- Hirdetés -

Magyar eszköz könnyítheti meg a járványvédelmet

|

- Hirdetés -

A Safe-Gate járványvédelmi fertőtlenítő kapu használatával mindössze 5 másodperc alatt elpusztítható a már ismert, a ruházaton és a bőrön megtelepedő vírusok és baktériumok 75-80 százaléka. A kapu több prevenciós eszközt „csomagol egybe”: érintésmentes kézfertőtlenítővel, hőmérővel, nagynyomású ködgenerátoros porlasztóval és az egyedülálló speciális fertőtlenítőszer alkalmazásával nagy szerepet tölt be a fertőzések megelőzésében hatékonnyá téve a járványok elleni védekezést. A kapuban használt, hazai fejlesztésű és már több területen kipróbált bio- és öko fertőtlenítőszer bőrbarát, nem károsítja a ruházatot, sminket, frizurát és a környezetet.

A Safe-Gate Kft. által kizárólagosan forgalmazott járványvédelmi fertőtlenítő kapu bármely különösen veszélyes vírus (pl. influenza) és baktérium terjedésének megakadályozásában komoly megelőző szerepet játszik – így a COVID-19 esetében is – és hozzájárul az emberek biztonságos élhető mindennapjainak fenntartásában legyen szó munkavégzésről, tanulásról, ügyintézésről, családi- és baráti kapcsolatok fenntartásáról vagy a szabadidős, vakációs időszak eltöltéséről. Ezek következtében a Safe-Gate járványvédelmi kapu jelentős szerepet tölt be a nemzetgazdaság és a munkahelyek biztonságos, folyamatos működtetésében és fenntartásában.

Jelenleg a Safe-Gate járványvédelmi kapun kívül nem létezik a hazai piacon olyan gép, amely ezzel, a legmodernebb ún. ködöléses eljárással biztonságosan teljes test, ruházat, poggyász, elektronikai eszköz (telefon) és kisállat fertőtlenítés végezhető, valamint az érintésmentes lázmérést, kézfertőtlenítést egyben tudja biztosítani az Ecowian nagy hatékonyságú bio fertőtlenítő anyagának felületekre való juttatásával.

A CE tanúsítvánnyal, valamint minden szükséges engedéllyel rendelkező termék opcionálisan munkahelyeken beléptető rendszerként is használható a beépített arcfelismerés szoftvernek köszönhetően.

„A prevenció a koronavírus megjelenése miatt kiemelten fontos feladatunk. A Safe-Gate fertőtlenítő kapu használata jelentősen csökkenti a vírusok és baktériumok okozta megbetegedések terjedését. Ennek köszönhetően lehetővé teszi, hogy utazás közben, munkahelyen és egyéb közösségi térben is biztonságban legyünk, megóvjuk szeretteinket, és megakadályozzuk a további fertőzéseket, valamint csökkentsük a járvány második hullámának esélyét, illetve súlyosságát. A célunk az, hogy a járványvédelmi kapu minél szélesebb felhasználásával segítsünk biztonságos és élhető környezetet teremteni mindenki számára. A bel- és külltéri Safe-Gate kapu alkalmazását szinte minden forgalmas és nagylétszámmal látogatott helyen javasoljuk, akár rendezvényhelyszíneken, munkahelyeken, iskolákban, ügyfélszolgálati irodákban, kórházakban, idős otthonokban, bevásárlóközpontokban, közösségi közlekedési csomópontokon.” – hangsúlyozta Holler Kitti, a Safe-Gate járványvédelmi fertőtlenítő kaput forgalmazó cég ügyvezetője.

Magyar fejlesztésű, egyedülállóan hatékony fertőtlenítőszer

A 7 éve kifejlesztett, Ecowian által gyártott fertőtlenítőszer számos, a biztonságos és hatékony alkalmazást bizonyító teszttel rendelkező anyag, melyet sok területen alkalmaznak már, mint pl. ivóvízfertőtlenítésre, az élelmiszeriparban, állattenyésztésben, egészségügyben. „A kapuban használt bio- és ökobarát fertőtlenítőszer hatóanyaga a hipoklórsav, amely az emberi és állati szervezetben is megtalálható, az immunrendszerünk kialakulásában jelentős szerepet betöltő vegyület. Az Ecowian által gyártott HIGIÉN+99 formula 200-szor nagyobb fertőtlenítőerővel rendelkezik, mint az eddig ismert aktív klórt tartalmazó, lúgos kémhatású szerek, miközben környezetbarát módon lehet használni felületek, emberek, állatok, víz fertőtlenítésére. Abból fakadóan, hogy hatóanyaga az élő szervezetekben is megtalálható, így nyugodtan belélegezhetjük, sőt teljes biztonsággal megehetjük azt az élelmiszert is, pl. a hamburgerünket, amivel érintkezett.”– ismertette a szer egyediségét Körmendi István, a HIGIÉN+99 fertőtlenítőszer termékcsalád fejlesztője.

Egyszerű használat és utántöltés

A kapu használatakor először az érintésmentes kézfertőtlenítés és ezzel egyidőben az automatikus testhőmérséklet ellenőrzése történik. A normál tartományt meghaladó testhőmérsékletet a kapu hang- és vörös lámpa felvillanásával jelzi. (Mivel a gépet össze lehet kötni az arcfelismerő berendezés segítségével munkahelyek beléptető rendszereivel is, így magas testhőmérséklet esetén nemcsak a kapu jelzésére hagyatkozhatunk, hanem az irodaház saját beléptető kapuja vagy forgó korlátja is akadályozza a lázas személy irodába, munkahelyre történő belépését.)

Megfelelő testhőmérséklet esetén a felhasználó beléphet a Safe-Gate kabinba, ahol a rendkívüli érzékenységű szenzorok aktiválják a rendszert. A vízben oldott fertőtlenítőszer már porlasztott köd formájában atomizálva kerül a tartályból a beömlőnyílásokba. Elegendő 5 másodpercet a kapuban tartózkodni ahhoz, hogy a porlasztott anyag kifejtse hatását.

A Safe-Gate kapu szoftvere kompatibilis a beléptető rendszerek képtároló- és továbbító rendszerével, így képes rögzíteni az áthaladó emberek egyéni lázmérési adatait.

A Safe-Gate szerződött partnerével, az Ecowiannal biztosítja a kapuban használt speciális, egyedi fertőtlenítőszer utánpótlását. Egy feltöltéssel kb. 2000-2500 fő fertőtleníthető.

Az első Safe-Gate kaput az ismert hazai divatmárka, a Nanushka 200 fős gyártórészlege már munkába állította, hogy megóvja dolgozóit, így biztonságosabbá téve a munkakörnyezetüket. Az elmúlt hetek visszajelzései alátámasztották, hogy a kapu üzembe-helyezésével leegyszerűsödött a beléptetési procedúra, erősödött a munkavállalói bizalom és még a négylábú kisállatok számára sem jelent problémát az áthaladás.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...

Okosotthonra vágynak a magyarok

Minden harmadik válaszadó tervezi, hogy belekezd otthona „felokosításába”, a legtöbben 50 és 100 ezer forint között költenének erre – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. Az idén a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott cég...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Megvan Karas utódja az NMHH-nál

Koltay Andrást nevezte ki Áder János az NMHH elnökének, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem (NKE) rektora december 4-től 9 éven át irányíthatja a szervezetet. Elődje, Karas Monika októberben mondott le, kevesebb mint egy évvel megbízása...

Budapesti és szolnoki frekvenciák találtak gazdára

Budapesten a Katolikus Rádió Zrt., Szolnokon a Best Radio Kft. nyert újabb frekvenciát a Médiatanács döntése alapján. Az egykor a Klubrádió által használt frekvencia értékesítését is megkezdik. A Médiatanács eredményt hirdetett a Budapest 102,1...

Így hatott a régiós reklámpiacra a járvány

A járvány következtében átalakultak a tartalomfogyasztási szokások, és régiós szinten 1,2 milliárd euróval estek a reklámköltések 2020-ban, a magyar állam azonban 21 százalékkal többet fordított hirdetésekre az egy évvel korábbihoz képest, ennek jelentős részét...

Így találhatnak befektetőt a startupok

Rohamléptekben növekszik a budapesti startup ökoszisztéma, az induló cégek pedig egyre több finanszírozási lehetőség közül választhatnak. A Start it @K&H hazai kockázati tőkebefektetők és angyalbefektetők bevonásával szervezett befektetői napján a legnépszerűbb megoldásokról és a...

Erre érdemes figyelni az ünnepi vásárlásoknál

A karácsonyi akciók és az ajándékbeszerzési láz minden évben vásárlók ezreit csábítják az áruházakba, valamint az online webshopokra. A folyamatos marketingkampányok bűvöletében viszont a spórolás nem kis kihívás. A személyes vagy családi költségvetések védelme...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...

Okosotthonra vágynak a magyarok

Minden harmadik válaszadó tervezi, hogy belekezd otthona „felokosításába”, a legtöbben 50 és 100 ezer forint között költenének erre – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. Az idén a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott cég...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Zöld fogadalmak karácsonyra

Egy újabb csoki fondue a céges karácsonyon, már van egy a szekrényben, sohasem használom. Tetszetős „Boldog Karácsonyt” bögre egy baráttól, de már roskadásig tele a polc bögrékkel. Egy ing a nagynénitől, ami természetesen nem...

Újrahasznosított műanyaggal erősít a TotalEnergies

A TotalEnergies felavatta Synova nevű üzemének normandiai bővítését, mely vezető vállalat az újrahasznosított polipropilén gyártásában. A TotalEnergies ezzel megduplázza az újrahasznosítható műanyagok mechanikai feldolgozására szolgáló termelési kapacitását, hogy kielégítse a fenntartható anyagok iránti növekvő...

DATA