- Hirdetés -

Vállalkozásoknak segít a Vodafone

|

- Hirdetés -

Az 5G mélyreható változásokat hoz a gazdaság és a társadalom minden területén, így kulcsfontosságú szerepet játszik majd a vállalkozások sikeressé tételében is. Az újgenerációs mobilhálózat elterjesztéséhez, arra szolgáltatások építéséhez erős partneri együttműködésekre lesz szükség. A Vodafone Magyarország és a Delta Csoport stratégiai együttműködési megállapodást írt alá azzal a céllal, hogy a hazai vállalkozások minél szélesebb körét tehessék e technológia forradalmának részesévé. Felismerve az 5G technológiára épülő megoldások iránti hatalmas érdeklődést, a Vodafone Magyarország és a Delta Csoport elhatározták, hogy szoros együttműködésben nyújtják 5G-re alapuló szolgáltatásaikat a digitalizáció iránt elkötelezett vállalatoknak.

Az 5G hálózat és az 5G-s megoldások folyamatos elterjedését kiaknázva a vállalatok, mérettől és ágazattól függetlenül, ugrásszerűen javíthatják versenyképességüket.

Az 5G technológiára épülő megoldások minél szélesebb körben való elterjesztéséhez elengedhetetlen az infokommunikációs piac szereplőinek összefogása, az erős partneri együttműködések kialakítása. A Vodafone Magyarország és a Delta Csoport stratégiai partnerként dolgoznak a jövőben együtt azon, hogy a hazai vállalkozások minél szélesebb körét vonhassák be ebbe a technológiai forradalomba, elsősorban az Ipar 4.0 és Smart City szolgáltatási szegmensekben.

A Vodafone több mint 100 millió IoT kapcsolatával világszerte vezető szerepet tölt be az IoT megoldások terén, emellett a szolgáltató hozta el Magyarországra elsőként az újgenerációs mobilhálózatot, vagyis az 5G-t is. Mindkét technológia nélkülözhetetlen mind az Ipar 4.0, mind a Smart City megoldások elterjedésében. A Delta Csoport az Ipar 4.0 megoldások egyik éllovasaként olyan szerteágazó területeken kínál megoldásokat, mint a robotvezérlés, egyedi célgépek építése, jelölés-, szortírozás- és irányítástechnológiai megoldások, szenzorhálózatok, ipari monitoring és vezérlő platformok – ezek számos területen egészítik ki a Vodafone IoT és 5G alapú megoldásait.

Az együttműködésnek köszönhetően a két vállalat oly módon segíti majd a hazai vállalkozásokat a modern hálózati technológiákra való átállásban, hogy a fejlesztések fókuszában végig az automatizáláson alapuló termeléshatékonyság-növelés áll. Gyorsan elháríthatóvá válnak azok a fejlődés útjában álló problémák, amelyekkel a termelővállalatok gyakran küzdenek, mint például a heterogén mérési és vezérlési infrastruktúra – ezáltal azonnal javítva a versenyképességet.

„A közelmúltban jelentettük be, hogy privát 5G hálózatot hoztunk létre a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemnek. Bár ezt a hálózatot támogatásként biztosítjuk, úgy látjuk, hogy a privát hálózatokra vállalati ügyfeleink körében is nagy igény mutatkozik, így a jövőben több 5G hálózatépítéssel kapcsolatos együttműködés megkötése is várható.” – mondta el Király István, a Vodafone Magyarország Vállalati Szolgáltatások Üzletágának Vezérigazgató-helyettese.

A magán 5G hálózatok például a gyártósorok esetében lehetnek nagyon előnyösek, ugyanis a gyártók gyorsabb és rugalmasabb módosításokat valósíthatnak meg a vezeték nélküli kapcsolatnak köszönhetően. A privát hálózatok lehetővé teszik továbbá, hogy a keletkezett adatok ne hagyják el az ügyfelek saját rendszerét, ami nagyobb biztonságot és még rövidebb válaszidőt tesz lehetővé.

„A Delta Csoporttal kötött együttműködésünk éppen az ilyen igények esetében lehet különösen előnyös, ugyanis a Vodafone privát 5G hálózati szolgáltatását igénybe vevő vállalatok ipari parkjaiba a Delta olyan megoldásokat szállít, amelyekkel jelentős mértékben növelhető a vállalat hatékonysága és versenyképessége.” – tette hozzá Király István.

„A Vodafone Magyarországgal kötött stratégiai együttműködés célja, hogy közös munkánk révén minél hatékonyabban fel tudjuk gyorsítani az Ipar 4.0 technológiák és Smart City megoldások elterjedését, mégpedig a lehető legszélesebb körben. Az így létrejött közös megoldáspaletta egyedülálló a magyar piacon, és fontos katalizátora lehet a termeléshatékonysági és költségoptimalizálási fejlesztéseknek.” – emelte ki Németh Attila, a Delta Csoport Kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új műsorral várja a téli olimpiát a Discovery

Élő téli sportokkal és egy új szórakoztató műsorral kíséri a nézőket a Discovery a 2022 téli olimpiai játékok előkészületeiben, és egy vadonatúj, hetente megjelenő műsor is jön a csatorna kínálatába. 100 nap van hátra a...

Indul a Google vállalkozásösztönző programja

A régió egyik legaktívabb startup akcelerátora és befektetője, a Startup Wise Guys hívja életre Kelet-Közép-Európában a Google által szponzorált “Jump for CEE” elnevezésű programot. A program részben a Google.org Impact Challenge for Central and...

Ezek a tapasztalatok is segíthetik a cégeket

A munka és magánélet egyensúlyának felborulása, a vezetői kontroll gyengülése, a dolgozók és vezetők eltérő munkaidő-érzékelése – csak néhány olyan tétel, amely alapjaiban változtatta meg a vállalati működést az elmúlt időszakban és vezetett a...

A nézők érzéseire is reagál a Lexus okosreklámja

A Lexus érzelmi intelligenciával felvértezett reklámot mutatott be ami képes reagálni a nézők érzéseire. A személyre szabott reklámok új evolúciós lépésének tekinthető, innovatív arcfelismerő technológiát használó kampányt a megújult öntöltő hibrid elektromos Lexus ES...

Liptai Claudiával folytatódik a NőComment!

November 14-től az RTL II-n folytatódik a NőComment, a talkshow házigazdája Liptai Claudia lesz, és állandó szereplő lesz Hajós András. A vasárnap esténként jelentkező NőComment! vendégei beszélgetéseik során érintik az aktuális pletykákat, helyretesznek csúsztatásokat, kibeszélik...

Tényellenőrző oldalt indít a 444 kiadója az AFP-vel

Az Európai Bizottság támogatásával magyar nyelvű tényellenőrző oldalt indít a Magyar Jeti Zrt. a francia AFP hírügynökséggel együttműködve. Az oldalt önálló szerkesztőség látja majd el eredeti tartalommal, ezt főszerkesztőként Zöldi Blanka vezeti majd. Az Európai...

Kiadta az első PR Trendriportot az MPRSZ

A magyar PR és kommunikációs szakma jelenét és jövőjét részletesen elemző tanulmányt adott ki a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ). A közel 150 oldalas PR Trendriport Magyarország 2021 című kiadvány stratégiai szintű, exkluzív publikációkat...

Magányossá tette a munkavállalókat a COVID

Egy globális tanulmány szerint az emberek több mint 75 százaléka úgy érzi, hogy személyesen és szakmailag is megrekedt. A munkavállalók 88 százaléka szerint a világjárvány kezdete óta megváltozott a siker fogalma, 85 százalékuk szeretné,...

Lexussal érkeznek a Marvel szuperhősei

A Lexus és a Marvel a nagysikerű, három Oscar-díjat bezsebelő Fekete Párduc után újabb szuperhősös film, a nagy várakozások övezte, hazánkban november 4-én debütáló Örökkévalók kapcsán is együttműködik. Már a partnerséget beharangozó IS és...

Új helyszínen tér vissza a Creative Mornings

A Magyarországon 2011-ben debütáló Creative Mornings rendezvénysorozat a pandémiás időszak miatt egy ideig szüneteltette havi kreatívipari előadásait, de 2021. október 29-én újult erővel és vadiúj helyszínen, az Irányi utcai Publicis House-ban tér vissza. A...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Positive Adamksyvel dolgozik a JYSK

A JYSK Magyarország vállalati és belső kommunikációs feladatainak támogatására idén ősztől a Positive Adamsky ügynökségi csoport tagügynökségével, a Positive PR-rel működik együtt. A dán áruházlánc hazai piacra lépése óta ez az az első alkalom,...

Új műsorral várja a téli olimpiát a Discovery

Élő téli sportokkal és egy új szórakoztató műsorral kíséri a nézőket a Discovery a 2022 téli olimpiai játékok előkészületeiben, és egy vadonatúj, hetente megjelenő műsor is jön a csatorna kínálatába. 100 nap van hátra a...

Indul a Google vállalkozásösztönző programja

A régió egyik legaktívabb startup akcelerátora és befektetője, a Startup Wise Guys hívja életre Kelet-Közép-Európában a Google által szponzorált “Jump for CEE” elnevezésű programot. A program részben a Google.org Impact Challenge for Central and...

Ezek a tapasztalatok is segíthetik a cégeket

A munka és magánélet egyensúlyának felborulása, a vezetői kontroll gyengülése, a dolgozók és vezetők eltérő munkaidő-érzékelése – csak néhány olyan tétel, amely alapjaiban változtatta meg a vállalati működést az elmúlt időszakban és vezetett a...

A nézők érzéseire is reagál a Lexus okosreklámja

A Lexus érzelmi intelligenciával felvértezett reklámot mutatott be ami képes reagálni a nézők érzéseire. A személyre szabott reklámok új evolúciós lépésének tekinthető, innovatív arcfelismerő technológiát használó kampányt a megújult öntöltő hibrid elektromos Lexus ES...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Egy svéd startuppal zöldít tovább a BMW

A BMW Group úgy tervezi, hogy sorozatgyártási folyamataihoz 2025-től olyan, akár 95 százalékkal alacsonyabb emisszió mentén előállított acélt fog beszerezni, amely nem igényel fosszilis erőforrásokat, így például szenet sem. A BMW Group erre vonatkozóan...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

DATA