- Hirdetés -

Kategória: Tv/Rádió

- Hirdetés -

Újabb fordulat Chili TV-ügyben

A védjegyperben első fokon eljárt Fővárosi Törvényszék május 10-én hozott ítéletében megállapította, hogy a TV2 mind a nemzeti, mind a közösségi TV Paprika védjegyet...

BrandMania: középpontban a márkabiztonság

Óriási botrányt kavart a közelmúltban az Egyesült Királyságban, hogy ismert márkák és az állami hirdetései is szélsőséges tartalmak mellett jelentek meg a YouTube-on. A...

Turisztikai trendek a BrandManiában

A múlt évben rekordot döntött a hazai turisztikai ágazat, és ígéretesen indult 2017 is. A BrandMania stábja annak járt utána, hogy minek köszönhető a...

Így változott a Top50

A Marketing&Media magazin által összeállított, a hazai médiapiac legbefolyásosabb személyiségeit bemutató Top50 közel harmada kicserélődött idén a múlt évhez képest. Néhány esetben politikai játszmák...

Beszüntette adását a közszolgálati rádió

Nyolcvanegy évi működés után szerda este az izraeli közszolgálati rádió, a "reset bet" is beszüntette adását, miután előző este a bezárásra ítélt régi közmédia...

Visszatér az RTL Klub show-műsora

Számos újdonsággal tér vissza május 15-től az RTL Klub képernyőjére az elmúlt évek egyik legsikeresebb vetélkedő show-műsora, az 1 perc és nyersz. A műsorvezető...

Top50: felzárkózó hölgyek

Az idén kilenc hölgy került fel a Marketing&Media magazin Top 50-es listájára, ami eggyel több, mint tavaly. A nők növekvő befolyásoló erejét mutatja, hogy...

Ezzel készülnek az Artmozik éjszakájára

Premier előtti vetítésekkel is készülnek idén az Artmozik éjszakája szervezői a nézőknek, akik péntekről szombatra virradóra öt fővárosi moziban láthatják az újdonságok mellett a...

Különleges videóval kampányol a tévécsatorna

A Discovery Channel 2017-es stratégiájának részeként mind inkább épít a virtuális valóság eszközeire is amellett, hogy egyre több prémium tartalmat oszt meg a TV...

A Nagy Duett és egy RTL-es újonc volt a legnézettebb

Erősen kezdett az RTL Klubon a Házasság első látásra, de a legnézettebb műsornak A Nagy Duett bizonyult. A köztévénél egy meccs és egy török...

Oscar-díjasokkal erősít a filmcsatorna

A filmeket elsősorban a bennük szereplő színészekről jegyezzük meg. De mi a helyzet a rendezőkkel, akik ugyanolyan elengedhetetlen részesei az alkotásoknak, annak ellenére, hogy...

MTV: Megvannak a legjobban

A Szépség és a szörnyeteg nyerte az Év filmje díjat vasárnap az MTV Movie & TV Awards gálán, ahol Hollywood és a televíziós szakma...

Top50: eltűntek a főszerkesztők, fogynak a médiások

A Marketing&Media magazin által összeállított Top 50-et továbbra is a médiavállalatok vezetői uralják, de soha nem voltak olyan kevesen a listán, mint az idén....

Kevesebb időt töltünk a tévék előtt

Az első negyedévben átlagosan 5 óra 3 percet töltött a tévékészülék előtt a teljes népesség naponta a Nielsen Közönségmérés adatai szerint, ez 6 perccel...

Nagy kalandok a Discovery-n

A május kalandos hónapnak ígérkezik a Discovery Channel nézőinek, a csatorna két erős, tűréshatástesztnek is beillő dokumentumfilmet is indít a hónap első hétvégéjén. Todd...

Klasszikusokkal erősít az AXN

Májusban újra megnevettetnek a Rendőrakadémia szereplői az AXN műsorán.  Ki ne emlékezne a hét részből álló Rendőrakadémia filmsorozatból legalább egy vicces jelenetre? Amikor a rendőrök...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csúcsot döntöttek az áruhitelek

Az áttörés elsősorban annak köszönhető, hogy ma már a webshopokban is gyorsan elérhetőek ezek a kölcsönök, az emberek pedig utaznak a 0 százalékos THM-es akciókra. Az ügyfelek számára egész biztosan kedvező lesz Gergely Péter,...

Olcsóbb lett a lakásbiztosítás

Az Insura.hu biztosításközvetítő adatai szerint a tavaly megkötött online lakásbiztosítási szerződések átlagdíja 37 300 forint volt, ami 2,1 százalékos csökkenést jelent a 2023-ban tapasztalt 38 100 forintos átlagos díjmértékhez képest.Az átlagdíj csökkenésében jelentős szerepet...

A Facebookon is a mesterséges intelligencia dönt

Már félmillió magyart korlátozhatott a Facebook, miközben az online óriásplatformok tartalom- és fiókmoderálási szabályai gyakorlatilag átláthatatlanok – egyebek mellett erre mutatott rá egy, az NMHH megbízásából készült friss tanulmány. A kutatás a Facebook és...

3D-s játékélményt ígér a Samsung és a Nexon

A Samsung bejelenti együttműködését a Nexon Korea és Neople játékfejlesztő vállalatokkal, amelynek köszönhetően a hamarosan érkező „The First Berserker: Khazan” című videójátékkal páratlan 3D élményt nyújthat. A videójáték 3D elemeit a fejlesztés során speciálisan...

Egyre kifinomultabbak a digitális fenyegetések

A modern élet ma már nagyrészt online zajlik: vásárlás, munka, tanulás vagy kapcsolattartás – ezek során rengeteg személyes adatot osztunk meg. A SlashNext kiberbiztonsági vállalat szerint 2024 második felében 703 százalékkal nőtt a hitelesítő...

Don't Miss

Új kategóriákkal bővül a Flash Award

A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz) idén 3. alkalommal is meghirdeti a rendezvényszervező és -szolgáltató szektor szereplői számára létrehozott Flash Award by MaReSz szakmai díjpályázatot. Az egyre népszerűbb verseny célja, hogy elismerje az...

A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly

Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...

Új megbízást kapott az Astoria Agency

2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...

Új vezetővel erősít a DDC

2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...

Új kinevezések a Mediatornál

Nemcsak új taggal bővült a független, full-service reklámügynökség menedzsmentje, de a napi működést érintő átalakulások is zajlanak a Mediator háza táján. A cél az ügyfélkiszolgálás minőségének javítása és a 2024-ben tapasztalt szakmai fejlődés töretlen...