Manapság már cseppet sem számít idegennek a sneakerhead kifejezés, hiszen egyre jobban bővül a rajongói tábor, egyre népszerűbb a trend, miszerint „jó cipőt venni,...
A GLAMI divatkereső tovább terjeszkedik Európában, a tech cég az olasz Stileo divataggregátor felvásárlása után Lengyelországban is megjelent.A GLAMI.hu divatkereső anyavállalata, a GLAMI Group...
Idén már 22. alkalommal indult útjára „Az Év Honlapja” pályázat, amely izgalmas lehetőséget kínál mindazoknak, akik az elmúlt időszakban a legújabb honlapokat, applikációkat, digitális...
Streaming Innovation Alliance néven új szervezetet hoztak létre a vezető amerikai streaming szolgáltatók, köztük a Netflix, a Disney, a Comcast, a Warner Bros. Discovery...
A 18-65 éves internetező magyarok átlagosan 4 órát interneteznek egy hétköznapon a szabadidejükben. A Reacty Digital legújabb felmérése szerint ezt kevesen tartják problémának, pedig...
A háromszoros olimpiai bajnok pólókapitánnyal, Kemény Dénessel készült epizóddal elstartolt az Elviszlek magammal új évada. A műsor össznézettsége eddig meghaladta az 51 milliót a...
Az OnlyFans eredendően nem erotikus tartalmak megosztására létrehozott felület, a hazai sajtóban mégis szinte kizárólag erről az oldaláról ismerhetjük. Miként alakult ez így? Hogyan...
Jövő hétfőtől folytatódik a KMH Film és a Magyar Telekom koprodukciójában készült, a YouTube-on közzétett sorozat, a Marsra magyar!. Az őszi szezon hat epizódjában...
Harmadik születésnapjára teljesen megújult a Network4 digitális felülete, a változás keretében egy platformra került a sport és a szórakoztató tartalom.
A net4.network4.hu oldal mostantól...
Nagy Ádámot, a K&H információ-biztonsági vezetőjét választotta az Év IT-biztonsági vezetőjének a Vezető Informatikusok Szövetsége (VISZ). Az indoklás szerint példamutató, ahogy a díjazott vezető...
ECONOMX lett az új neve az Indamedia pénzügyi-gazdasági portáljának, a Napi.hu-nak. A vizuális megújulás mellett új tartalmi elemekkel is bővül az online kiadvány.
A név...
Magasabb fokozatba kapcsolt a kormány és a vállalatok is a kibertámadások megelőzése érdekében. Az online bűncselekmények felderítésére egy erre specializálódott nyomozóegység jön létre, de...
Az adathalászat majdnem olyan régi, mint maga az internet, így talán azt gondoljuk, hogy már mindent tudunk róla, felismerjük az üzenet tárgysorából, a megszólításból...
Hamarosan vége a nyárnak, és a legtöbb vállalatnál kezdetét veszi egy sűrűbb időszak. A kipihent munkavállalók visszatérnek a szabadságról, és elkezdhetik megtervezni és megvalósítani...
A korábbi években megnövekedett érdeklődést tapasztalt a Vodafone Magyarország vezetékes szolgáltatásai iránt az iskolakezdés időszakában, ezért a vállalat az új tanévkezdetben a növekvő ügyféligényre...
A magyarok többsége annak ellenére sem bízik az online adattárolásban, hogy ismerik az internetes adatvédelem alapvető technikai eszközeit – ez derül ki a Médiaunió...
2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...
A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...
Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...
Meghaladták a 2 milliárd forint bevételt és az 1 milliós nézőszámot a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával készült magyar filmek 2025-ben a mozikban. Világszerte több mint 50 rangos fesztiváldíjat hoztak el az alkotók a nemzetközi...
A THE SHIFT szervezői bejelentették a konferencia újabb nemzetközi előadóit: Islam ElDessouky-t, a Coca-Cola globális kreatív stratégiai vezetőjét; Byron Sharpot, a márkák növekedésének első számú kutatóját és szakértőjét; Věra Šídlovát, a világ vezető elemzővállalatának,...
A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....
A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...
A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....
A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...
Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...