- Hirdetés -

Kategória: Web

- Hirdetés -

Erősít a blikk.hu

Az infotainment, tehát a közérthető közéleti tájékoztatás és a szórakoztatás kiegyensúlyozott kombinációja eddig is jól megfért egymás mellett a blikk.hu-n, de a márka ennél...

Az HBO Max nyerte az év elejét

Az HBO Max vonzotta a legtöbb új előfizetőt a streaming szolgáltatások közül az Egyesült Államokban a Kantar felmérése szerint az év elején. Mint arról...

Fizetős focis oldalt indított a 24.hu

Sport24 néven fizetőkapus rendszerű aloldalt indított a 24.hu. A felületen elsősorban a futballé lesz a főszerep, és olyan focirajongóknak szól, akiket nemcsak a meccseredmények...

Beszélgetős sorozatban fedi fel a sztárok titkait Lakatos Márk

A GLACÈAU smartwater nem csak egy víz, hanem egy életérzés, egy életstílus, amely hisz abban, hogy minden ember különleges és sokkal többet rejt, mint...

Már chatelni is tud a Telekom virtuális asszisztense

Vanda, a Telekom virtuális üzleti asszisztense már nemcsak a 1414-es telefonszámon, de a szolgáltató honlapjáról elérhető chat csatornán is várja az ügyfelek kérdéseit, ügyeit....

Egyre többet fizetünk a sztárokért az interneten

Az elmúlt egy évben Magyarországon is látványosan emelkedett azoknak az ismert embereknek a száma, akik erősítették, vagy éppen megteremtették az internetes jelenlétüket. Az előbbiek...

Fordulat az egészségszájtok látogatottságában: az EgészségKalauz.hu átvette a vezetést (x)

Több mint 2,5 millió egyedi látogatójával az EgészségKalauz.hu áprilisban nem csupán beérte, de meg is előzte versenytársai látogatottságát1. A pandémiás hónapokban olyan mértékben ugrott...

Online is egyre többet fizetünk a sztárokért

Az elmúlt egy évben Magyarországon is látványosan emelkedett azoknak az ismert embereknek a száma, akik erősítették vagy éppen megteremtették az internetes jelenlétüket. Az előbbiek...

Megújult a SorozatWiki

Új dizájnnal és megújult oldalfelépítéssel a SorozatWiki tévés – szakmai portál, az oldal új honlapmotorra is váltott. Az oldal megújult struktúrája könnyebb áttekinthetőséget ígér asztali...

Rákapcsoltak a kiberbűnözők

Fejlett technológiák alkalmazása, a szoftverek folyamatos frissítése, az adatok titkosítása, illetve a felhasználók edukációja – többek között ezekkel az intézkedésekkel védekezhetnek eredményesen a kibertámadások...

Online, élő koncertsorozat indult

A JOY #hallgasshazait eseménysorozatában minden csütörtökön hazai előadók adnak koncertet, menő helyszínekről streamelve, az előadók és az élményre szomjazó közönség szívét is megmelengetve ezzel...

Jön D. Tóth Kriszta és Orvos-Tóth Noémi podcastjának második évada

Elindult a WMN tabudöntő pszichológiai podcastsorozatának második évada D. Tóth Kriszta író-újságíróval és Orvos-Tóth Noémi klinikai szakpszichológussal. A Beszélnünk kell! a megszokottakhoz híven csütörtökönként...

Új online életmódmagazin indult

Új online lifestyle magazinnal gazdagodik a hazai médiapaletta: elstartolt a 4bro.hu. A honlap azokhoz szól, akik nyitottak a világra és a többi emberre, keresik...

Megújult a Joy.hu szépségrovata

Újdonságokkal köszöntötte az áprilist a JOY online kiadása. Ráncfelvarráson esett át az oldal szépségrovata, mostantól megújult külsővel, kibővített tartalommal, JOY Beauty Club néven szólítja...

Megújult a Tesco állásportálja

Utazásra invitálja a látogatókat a Tesco megújult karrierportálja, amely az állásajánlatok mellett a csapatmunkára és a munkahelyi kultúrára fókuszál, közvetlen hangon szólítva meg az...

Online interjúsorozatot indít Friderikusz

Április végén online interjúsorozatot indít Friderikusz Sándor – árulta el a Blikknek adott interjúban a szórakoztató és beszélgetős tévéműsoraival ismertté vált tévés személyiség. Visszavonulóban van...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új vezető a Danubius Hotelsnél

Október közepétől Csapó László tölti be a Danubius Hotels Zrt. Director of Business Development pozícióját. Feladata a cégcsoport terjeszkedési projektjeinek stratégiai és operatív irányítása. A szakember több mint húszéves tapasztalattal rendelkezik a szállodai értékesítés,...

A felelős reklámhatásról a Reklamátorban

A Reklamátor podcastsorozat “ Felelős reklámhatás: a márkák társadalomformáló ereje” című 8. epizódjában Geszti Péterrel és Sásdi Helgával a reklám és társadalmi felelősségvállalás kapcsolatáról és ennek különböző aspektusairól beszélgettünk. A Magyar Reklámszövetség YouTube, Atalon...

A magyar rádiózást ünnepelték

Idén októberben a hazai rádiózás indulásának 100. évfordulója alkalmából ünnepi helyszínen, a Magyar Zene Házában rendezte meg a MiértRádió? iparági összefogás a Nagyon Rádiós Napot. Az esemény célja az volt, hogy felhívja a hirdetési...

Harmincéves a Meglepetés magazin

Sokaknak talán még az ikonikus masnis dobozos plakát vagy a „Meglepetés? Nőknek szól!” szlogen is eszébe jut az már harminc éve útjára indult hetilapról. 1995. október 5-én jelent meg először a Meglepetés magazin és...

Új kommunikációs vezetővel erősít az Auchan

Nyár elején Gál Judit érkezett az Auchan Magyarország kommunikációs vezetői posztjára, Balázs Ildikó irányítása alatt, aki vállalati kapcsolatokért, fenntarthatóságért és kommunikációért felelős igazgató. A vállalati kapcsolatokat már több mint 20 éve aktívan alakító szakember...

Digital Center

Magyar app teszi könnyebbé az elektromos autózást

Az elektromos autózás rohamosan terjed, de a töltés sokszor még mindig stresszes és időigényes folyamat. Hiába a modern technológia, a sofőrök gyakran több különböző alkalmazást kénytelenek használni, miközben a töltési idő és költség kiszámíthatatlan,...

Különleges monitort mutatott be az LG

Az LG Electronics bemutatta a világ első 6K felbontású monitorát, az UltraFine evo 6K (32U990A) modellt, amely Thunderbolt 5 csatlakozást is lehetővé tesz. Az LG új, prémium kategóriás, ultranagy felbontású monitorokat kínáló UltraFine evo...

Támogatják az AI-t a cégek, de nem képzik a dolgozóikat

Miközben a magyar cégek 70 százaléka támogatja a mesterséges intelligencia munkába integrálását, a dolgozók 66 százaléka semmilyen képzésben nem részesült – állapítja meg Török Balázs marketingtanácsadó 2025-ös felmérése. A kutatás szerint a technológiahasználat ösztönzése...

Így tarthatod biztonságban az online életedet

Az internethasználók biztonsága már hosszú évek óta kiemelt fontosságú téma. Napjainkban azonban az adatvédelem és a digitális technológiák biztonságos használata még nagyobb jelentőséget kapott. Mobilbanki és online szolgáltatások jelszavai, telefonszámok, közösségi média- és üzenetküldő...

AI-projektben a Kifli.hu

A Kifli.hu anyavállalata, a Rohlik-csoport informatikai cége, a Veloq bemutatta a világ legfejlettebb, mesterséges intelligencián alapuló, online élelmiszer-kiskereskedelmi központját Bécsben. A bejelentés egy globális együttműködés kezdetét is jelenti a német AutoStore-ral, az intelligens rendelés-feldolgozás...