- Hirdetés -

Listavezetőként kezdett a Pepe

|

- Hirdetés -

A TV2 új sorozata bizonyult a hét legnézettebb műsorának a 18-49 évesek körében. A teljes lakosságnál pedig az Exatlon döntője végzett a műsoros toplista élén. A csatornák szintjén az RTL Klub ért el jobb esti közönségarányt, de szoros a verseny a TV2-vel.

Továbbra is nagyon közel jár egymáshoz az RTL Klub és a TV2 főműsoridős közönségaránya a 18-49 éveseknél és főműsoridőben. Legutóbb arról írtunk, hogy mindössze 0,9 százalékpont választotta el a két csatorna heti share-jét, ehhez képest múlt héten ugyanez már csak 0,7 százalékpontot tett ki. Az RTL Klub ugyanis 13,7 százalékos (lineáris) share-rel, a TV2 pedig kerek 13 százalékos közönségaránnyal zárta a mögöttünk álló hetet. Csak a hétfőtől péntekig terjedő időszakot nézve egál volt közöttük az eredmény (13,4-13,4 százalékos közönségarány). A szombatot 14,3 százalékkal nyerte az RTL Klub a 8 százalékos TV2 előtt. A vasárnap estét a TV2 nyerte 16,1 százalékkal, az RTL Klub 14,1 százalékos közönségarányt hozott össze.

A teljes csatornacsoportokat nézve még a fentieknél is szorosabb versenyt láthatunk. Az RTL Magyarország 27,4 százalékos, a TV2 Csoport 27,3 százalékos közönségarányt produkált. Holtversenyt volt a nemzetközi portfólióknál. A Paramount (nem a csatorna, hanem a korábbi ViacomCBS) 7,2 százalékos share-t ért el, csakúgy mint az AMC. Az Antenna Group lemaradása sem volt nagy, 6,4 százalékos share-t szállítottak a televízióik.

14. hét / 13. hét / 12. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,7% / 14,4% / 13,5%
TV2 – 13% / 13,5% / 14,2%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (14. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 6,5% (4,7%)
Híradó – 22,1% (22,5%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 19,2% (19,1%)
Keresztanyu – 16,4% (16,9%)
Híradó – 10,2% (12,7%)
Hotel Margaret – 7,1% (9,4%)

TV2
Remények földje – 18,7% (19,3%)
Tények – 18,7% (18,5%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,9% (11,1%) – szerdától szombatig
Exatlon Hungary – 14,6% (14%)

A hétköznap estéken egész megmerevedtek az erőviszonyok, nem véletlen, hogy egyforma share-t ért el ezen a téren a két csatorna. Az RTL Klubon a Keresztanyu átlagos közönségaránya 16,4 százalékot tett ki, ami 20 százalékkal haladta meg a heti csatornaátlagot. A Hotel Margaret viszont a maga 7,1 százalékával ezt 48 százalékkal múlta alul. Az Exatlon az egész hetet nézve (a vasárnapi döntővel együtt) 14,6 százalékos share-t ért el, a hétköznapi átlaguk pedig 14,1 százalék volt. Előbbi azt jelenti, hogy utolsó hetében az Exatlon 12 százalékkal ugrotta meg a TV2 heti csatornaátlagát.

Szombat este az RTL Klubon futó Séf meg a többiek 14 százalékot hozott (egy héttel korábban 15,8 százaléknál járt), A mi kis falunk pedig 18,4 százalékot produkált (a korábbi héten 20 százalékot). A TV2-n a Neked énekelek című jótékonysági műsor nem hozott túl erős share-t, 8,4 százalékot értek el.

A vasárnapi főműsorideje azért már erősebb volt a TV2-nek. Az Exatlon döntője 17 százalékos, a Pepe című sorozat első része 17,7 százalékos, a második epizódja 16,4 százalékos közönségarányt produkált. Az RTL Klubon A nép szolgája dupla részeiből az első 13,6 százalékos, a második 11,1 százalékos share-t hozott össze. Továbbra is igaz, hogy vásárolt sorozattól ez szép eredménynek számít, pláne egy ennyire erős sávban.

A vasárnap kapcsán még említést érdemel a Forma-1 is. Az időeltolódás miatt az Ausztrál Nagydíj nem éppen ideális műsoridőben, vasárnap kora reggel került képernyőre, ehhez képest a hét 11. legnézettebb műsora volt a 18-49 évesek körében 145 ezres nézőszámmal.

A 18-49-es és a teljes lakosságos műsoros toplista élén is egy-egy TV2-s produkció nevét láthatjuk. Előbbinél a Pepe bizonyult listavezetőnek 238 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál pedig az Exatlon döntője végzett az élen 731 ezres nézőszámmal. Az RTL Klub legnézettebbje a 18-49 éveseknél A mi kis falunk volt 233 ezer nézővel, a teljes lakosságnál pedig a vasárnapi RTL Híradó állt a házi toplistájuk élén 716 ezres nézőszámmal.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_14het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_14hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kevesebb innovációt terveznek a hazai vállalkozások

Csökkent az új terméket vagy szolgáltatást tervező magyar cégek aránya, mindössze 27 százalék rukkolna elő ezzel a következő egy évben. A tervezett innovációk közül viszont több az új vagy jelentős mértékben továbbfejlesztett háttérfolyamatban gondolkozó...

Egyre több tölcséres és pálcikás jégkrémet vesznek a budapestiek

Az online élelmiszer vásárlás népszerűségének növekedése a szezonális termékeket sem kerüli el. Különösen igaz ez a kánikulai időszakban, amikor a hőségben már a fagyizóig is megterhelő lenne elmenni, vagy esetleg amikor a munka nem...

Kemény döntést hozott az HBO Max tulajdonosa

Beszünteti a helyi tartalmak készítését Európa jelentős részén az HBO Max. A streaming szolgáltató tulajdonosa, a Warner Bros. Discovery (WBD) egy nagyobb átszervezés részeként döntött így, és ennek az intézkedéscsomagnak tudható be az is,...

Bizonytalannak látják a következő évet a kereskedelmi cégek

Tovább mérséklődött a kkv-k következő egy évre vonatkozó várakozása a K&H kkv bizalmi index 2022 második negyedéves eredményei alapján. A mutató jelenleg 3 ponton áll, mivel újabb 2 pontot süllyedt az előző negyedévben látott...

Új PR menedzser a Porsche Hungariánál

PR szakembert igazolt a Porsche Hungaria kommunikációs igazgatósága: június közepétől Uzoni Eszter csatlakozott az importőr PR kommunikációs csapatához. Eszter a Volkswagen, AUDI, SEAT, CUPRA, Skoda, Volkswagen Haszonjárművek, Das WeltAuto, MOON márkák, valamint a Porsche...

Zenés műsorral érkezik Budapestre a hollywoodi sztár

A kétszeres Oscar-díjra jelölt amerikai színművész október 2-án A zenekritikus című zenés stand-up nagyzenekari változatával áll az Erkel Színház színpadára. A formabontó előadás során a klasszikus zene legikonikusabb darabjait szedi ízekre a Malkovich által...

Nem befolyásolta az euró árfolyama a használtautó importot

A 400 forint körüli euró árfolyam ellenére továbbra is népszerűek az import használt autók, 2022 első félévében közel 70 ezer személyautó érkezett hazánkba. De keresettek voltak a kishaszonjárművek is, összesen 6.196 jármű jött ebben...

Szülinapi partival ünnepelt a Paprika Studios

15 éves a Paprika Studios. Kelet-Közép-Európa legnagyobb televíziós műsorgyártója június 28-án születésnapi partin ünnepelte az alapítás óta eltelt időszak sikereit.  Az ünnepi eseményen a hazai, valamint a nemzetközi média- és televíziós szakma képviseltette magát....

Annyit költünk nyaralásra, mint a járvány előtt

Az egy évvel korábbinál jóval többen mennének nyaralni belföldre vagy külföldre 2022-ben. Az idén közel 250 ezer forintot költenének a vakációra átlagosan a nyaralást tervezők - derül ki a K&H biztos jövő felméréséből. Ez...

Változás az E.ON Hungáriánál

Július 1-től Guntram Würzberg váltja Kiss Attilát az E.ON Hungária Csoport élén. A szakember több mint 25 éve dolgozik a nemzetközi E.ON csoportnál, számos vezető pozíciót töltött be, legutóbb a cégcsoport legfelsőbb szintű jogi...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hosszabbít a Hypewriter, még várják a sorozatötleteket

Július 20-ig meghosszabbítja a jelentkezési időszakot a Hypewriter – nemzetközi sorozatötlet pályázat. Az immár negyedik alkalommal megvalósuló verseny célja, hogy felkutassa a legeredetibb, vadonatúj tévésorozat-ötleteket és tehetséges alkotóikat. A nyertes díjazása 10000 euró, valamint...

Kevesebb innovációt terveznek a hazai vállalkozások

Csökkent az új terméket vagy szolgáltatást tervező magyar cégek aránya, mindössze 27 százalék rukkolna elő ezzel a következő egy évben. A tervezett innovációk közül viszont több az új vagy jelentős mértékben továbbfejlesztett háttérfolyamatban gondolkozó...

Egyre több tölcséres és pálcikás jégkrémet vesznek a budapestiek

Az online élelmiszer vásárlás népszerűségének növekedése a szezonális termékeket sem kerüli el. Különösen igaz ez a kánikulai időszakban, amikor a hőségben már a fagyizóig is megterhelő lenne elmenni, vagy esetleg amikor a munka nem...

Kemény döntést hozott az HBO Max tulajdonosa

Beszünteti a helyi tartalmak készítését Európa jelentős részén az HBO Max. A streaming szolgáltató tulajdonosa, a Warner Bros. Discovery (WBD) egy nagyobb átszervezés részeként döntött így, és ennek az intézkedéscsomagnak tudható be az is,...

Bizonytalannak látják a következő évet a kereskedelmi cégek

Tovább mérséklődött a kkv-k következő egy évre vonatkozó várakozása a K&H kkv bizalmi index 2022 második negyedéves eredményei alapján. A mutató jelenleg 3 ponton áll, mivel újabb 2 pontot süllyedt az előző negyedévben látott...
- Hirdetés -

Don't Miss

Van keresnivalónk a nemzetközi porondon is

A nemzetközi terjeszkedés támogatására fordítja a DayOne Capital kockázati tőkealaptól, valamint több, szakmai magánbefektetőtől kapott 3 millió eurós befektetést a Webshippy – mondta el az mmonline.hu-nak Perényi András. A kiszervezett logisztikai szolgáltatásokat nyújtó cég...

Kisfiam, hozzál valami másik lapot!

25 éves voltam. Félve sétáltam be a Világgazdaság szerkesztőségébe. A főszerkesztő, Bánki András fogadott. Újságíró-gyakornoknak jelentkeztem. András keresett valakit, aki a 2000-es sydney-i olimpia kapcsán sportbizniszcikkeket ír majd a VG-nek. Meglátott bennem valamit. Azt nem, hogy...

Nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet

„A Paprika Studios története nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet. Rendkívül büszke vagyok arra, hogy részese és alakítója lehetek ennek. A vállalat nevében köszönettel tartozom az alapítónak, Marschall Péternek, akinek a hite és a víziója...

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Egyre több vállalat keres fenntarthatósági szakértőt

Egyre nagyobb hangsúlyt kap a fenntarthatóság vállalati szinten is, ami már a munkaerőpiacon is mutatkozik. Itthon is keresnek fenntarthatósági szakértőket és tanácsadókat, a jövőben pedig még több ilyen állás várható. Ez két kihívást is...

Igazán zöld lesz az idei EFOTT

A környezettudatosság napjaink egyik kiemelt közéleti témája – kifejezetten az EFOTT célközönségét jelentő fiatalok életében –, így a fesztivál szervezői arra vállalkoztak, hogy a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE) segítségével egy igazán zöld...

Együttműködik a Diageo és a PET Kupa

Évente kb. 10.000 tonna hulladék érkezik Ukrajnából és Romániából a Tiszán, amelynek fő oka a megfelelő hulladékkezelési rendszerek hiánya a felvízi országokban. A hulladékmentesítésben élen járó Tiszai PET Kupa és a Diageo, a világ...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....