- Hirdetés -

Listavezetőként kezdett a Pepe

|

- Hirdetés -

A TV2 új sorozata bizonyult a hét legnézettebb műsorának a 18-49 évesek körében. A teljes lakosságnál pedig az Exatlon döntője végzett a műsoros toplista élén. A csatornák szintjén az RTL Klub ért el jobb esti közönségarányt, de szoros a verseny a TV2-vel.

Továbbra is nagyon közel jár egymáshoz az RTL Klub és a TV2 főműsoridős közönségaránya a 18-49 éveseknél és főműsoridőben. Legutóbb arról írtunk, hogy mindössze 0,9 százalékpont választotta el a két csatorna heti share-jét, ehhez képest múlt héten ugyanez már csak 0,7 százalékpontot tett ki. Az RTL Klub ugyanis 13,7 százalékos (lineáris) share-rel, a TV2 pedig kerek 13 százalékos közönségaránnyal zárta a mögöttünk álló hetet. Csak a hétfőtől péntekig terjedő időszakot nézve egál volt közöttük az eredmény (13,4-13,4 százalékos közönségarány). A szombatot 14,3 százalékkal nyerte az RTL Klub a 8 százalékos TV2 előtt. A vasárnap estét a TV2 nyerte 16,1 százalékkal, az RTL Klub 14,1 százalékos közönségarányt hozott össze.

A teljes csatornacsoportokat nézve még a fentieknél is szorosabb versenyt láthatunk. Az RTL Magyarország 27,4 százalékos, a TV2 Csoport 27,3 százalékos közönségarányt produkált. Holtversenyt volt a nemzetközi portfólióknál. A Paramount (nem a csatorna, hanem a korábbi ViacomCBS) 7,2 százalékos share-t ért el, csakúgy mint az AMC. Az Antenna Group lemaradása sem volt nagy, 6,4 százalékos share-t szállítottak a televízióik.

14. hét / 13. hét / 12. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 13,7% / 14,4% / 13,5%
TV2 – 13% / 13,5% / 14,2%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (14. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem van a levegőben – 6,5% (4,7%)
Híradó – 22,1% (22,5%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 19,2% (19,1%)
Keresztanyu – 16,4% (16,9%)
Híradó – 10,2% (12,7%)
Hotel Margaret – 7,1% (9,4%)

TV2
Remények földje – 18,7% (19,3%)
Tények – 18,7% (18,5%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,9% (11,1%) – szerdától szombatig
Exatlon Hungary – 14,6% (14%)

A hétköznap estéken egész megmerevedtek az erőviszonyok, nem véletlen, hogy egyforma share-t ért el ezen a téren a két csatorna. Az RTL Klubon a Keresztanyu átlagos közönségaránya 16,4 százalékot tett ki, ami 20 százalékkal haladta meg a heti csatornaátlagot. A Hotel Margaret viszont a maga 7,1 százalékával ezt 48 százalékkal múlta alul. Az Exatlon az egész hetet nézve (a vasárnapi döntővel együtt) 14,6 százalékos share-t ért el, a hétköznapi átlaguk pedig 14,1 százalék volt. Előbbi azt jelenti, hogy utolsó hetében az Exatlon 12 százalékkal ugrotta meg a TV2 heti csatornaátlagát.

Szombat este az RTL Klubon futó Séf meg a többiek 14 százalékot hozott (egy héttel korábban 15,8 százaléknál járt), A mi kis falunk pedig 18,4 százalékot produkált (a korábbi héten 20 százalékot). A TV2-n a Neked énekelek című jótékonysági műsor nem hozott túl erős share-t, 8,4 százalékot értek el.

A vasárnapi főműsorideje azért már erősebb volt a TV2-nek. Az Exatlon döntője 17 százalékos, a Pepe című sorozat első része 17,7 százalékos, a második epizódja 16,4 százalékos közönségarányt produkált. Az RTL Klubon A nép szolgája dupla részeiből az első 13,6 százalékos, a második 11,1 százalékos share-t hozott össze. Továbbra is igaz, hogy vásárolt sorozattól ez szép eredménynek számít, pláne egy ennyire erős sávban.

A vasárnap kapcsán még említést érdemel a Forma-1 is. Az időeltolódás miatt az Ausztrál Nagydíj nem éppen ideális műsoridőben, vasárnap kora reggel került képernyőre, ehhez képest a hét 11. legnézettebb műsora volt a 18-49 évesek körében 145 ezres nézőszámmal.

A 18-49-es és a teljes lakosságos műsoros toplista élén is egy-egy TV2-s produkció nevét láthatjuk. Előbbinél a Pepe bizonyult listavezetőnek 238 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál pedig az Exatlon döntője végzett az élen 731 ezres nézőszámmal. Az RTL Klub legnézettebbje a 18-49 éveseknél A mi kis falunk volt 233 ezer nézővel, a teljes lakosságnál pedig a vasárnapi RTL Híradó állt a házi toplistájuk élén 716 ezres nézőszámmal.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_14het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_14hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Rajtol a sztárvetélkedő az RTL+-on

Az előző évad sikerét követően, június 9-től, újabb sztárok vetélkednek Sebestyén Balázs nappalijában, kizárólag az RTL+ előfizetői kínálatában. A Gyertek át! - A Sztárvetélkedő hetedik évada sem fogja nélkülözni a pikáns humort, a szókimondó sztárvetélkedőben...

Így lehet kiberbiztos a nyaralás

Felmérések szerint a Földön élő minden emberre legalább 3 hamis személyazonosság jut a kiberbűnözői piacon, mégis mintha továbbra is félvállról vennénk a fenyegetést a hétköznapokban, különösen a lazább nyári időszakban. Hamarosan elözönlik az üzenőfalakat...

Rocklegendák érkeznek Budapestre

Először érkezik Magyarországba Hollywood Vampires és egy felejthetetlen koncerttel szeretnék meglepni a rockzene rajongóit. A legendás banda tagjai között található Johnny Depp, Alice Cooper, Joe Perry (Aerosmith) és Tommy Henriksen.A Hollywood Vampires nem csupán...

Ezek a filmek vonzották a nézőket

Izgalmas és eseménydús hónapokat tudhat maga mögött a Warner Bros. Discovery (WBD). Az Egyesült Államokban nagyszabású kampány keretében bevezették a MAX-ot, a WBD továbbfejlesztett streaming platformját, globálisan megünnepelték a Warner Bros. 100 éves évfordulóját,...

Nyerő lehet az ingatlanbefektetés

A múlt héten bejelentett szigorítások alaposan átrajzolhatják a megtakarítások piacát a pénzügyi szakemberek várakozásai alapján. A kormányzati szándék egyértelműen az állampapírok piacának erősítése, de emellett az ingatlanbefektetések szerepe is tovább erősödhet a Duna House...

A mélypont után ismét nőtt a hazai vállalkozások száma

Ismét emelkedésnek indult a vállalkozások száma Magyarországon, idén megfordult a kisadózó vállalkozások tételes adója (kata) eltörlése nyomán kialakulni látszó tavalyi negatív trend. A legnagyobb arányú emelkedés az építőiparban, a szállítási ágazatban és a szolgáltató...

Újabb segítség a vállalkozásoknak

Az elmúlt 3 év gazdasági eseményei nem kímélték a vállalkozói szektort. A kereskedelem és az ipar különösen nehéz helyzetben van, ami számos boltbezárást és az ipari termelés volumenének csökkenését eredményezte. Ez a kihívásokkal teli...

Olvasásra buzdít a Libri

A történetek, amiket olvasunk, beépülnek a mindennapjainkba, a személyiségünkbe, és stresszcsökkentő hatással bírnak. Magyarország piacvezető könyvkereskedőjeként a Libri legújabb, június 5-én indult, bármikor elkezdhető olvasásnépszerűsítő programjában is az olvasás pozitív élettani hatásaira helyezi hangsúlyt....

Újabb rossz hírek a magyar gazdaságról

Nemcsak a kiskereskedelemben, hanem az ipari termelésben is a vártnál rosszabbul kezdődött a második negyedév. A KSH adatai szerint az ipari termelés volumene éves szinten 5,8 százalékkal csökkent a munkanaphatással igazított adatok szerint. A...

Nyáron sem maradunk új sorozatok nélkül

A következő hónapokban is számos új sorozat lesz látható az HBO Maxon és a Discoveryn, íme néhány ígéretes produkció.A kormányzó ötös (First Five)premier: június 9. HBO MAX, a 3 részes sorozat összes epizódja elérhető...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Saját streaming szolgáltatást indít a Real Madrid

A Real Madrid lett a legújabb futballklub, amely saját streaming szolgáltatást indít. A klub RM Play nevű platformja több mint 700 órányi tartalmat tartalmaz majd, és elérhető lesz mobiltelefonon, táblagépeken és okostévéeszközökön, köztük Apple...

Rajtol a sztárvetélkedő az RTL+-on

Az előző évad sikerét követően, június 9-től, újabb sztárok vetélkednek Sebestyén Balázs nappalijában, kizárólag az RTL+ előfizetői kínálatában. A Gyertek át! - A Sztárvetélkedő hetedik évada sem fogja nélkülözni a pikáns humort, a szókimondó sztárvetélkedőben...

Így lehet kiberbiztos a nyaralás

Felmérések szerint a Földön élő minden emberre legalább 3 hamis személyazonosság jut a kiberbűnözői piacon, mégis mintha továbbra is félvállról vennénk a fenyegetést a hétköznapokban, különösen a lazább nyári időszakban. Hamarosan elözönlik az üzenőfalakat...

Rocklegendák érkeznek Budapestre

Először érkezik Magyarországba Hollywood Vampires és egy felejthetetlen koncerttel szeretnék meglepni a rockzene rajongóit. A legendás banda tagjai között található Johnny Depp, Alice Cooper, Joe Perry (Aerosmith) és Tommy Henriksen.A Hollywood Vampires nem csupán...

Ezek a filmek vonzották a nézőket

Izgalmas és eseménydús hónapokat tudhat maga mögött a Warner Bros. Discovery (WBD). Az Egyesült Államokban nagyszabású kampány keretében bevezették a MAX-ot, a WBD továbbfejlesztett streaming platformját, globálisan megünnepelték a Warner Bros. 100 éves évfordulóját,...

Podcast

Ha eszközként kezeljük, máshogy állunk hozzá

Talán túl sok sci-fi-t néztünk gyerekkorunkban és azért viszonyulunk fenntartásokkal a mesterséges intelligenciához, aminek ma már a számítógépes játékok világától elkezdve az orvosi diagnosztikáig szinte mindenhol hasznát veszik. De tény, hogy kikerülhetetlen, így kérdés,...

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Don't Miss

A bankszektor is kizöldülhet

A piac minden szereplője, így egy pénzintézet is tehet a fenntarthatóságért, jól mutatja ezt a most létrejövő MBH Bank példája. Szege György ESG- és fenntarthatósági vezetőt kérdeztük az MBH Bank céljairól, törekvéseiről és zöldhitel...

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Országos mentőakcióban a Spar

Féléves tesztelést követően mostantól valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházban bekapcsolódhatnak a vevők a tudatos élelmiszermentés folyamatába a Munch-applikációval, amelyen keresztül akár 66 százalékkal olcsóbban, gyorsan és kényelmesen juthatnak hozzá jó minőségű élelmiszerekhez.Sok családban még...

Fenntartható ötleteket díjaztak

Alternatív környezettudatos ötlettel, a chipses zacskók kreatív és praktikus újrafelhasználásásával vihették haza a fődíjat a nyírségi diákok a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A harmadik alkalommal megrendezett versenyen 12-18 éves tanulók...

Évente 19 ezer tonna bútort égetünk el

Évente körülbelül 43-59 ezer tonna fabútorhulladék keletkezik Magyarországon, azonban a kiterjedten működő bútorhulladék-feldolgozó rendszer hiányában ennek a nagy része égetőkben végzi – derül ki az IKEA friss tanulmányából. Igény lenne a már nem használt...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....