés -

Múlt héten a Sztárban sztár leszek bizonyult a legnézettebbnek a teljes lakosság és a 18-59 évesek körében. Az X-Faktor pedig a 18-49 éves célcsoportnál vezette a heti toplistát.

A két legnézettebb kereskedelmi csatorna közötti verseny hasonlóan alakult, mint egy héttel korábban. Főműsoridőben az RTL Klub bizonyult a piacvezetőnek, nemcsak a 18-49 éveseknél, hanem a 18-59 éves célcsoportnál és még a teljes lakosságnál is. A teljes napon viszont ugyanennél a hármasnál a TV2 teljesített jobban.

A komplett csatornaportfóliókat nézve a TV2 Csoport megnyert mindent a múlt héten, teljes napon, főműsoridőben, a kereskedelmi célcsoportnál és a teljes lakosságnál is, nézhetjük bárhogy az adatokat. A TV2 Csoport a legnagyobb előnyt a teljes lakosságnál és teljes napon tudta felmutatni, ebben a felosztásban 25,2 százalékos heti share-t értek el a 17,2 százalékos RTL Magyarország előtt. A legkisebb differencia pedig a 18-59 éveseknél és főműsoridőben volt, itt csak 0,8 százalékponton múlt az első hely. A TV2 Csoport 25,7 százalékos, az RTL Magyarország 24,9 százalékos közönségarányt hozott össze.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 37. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
RTL Klub 15,3 15,3 15,2
TV2 13,8 14,7 14,3

 

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 37. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,9 12,3 11,3
RTL Klub 9,1 8,6 8,9

 

Érdemes azt is megnézni, miként alakult a többi csatornacsoport külön versenye. Teljes napon, a teljes lakosságnál a TV2 Csoportot és az RTL Magyarországot az MTVA követte kereken 10 százalékos share-rel, utánuk kicsit leszakadva, 5,8 százalékkal következett az AMC Networks. A kereskedelmi célcsoportoknál viszont más volt a TV2 Csoport és az RTL Magyarország utáni sorrend. A 18-49 éveseknél a harmadik helyre az AMC Networks futott be, majd holtversenyben következett az MTVA és a Paramount (volt Viacom). A 18-59 éveseknél pedig az AMC Networks és az MTVA ért el ugyanolyan heti share-t, utánuk jött a Paramount, majd minimális különbséggel a Network4.

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,2 25,2 24,4
RTL Magyarország 19,0 17,2 18,3
MTVA 6,3 10,0 5,3
AMC Networks 6,3 5,8 6,4
Paramount Global 4,5 4,2 5,3
Network4 4,3 4,6 3,3
Antenna Entertainment Group 4,0 3,1 3,8
Warner Bros. Discovery 2,5 2,8 2,5

 

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 18,1% / 18,1% (17,3% / 16,8%)
Tények Plusz – 13,6% / 13,2% (12,9% / 12,6%)
Séfek séfe – 14% / 15,2% (13,1% / 13,9%)
Bezár a bazár – 7,6% / 7,9% (5,8% / 5,9%)

RTL Klub
Híradó – 18,2% / 15,5% (19,2% / 16,8%)
Fókusz – 14,9% / 14,2% (17% / 16,8%)
Keresztanyu – 15% / 14,2% (14,7% / 14,3%)
Házasodna a gazda – 15,6% / 16% (14,5% / 15%)

Ahogy a fenti adatokból látható, a napi műsorok a 18-59 éveseknél és a 18-49 éveseknél nagyjából hasonlóan teljesítettek. Ahol látványos volt a különbség az az esti hírműsorok sávja. A 18-59 éveseknél gyakorlatilag ugyanazt hozta az RTL Híradó és a Tények, viszont a 18-49 éveseknél heti átlagban a Tények 2,6 százalékpontot rávert az RTL Híradóra. A TV2-s Séfek séfe hozta a Keresztanyu szintjét, a Házasodna a gazda pedig egész szép eredménnyel búcsúzott, nem véletlen, hogy lesz belőle újabb évad.

A hétvégét felosztotta egymás között az RTL Klub és a TV2. Szombaton az X-Faktor 32,9 százalékos share-t hozott a 18-49 éveseknél. Ugyanekkor, ugyanennél a célcsoportnál a TV2 25 éves jubileumi műsora pusztán 4,9 százalékot produkált. Vasárnap este a TV2-s Sztárban sztár leszek hozott 27,9 százalékos share-t a 18-49 éveseknél, miközben az RTL-es Tehetség első látásra című műsor erejéből csak 9 százalékra futotta.

A heti műsoros toplistát nézve két produkció tudta megugrani a lélektani egymilliós nézettségi határt: a Sztárban sztár leszek, ami 1,15 millió nézőt vonzott, valamint az X-Faktor 1,06 milliós nézőszámmal. Más műsor a közelükben sem járt. A TV2 második legjobban teljesítő produkciója a vasárnapi Tények Plusz volt, ami 793 ezres nézettséggel futott. Az RTL Klub második legjobb nézőszámot hozó műsora (a teljes lakosságnál) a vasárnapi RTL Híradó volt 654 ezres nézettséggel.

A 18-59 éveseknél is nézettebbnek bizonyult a Sztárban sztár leszek, mint az X-Faktor, viszont a 18-49 éveseknél fordított volt a helyzet, az RTL-es tehetségkutató magasabb nézőszámot ért el, így a listavezető helyet foglalta el.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 606 878 27,0
X-FAKTOR RTL KLUB 573 196 28,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 386 348 19,9
HÁZASODNA A GAZDA RTL KLUB 312 927 17,2
KERESZTANYU RTL KLUB 300 191 15,6
TÉNYEK TV2 299 396 18,1
HÍRADÓ RTL KLUB 290 894 21,1
SÉFEK SÉFE TV2 282 883 15,4
FÓKUSZ PLUSZ RTL KLUB 257 778 14,7
FÓKUSZ RTL KLUB 253 793 15,4

 

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 1 159 911 26,9
X-FAKTOR RTL KLUB 1 068 616 26,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 793 835 20,1
TÉNYEK TV2 734 714 21,1
HÍRADÓ RTL KLUB 654 429 18,7
KERESZTANYU RTL KLUB 622 719 15,7
HÁZASODNA A GAZDA RTL KLUB 606 722 17,9
FÓKUSZ PLUSZ RTL KLUB 521 717 13,7
SÉFEK SÉFE TV2 509 452 13,8
FÓKUSZ RTL KLUB 501 405 13,6

 

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL KLUB 461 979 32,9
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 433 109 27,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 247 198 18,8
HÁZASODNA A GAZDA RTL KLUB 228 935 17,9
SÉFEK SÉFE TV2 205 578 16,7
TÉNYEK TV2 196 093 17,6
KERESZTANYU RTL KLUB 191 590 14,8
FÓKUSZ PLUSZ RTL KLUB 185 068 15,5
HÍRADÓ RTL KLUB 169 652 18,4
FÓKUSZ RTL KLUB 154 232 14,5

 

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Több százmilliós befektetést kapott egy okos vízelemzőt fejlesztő startup

Az automatizáltan működő okos vízelemző műszer fejlesztésével foglalkozó Water MiniLab az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures-től és a Kék Bolygó Klímavédelmi Kockázati Tőkealaptól kapott finanszírozást, amely lehetővé teszi a csapat számára az értékesítés és a...

Stresszelünk az ajándékvásárlás miatt

Feltorlódott munka a szabadság előtt, iskolai programok sora, ajándékvadászat, végtelen bevásárlólisták: csak néhány ok, ami miatt sokaknak stresszes a karácsonyi készülődés. A Yettel kutatása szerint amellett, hogy a gazdasági helyzet idén rányomja a bélyegét...

Életet menthetnek az okosórák

Az európai kardiológusok legfrissebb irányelvei szerint az egyik leggyakoribb szívritmuszavar, a pitvarfibrilláció azonosítása az EKG-funkcióval rendelkező okosórákkal új távlatokat nyithat az orvoslásban. A kereskedelmi forgalomban is kapható okoseszközök folyamatosan fejlődő algoritmusai és technológiái hozzájárulhatnak...

Durva meccset nézhetünk élőben

Magyarországon is élőben láthatják a bokszrajongók az idei év egyik szenzációját, a Tyson Fury – Derek Chisora összecsapást. A gálát a NET4+ SPORT streamingszolgáltató közvetíti szombat éjszaka egyenesen a Tottenham Hotspur londoni stadionjából. Minden...

Minden, amit a chatbotokról tudni érdemes

A chatbotok technológiája viszonylag új, viszont ahogy a vállalkozások új lehetőségeket keresnek az emberekkel való online kommunikációra, egyre népszerűbb. Az oktatástól a szórakoztatásig rengeteg különböző szerepben láthatjuk ezeket. A létrehozásuk óta a chatbotok forradalmasították...

Film készül az első női képviselőkről

A magyar parlament két első női képviselője, Slachta Margit és Kéthly Anna pályáját bemutató dokumentumfilm, valamint Piroch Gábor, a világhírű magyar kaszkadőr gyermekkorát felvillantó rövidfilm gyártását támogatja a Nemzeti Filmintézet. A Televíziós Döntőbizottság novemberi ülésén...

Pénzt ad a félretájékoztatás elleni küzdelemre a Google és a YouTube

A Google internetes óriáscég és videószolgáltatója, a YouTube 13,2 millió dolláros támogatást jelentett be egy új, tényszerűség-ellenőrző alap létrehozására az online félretájékoztatás elleni küzdelem érdekében. A félretájékoztatás elleni küzdelem online csúcstalálkozóján bejelentetett finanszírozást a nemzetközi...

Egyelőre nem szorítja ki a streaming a lineáris tévézést

Bár a nemlineáris tévézés sok előnnyel kecsegtet, egyelőre nem – és a válaszok alapján a közeljövőben sem – fogja kiszorítani a hagyományos tévézést – derült ki abból az új kutatásból, amely a Magyar Elektronikus...

Élőben közvetített díjátadásokkal jön a következő Oscar-gála

A márciusi Oscar-gálán mind a 23 kategória díjának átadását élőben közvetítik - jelentette be az amerikai filmakadémia kedden. Kiderült az is, hogy Jimmy Kimmel lesz az esemény házigazdája, aki korábban már kétszer vezette a...

Lelassult az e-kereskedelem

Új korszakot nyitott az e-kereskedelemben 2022: két járvány sújtotta év és a digitális gazdaságban ezalatt tapasztalt hipernövekedés után az idén törvényszerűen várható volt egy megtorpanás a digitalizációban és az e-kereskedelemben. A jelenlegi gazdasági helyzet...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb 500 millió eurós tőkealapot hozott létre az SE Ventures

Az SE Ventures tőkekezelő második alapja, a Fund II 500 millió euróval fejleszti a klíma- és ipari technológiára összpontosító startupokat. Korábbi támogatásuknak, a Fund I sikerének köszönhetően a cég 1 milliárd euróval a világ...

Több százmilliós befektetést kapott egy okos vízelemzőt fejlesztő startup

Az automatizáltan működő okos vízelemző műszer fejlesztésével foglalkozó Water MiniLab az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures-től és a Kék Bolygó Klímavédelmi Kockázati Tőkealaptól kapott finanszírozást, amely lehetővé teszi a csapat számára az értékesítés és a...

Stresszelünk az ajándékvásárlás miatt

Feltorlódott munka a szabadság előtt, iskolai programok sora, ajándékvadászat, végtelen bevásárlólisták: csak néhány ok, ami miatt sokaknak stresszes a karácsonyi készülődés. A Yettel kutatása szerint amellett, hogy a gazdasági helyzet idén rányomja a bélyegét...

Életet menthetnek az okosórák

Az európai kardiológusok legfrissebb irányelvei szerint az egyik leggyakoribb szívritmuszavar, a pitvarfibrilláció azonosítása az EKG-funkcióval rendelkező okosórákkal új távlatokat nyithat az orvoslásban. A kereskedelmi forgalomban is kapható okoseszközök folyamatosan fejlődő algoritmusai és technológiái hozzájárulhatnak...

Durva meccset nézhetünk élőben

Magyarországon is élőben láthatják a bokszrajongók az idei év egyik szenzációját, a Tyson Fury – Derek Chisora összecsapást. A gálát a NET4+ SPORT streamingszolgáltató közvetíti szombat éjszaka egyenesen a Tottenham Hotspur londoni stadionjából. Minden...
- Hirdetés -

Don't Miss

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...

Van tér a fejlődésre – interjú Bíró Pállal

Részben a vezetői kultúra miatt is nagyon kishitűek a hazai cégek, nem mernek exportálni, és ezen a helyzeten a szemléletmód átalakítása segíthetne sokat – állítja Bíró Pál, aki első lett idén a legmeghatározóbb hazai...

A célunk ezzel egy talent lista létrehozása

Sok a munka és a nehézség, amíg az ember eljut a marketing-döntéshozói szintig, ezért szerettünk volna egy olyan platformot életre hívni, amely kimondottan a márkamenedzsereket, a trade marketing menedzsereket ismeri el – nyilatkozta Vaszary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Fenntarthatósági ötleteket díjazott a Vodafone

November 26-án, a Vodafone új székházában rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Skool szakmai közreműködésével a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! ötletpályázat döntőjét, ahol a 10 legjobb ötlettel pályázó csapat szakmai mentorok...

Nagyon sok e-autót ad el a Toyota

A Toyota európai eladásainak már most több, mint 70 százalékát teszik ki a részben vagy teljesen elektromos autók, míg a vállalat prémium márkája, a Lexus 99 százalékban értékesít elektrifikált modelleket a kontinensen. A két...

Ezért veszünk e-autót

Nem a környezettudatosság, hanem az állami támogatások ösztönzik leginkább a villanyautózást – derült ki az Allianz Hungária elektromosautó-vásárlási szokásokkal kapcsolatos online, nem reprezentatív kutatásából. Átlagosan csupán 27 százalékunk tájékozódik alaposan az e-autókról a vásárlást...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....