- Hirdetés -

Kategória: Tv/Rádió

- Hirdetés -

Különleges videóval búcsúznak a Dr. Csont sztárjai

A televíziózás történetének egyik leghosszabban futó drámai sorozata ér véget az Egyesült Államokban: 12 évad után búcsúzik ugyanis a nézőktől a Dr. Csont. A...

Az RTL-vezér a legbefolyásosabb médiás

Idén is az RTL Magyarország vezérigazgatója, Vidus Gabriella végzett az első helyen a Marketing&Média „Top 50 – A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban” rangsorában....

Erre készül a Nickelodeon

Tizenegyéves ikrek anyukájának lenni roppant nehéz, pláne, ha négyes ikrekről van szó, akik minden létező komiszságban benne vannak. A családi bonyodalmak és a négy...

Apokalipszis az ismeretterjesztő csatornán

Az időszámításunk előtti 13. században, csupán ötven év leforgása alatt egész civilizációk tűntek el rejtélyesen a Föld felszínéről. A katasztrófáról a Biblia és maga...

Tanulhat a Telekommal

Szinte észrevétlenül, külön időbefektetés nélkül és ingyenesen fejleszthetik angoltudásukat a Telekom TV-előfizetői. Májusi bónuszcsatornaként a hetes programhelyen a Telekom elérhetővé tette az English Club...

TOP50 a BrandManiában

Ma kiderül, hogy ki a legbefolyásosabb médiás Magyarországon, a Marketing&Media magazin és a Magyar Reklámszövetség közös díjátadó gáláján. A TOP50-é lesz a főszerep a...

Ennyi forrást kap a közmédia

Jövőre 71,26 milliárd forint állami forrást kap a közszolgálati média a 2018-as költségvetés tervezete szerint. Ez ugyanakkor még nem a teljes keret, amiből majd...

Sorozatpremierrel erősít a VIASAT6

Guy Ritchie Blöff című filmjével beírta magát a filmtörténelembe. A film 17 év alatt igazi klasszikussá vált, ismert idézetekkel és szereplőkkel, akiket hamar a...

Új sorozat a Disney Csatornán

A Phineas & Ferb alkotói ismét egy humoros, izgalmas sorozattal jelentkeznek: Milo Murphy és barátai garantáltan elvarázsolják a fiatal tévénézőket.  Milo Murphy a megtestesülése Murphy...

Akcióban a Da Vinci Media

A Da Vinci Learning, a családi oktató TV-csatorna a Nagy álmodozók című új sorozathoz kapcsolódóan 10 ország 18 távközlési szolgáltatójával kínál lehetőséget arra, hogy...

Milliós nézettséggel búcsúzott a Konyhafőnök

A Konyhafőnök VIP szezonzáró adása vonzotta a legtöbb nézőt, a Nagy Duett a vártnál kissé gyengébben teljesített, de még így is a nézettségi toplista...

Fiatalokkal erősít az M4 Sport

Az M4 Sport elkötelezett támogatója nemcsak az NB I és az NB II, hanem az utánpótlás labdarúgó mérkőzések közvetítése iránt is.  Először az M4 Sport...

Sokat fejlődött a hazai filmipar

A múlt évben 125,5 milliárd forint volt a magyarországi filmes összköltés a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) adatai szerint, ami 75 százalékos növekedést...

Jó hír érkezett Hollywoodból

Sikerült megállapodásra jutnia a hollywoodi írócéhnek (WGA) a nagy stúdiókkal, így elkerülhetővé vált a fenyegető írósztrájk. A tárgyalások még március közepén kezdődtek, a szakszervezet...

Ők kapták a Mediawave díjakat

Molvay Norbert Ha nem segít a mindenható című alkotása nyerte el a legjobb dokumentumfilmnek járó díjat a 27. Tartóshullám Mediawave Együttléten. A kisjátékfilmek kategóriájában...

Városaink jövője a BrandManiában

Már most tízmilliárd okoseszköz kapcsolódik hálózatba, és a következő években sokszorosára nő a számuk, ami nagy mértékben hozzájárul az okos városok kialakulásához. A BrandMania...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rekordforgalommal zárhatja az évet a Budapest Airport

Rendkívül erős utasforgalmat regisztrált novemberben a VINCI Airports hálózatának részeként működő Budapest Airport; összesen 1 401 245 utas fordult meg a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, ami nemcsak a tavalyi adatot haladja meg 22 százalékkal, hanem az...

Ezek a trendek mozgatják jövőre az e-kereskedelmet

Az időablakos kiszállítás alkalmazására ösztönzik a hazai piaci szereplőket a külföldi webshopok térnyerése nyomán átalakuló vásárlói igények. Jövőre ezért az e-kereskedelem egyre több szegmensében elérhetővé válhat ez a szolgáltatás. Emellett olyan új szolgáltatásmodellek terjedhetnek...

Karácsonyi ajándékok: sokan az utolsó pillanatban vásárolnak

A felnőttek harmada az utolsó hetekre, napokra hagyja az ajándékok vásárlását, és a háztartások majdnem egyharmadában a nőkre hárulnak az ünnepi teendők – többek között ez is kiderül a CIB Bank kérésére végzett friss,...

Közel 10 százalékkal nőhet idén a reklámpiac

Idén várhatóan 9,5 százalékkal bővül a globális reklámpiac a GroupM médiaügynökségi csoport decemberi This Year Next Year kutatása szerint. Az elemzés alapján jövőre a kelet-közép-európai régióban (CEE), valamint Magyarországon az elmúlt két év jelentős...

Bengyel Ádám: A víziónk, hogy mi legyünk a legnagyobbak

Meg kell találni azokat az üzleti partnereket, akikkel közösen tovább tudunk nőni – nyilatkozta a BrandMania Meet The Boss Podcastjének Bengyel Ádám. A Foxpost társalapító-vezérigazgatója a műsorban elmondta azt is, hogy az új befektetői...

Don't Miss

Zöld kiadvány készült a MITTE közreműködésével

Az ipari termeléshez, hulladékkezeléshez köthető környezeti problémák bolygónk egyik legnagyobb kihívása: Európában évi 2,2 milliárd tonna hulladékot termelünk, a legfrissebb Circularity Gap Report szerint azonban a globális gazdaság csak 7,2 százalékban tekinthető körforgásosnak. A...

Először nyert díjat magyar kampány az európai Effie Awards-on

Az Effie reklámhatékonysági verseny 23 éves magyarországi történetében először került be magyar pályamunka az európai döntőbe. 2024. december 11-én este a brüsszeli díjátadón bronz Effie-t nyert a LEGO Oroszlán és a Red Lemon Media.A...

Díjazták a Mapei kommunikációs vezetőjét

Mészáros Szilvia, a Mapei Kft. PR- és kommunikációs vezetője kapta a 2024-es „Az Év Építőipari Marketingkommunikációs Személye” díjat. Az elismerést az Építőipari Vállalkozások Országos Szövetségének Médiatagozata alapította, és idén adták át először. A szakember...

Kisfilmmel ünnepel a Human Telex

Nem szokványos születésnap, nem szokványos ajándék: a Human Telex Advertising & Event teljesen házon belül készített egy filmet magáról, mindenkinek és maguknak. A filmben az időutazás és a fantázia találkozik az ügynökség értékeivel.A 35....

Olimpikonnal erősít az MBH Bank

Kós Hubert lesz az MBH Bank márkanagykövete a követkető két évben, az együttműködés részeként a sportoló számos alkalommal fog feltűnni a pénzintézet kampányaiban. Az olimpikon személyes részvételének központi témája a sport és a szurkolás...