- Hirdetés -

Magyar startup segít a háziorvosoknak

|

- Hirdetés -

Egyre jobban leterheli az alapellátó háziorvosokat is a kialakult járványügyi helyzet. A jelenleg hatályban lévő kijárási korlátozás figyelembevételével pedig tanácsos, hogy csak a legszükségesebb esetekben vegyünk igénybe személyesen egészségügyi ellátást. Egy hazai egészségügyi startup ezért saját fejlesztésű rendszerén keresztül teszi elérhetővé a telefonos- és videókonzultációt, ráadásul a járványra való tekintettel a hazai háziorvosok és pácienseik számára most ingyenesen biztosítja a szolgáltatást.

Sokakat megrémíthet a lehetősége annak, hogy a korábban természetes háziorvosi és szakorvosi ellátás nem tud zavartalanul működni a járvány időszakában és olyan problémákkal, amelyek bár a mi mindennapjainkat megkeseríthetik, mégsem életbevágók, talán nem is tudunk – vagy nem merünk – az orvosainkhoz fordulni. A konzultáció legbiztonságosabb módja ebben az időszakban a telefonos- vagy videókonzultáció lehet, amelyet most a Háziorvosok Online Szervezetével közösen szervez online platformra a MediCall nevű magyar startup.

Ingyenes konzultáció a háziorvosok ellátásához

A MediCall rendszere évek óta biztosít stabil és megbízható felületet az online és telefonos szakorvosi ellátásban. A járvány időszakában azonban minden háziorvos számára ingyenessé teszik a rendszert, melyen keresztül ellenőrzött körülmények között, de könnyedén tudják magukat regisztrálni a szakemberek. Ezt követően a cég elkészíti számukra profiljukat, majd ezután már könnyedén beállíthatják az orvosok szabad időpontjaikat, melyekre a páciensek foglalni tudnak.

A konzultáció során a betegnek lehetősége van dokumentumok, korábbi leletek megosztására, ezzel is segítve a hatékony egészségügyi tanácsadást. Ezáltal egy olyan rendszerhez jutnak az orvosok és pácienseik, melyen keresztül bárhonnan zavartalanul folytathatják az ellátást laptopon vagy okostelefonon keresztül, a betegjogok érvényesülésének biztosítása mellett, ezzel is támogatva azt, hogy mindenki maradjon otthonában a következő időszakban.

A kezdeményezés múlt hét végi elindítása óta már 30 háziorvos profilja kikerült az oldalra és még többen várnak arra, hogy befejeződjön folyamatban lévő regisztrációjuk. Az orvosok folyamatosan ismerkednek a rendszerrel, amit segít, hogy használatához nincs szükség különösebb technikai tudásra. Az új jelentkezőket a MediCall ideiglenes landing oldalán várják.

Videókonzultáció a magánegészségügy szolgálatában is

A koronavírus hatására jelentősen megnőtt azon magánszolgáltatók és orvosok száma, akik a MediCall videó és telefonos konzultációs rendszerét kezdték használni, ezzel is enyhítve a magánegészségügyben tapasztalható járvány okozta veszteségeket. A magyar startup teljesen kulcsrakész, saját felületükre beágyazható megoldást ad minden szolgáltatónak, mellyel zavartalanul folytathatják orvosi konzultációikat, amennyiben szakterületük ezt megengedi. A csatlakozók száma pedig folyamatosan bővül, számos magánintézmény jelezte igényét a videókonzultációs lehetőség beépítésére.

Hogyan lehet igénybe venni a videókonzultációt?

A MediCall mobilalkalmazáson és weboldalon keresztül már évek óta célzottan kérhetünk azonnali online segítséget szakorvosoktól. A szolgáltatás úgy működik, mint egy vizit vagy konzultáció a magánegészségügyi rendszerben.

Videós konzultáció esetén a páciens a MediCall weboldalán keresztül éri el a szakorvost, akihez pár perc alatt foglalhat időpontot. A megadott időpontban pedig az orvos elindítja a konzultációt, melyhez a páciens egy kattintással csatlakozik. A konzultáció minden eszközről működik, sem telepítést, sem különösebb technikai felkészültséget nem igényel az orvos vagy a páciens oldaláról.

Az, hogy a szolgáltatásnak a jelenlegi helyzetben még nagyobb a létjogosultsága, abból is látszik, hogy az elmúlt hetekben sokszorosára nőtt a regisztráló potenciális páciensek száma, illetve orvosok és intézmények is egyre többen jelentkeznek, hogy használni szeretnék a rendszert saját praxisukban. A nap 24 órájában elérhető szolgáltatáson keresztül jelenleg 60 szakterület 400 orvosa között válogathatunk, a regisztrált felhasználók száma pedig meghaladja az 53 000 főt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...