Komoly nemzetközi sikert ért el a Special Effects, a Visual Europe Group és a Bo – Live Branding Agency által közösen szervezett és szinte az egész hazai szakma részvételével megvalósított #PowerOfLiveEvents rendezvénysorozat! A legrangosabb nemzetközi rendezvényes fesztivál, a Best Event Awards közönsége szerint ez volt az idei év legjobb pályamunkája.
A 2006 óta létező Best Event Award (BEA) fesztiválon december 16-án este, egy online rendezvény keretén belül hirdették ki a győzteseket, és adták át a szakmai díjakat. A magyar eseménysorozat 99 shortilist-es nevezés közül nyerte el a „People’s Choice Award”-ot, és lett a közönség által kiválasztott legjobb pályamunka 2020-ban. A rendezvény és Live Communication szakma legrangosabb fesztiválján még nem volt magyar győztes (shortlist-es is csak 2018-ban), ezért különösen nagy szó a győzelem!
„Külön öröm, hogy olyan projekttel nyertünk, amelyet egy szakmai összefogás valósított meg. Jelen körülmények között nagy szükség van a #PowerOfLiveEvents-hez hasonló kezdeményezésekre és a pozitív hírekre. Büszkék vagyunk, hogy a Special Effects nemzetközi projektjei és ügyfélköre mellett pont egy hazai kezdeményezésű eseménnyel sikerült díjat besöpörnünk!” – mondta el Kassai Zsolt, a Special Effects Zrt. vezérigazgatója.
A #PowerOfLiveEvents egy a Special Effects és a VisualEurope Group által életre hívott kezdeményezés, melyhez a Bo Live szervezőként csatlakozott. Közösen valósítottak meg egy rendezvénysorozatot azzal a céllal, hogy a pandémia által nehéz helyzetbe került rendezvényszakmának szikrát adjanak, megmutassák, hogy a szakma nem tűnt el, és készen áll arra, hogy a megváltozott körülmények között is dolgozzon. A Budapest Convention Bureau jelentős anyagi támogatással állt a kezdeményezés mellé, szakmai partnere a főváros turisztikai cége, a Budapest Brand nZrt. pedig 40 budapesti épület egyedi, figyelemfelkeltő díszkivilágításában nyújtott segítséget.
„Az elnyert közönségdíj fantasztikus nemzetközi elismerés a projektnek, a hazai szakembereknek, és példamutató hozzáállásuknak. Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy a nemzetközi rendezvénypiaci szakma díjazta a kezdeményezést, hiszen azért is dolgozunk, hogy az ágazatunkban érdekelt szolgáltatók minél több külföldi megrendelésű eseményhez jussanak. Örömmel támogattuk mind az eseménysorozat megvalósulását, mind a fesztivál nevezést” – foglalta össze szerepvállalásuk indokát Békefi Anna, a BUD CB szakmai igazgatója.
„Nem találjuk a szavakat! Hatalmas elismerés ez nekünk, a projekteket megvalósító cégeknek, ügyfeleinknek és az egész hazai szakmának egyaránt. Az egyik legrangosabb fesztiválon már a shortlistre jutás is nagy szó volt, de álmunkban nem gondoltuk volna, hogy egyből díjat is hoztunk el” – mondta el Dobos Zsófia a Bo Live alapítója.
Az idei fesztiválon a Bo Live egy másik munkája, a Kreatív Prizma díjátadón egy bronzot (Covid19 megoldások kategória) és egy aranyat (Self Branding kategória) érő „Hiányzol Anyu!” projekt is döntős volt.