- Hirdetés -

Már itthon is kapható a legújabb csúcsmobil

|

Már elérhető hazánkban a Huawei legújabb zászlóshajó okostelefonja, a HUAWEI Pura 70. A gyártó épp egy hete bővítette hazai termékportfólióját a HUAWEI WATCH GT 5 okosóra-modellekkel, és ezúttal az okostelefonok piacán erősíti jelenlétét a HUAWEI Pura 70 okostelefonnal. Az új sorozat a Huawei P széria mobilfotózás és dizájn terén szerzett tapasztalatait építi tovább: többek között az Ultra Lighting XMAGE kamerarendszernek köszönhetően lehetővé teszi a gyors és éles fényképek készítését is. A készülék innovatív fotós képességeit szemlélető kisfilm pedig részben Budapest nevezetes helyszínein készült.

A Huawei folyamatos innovációs törekvéseinek köszönhetően egyre szélesebb termékportfólióval áll rendelkezésre a magyar piacon is. A vállalat épp egy hete számos újdonságot mutatott be barcelonai termékbemutatóján, és azzal egyidőben hazánkban is elindult a HUAWEI WATCH GT 5 értékesítése, ezúttal pedig a hazai okostelefonos szegmensben erősíti pozícióját zászlóhajó okostelefon-modelljével, a HUAWEI Pura 70-nel.

A legendás Huawei P-sorozat mindig is az esztétikum és az intelligens fotózás kombinációját képviselte, miközben formálta az iparági divatot és meghatározta a mobilfotózás fejlődési irányát. Az innováció folytatásaként a P-széria megújult és HUAWEI Pura néven lép tovább. A Pura elnevezés a tisztaságot jelölő angol Purity kifejezésből ered, merész újító szemléletével fedezi fel az eddig ismeretlent, és új perspektívákat nyit meg: az új HUAWEI Pura 70 ötvözi az egyik legmagasabb szintű képalkotó technológiát és az egyedi dizájnt.

Erről tesz tanúbizonyságot a Pura 70 bemutatkozó videója is: a készülék innovatív képességeit egy részben Budapest utcáin és ikonikus helyszínein forgatott videóban szemlélteti a gyártó, megjelenik többek között a Duna partja, a Lánchíd és a Keleti pályaudvar épülete. A videó további részei Szlovéniában és Horvátországban készültek, bemutatva a régió sokszínűségét és természeti szépségeit.

A HUAWEI Pura 70 sorozat okostelefonjai modern, innovatív esztétikát képviselnek, a kreativitás és a dinamizmus jegyében készültek, prémium minőségű, minimalista dizájnfilozófiával. Szakított például a kamerasziget elrendezésére korábban használt hagyományos alakzatokkal, és új, egyedi, ún. Forward Symbol elrendezést alkalmaz, amely egyben tükrözi a gyártó által bevezetett Fashion Forward koncepciót.

A HUAWEI Pura 70 emellett új generációs HUAWEI X-True™ kijelzővel rendelkezik, amely 460 ppi felbontású, és akár 2500 nites csúcsfényerőt biztosít. A kijelző támogatja az ultra magas felbontású technológiát, és a mesterséges intelligencia alapú HDR megjelenítést. A Pura 70 emellett 1-120 Hz LTPO adaptív frissítési frekvenciát is lehetővé tesz, amely intelligensen állítja be a kijelző frissítési sebességét a felhasználói igényeknek megfelelően. Amikor a kijelző statikus állapotban van, azaz nincs aktív tartalom vagy mozgás a képernyőn, a készülék teljes képernyője energiahatékony, 1 Hz fogyasztású OLED-megjelenítést nyújt, csökkentve az energiafogyasztást.

A HUAWEI Pura 70 kijelzője sík élekkel rendelkezik, kerete rendkívül keskeny. Ez a kialakítás rendezett megjelenést biztosít geometrikus struktúrájával és minimalista keretével, ami modern, divatos és energikus megjelenést kölcsönöz. Az okostelefont szupertartós Kunlun üveg védi, amelynek szilárdsága 100 százalékkal nőtt, így jobban ellenáll az esetleges napi használat során előforduló véletlen leeséseknek.

Az új Pura 70 széria új generációs Ultra Lighting XMAGE kamerával frissült, amely a HUAWEI XD Motion Engine technológiával együttműködve lehetővé teszi az ultra sebességű pillanatfelvételek készítését, ezáltal a készülék éles és részletgazdag fotókat készít, legyen a fotó alanya közel vagy távol.

A HUAWEI Pura 70 főkamerája 1/1,3 hüvelykes érzékelővel rendelkezik, és az iparág egyik legnagyobb F1.4-es fizikai rekeszét használja, ami nagy mennyiségű fény beáramlását teszi lehetővé. A kamerákat ezenfelül olyan mechanikai komponenssel szerelték fel, amely segít a kamera lencséjének pontos és stabil mozgatásában, 100 százalékkal növelve a fókuszpontosságot. 91 százalékkal növelték a rázkódáscsökkentő szöget is, így még gyors felvételek esetén is éles és részletgazdag képeket lehet készíteni.

A Pura 70 okostelefon százszoros zoomtartományt biztosít (0,5x-től 50x-ig), valamint jelentősen fejlődött a portréfotózás terén is. A készülék intelligensen érzékeli a fényt, az árnyékokat, a fókuszálást és a bőrszínt, így valósághű, kiváló portréhatásokat biztosít. A háttérelmosódással készített portrék is jól definiált rétegeket jelenítenek meg, amelyek élesen kiemelik a főszereplőt, miközben megőrzik a részleteket, például a haj finom vonalait és az arc apró részleteit. Az előlapi kamera használata közben a HUAWEI Pura 70 sorozat természetesen szépíti az arcot, miközben megőrzi az arc valódi arányait és pontosan visszaadja a bőrszínt, így a közeli arcról készült fotók is természetesen, torzítás nélkül jelennek meg.

A HUAWEI Pura 70 sorozat az új töltési architektúrának köszönhetően közel tökéletes egyensúlyt ért el az akkumulátor üzemideje, a gyors töltési sebesség és a készülék vastagsága között. A HUAWEI Pura 70 4900 mAh kapacitású nagy teljesítményű akkumulátorral felszerelt, miközben a készülék vastagsága mindössze 7,95 mm. Lehetővé teszi a 66W-os vezetékes HUAWEI SuperCharge töltést és az 50W-os vezeték nélküli HUAWEI SuperCharge töltést is.

A Pura 70 okostelefon új, EMUI 14.2 operációs rendszerrel érkezik. Az EMUI 14.2 egyszerűsített és könnyen használható felületet kínál, ezáltal a felhasználók jobb élményt kapnak. Az EMUI 14.2 továbbfejlesztett interaktív felülete a Pura 70 sorozat Forward Symbol dizájnjának vizuális jegyeit használja, új stílust alkotva.

Elérhetőség, ár

A HUAWEI Pura 70 okostelefon már elérhető a Vodafone üzleteiben és webáruházában, valamint a Yettel, a Euronics, és a MediaMarkt webáruházában. A készülék ajánlott fogyasztói ára 399.990 Ft, a mobilszolgáltatók kínálatában azonban az ár a tarifacsomag szerint alakulhat.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyarországon is kapható az év egyik legjobb találmányának titulált okosmobil

A Honor még november elején árulta el, hogy a Honor Magic V3 felkerült a TIME magazin 2024-es, az év legjobb találmányait tartalmazó listájára. A készülék már kapható Magyarországon, ahogy elődje, a szintén kiváló Honor...

Ezeket a filmeket és sorozatokat néztük idén a Maxon

Év vége közeledtével itt az ideje, hogy megnézzük, mely tartalmak érdekelték a hazai nézőket mind a lineáris csatornákon (Discovery, TLC, Investigation Discovery, Eurosport, HGTV), mind pedig streamingen (Max). Az adatok 2024. január 1. és...

Indul az új Star Wars-sorozat

Decemberben ismét elrepülhetünk a messzi-messzi galaxisba, ugyanis újabb sorozattal bővül a Star Wars univerzum. A „Star Wars: Kóbor alakulat” egy csapat gyerek kalandját meséli el, akik biztonságosnak tűnő bolygójukon titokzatos felfedezést tesznek, majd eltévednek...

Az RTL Saleshouse értékesíti januártól a SWEET.TV hirdetési felületeit

Jövő év januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház...

Tovább nőtt a topvezetők aránya a digitális TOP50-ben

Az idén is helycsere történt a digitális szakembereket összegyűjtő rangsorunk élén. Bán Zoltán Net Média Zrt.-vezérigazgató – a tavalyi listavezető – a második helyen végzett, a partizános Gulyás Márton pedig a harmadikról az elsőre...

Összefogott a SkyShowtime és a Magyar Telekom

Európa legújabb streaming-szolgáltatója, a SkyShowtime tovább bővíti szolgáltatás-kínálatát és szórakoztató tartalmai elérhetőségét: az első magyarországi együttműködése keretében egyesíti erőit a Magyar Telekommal, az ország vezető távközlési szolgáltatójával.Először lesz elérhető a SkyShowtime hazánkban TV előfizetéssel...

Szimfónia született Európa mobilhálózati adataiból

A Deutsche Telekom szakértői Európa tíz országának aggregált, anonimizált mobilhálózati adataiból komponáltak zenét a mesterséges intelligencia bevonásával. Az úttörő megoldás nyomán - amelynek előképét tavaly Budapesten alkották meg - Európa fővárosainak sokszínű, mégis összecsengő...

Látványos 3D-kampánnyal erősít a Red Bull

Még megtekinthető a XIX. kerületben az a térhatású digitális plakát, amely a Red Bull Winter Edition idei Jeges áfonya & Vanília termékét hirdeti. Az energiaitalgyártó Magyarországon először jelentkezik nagyszabású, addicionális és innovatív digitális citylight...

Komoly elismerést kapott a K&H jövő gyógyítói díj

A kommunikációs szakma is elismerte a K&H jövő gyógyítói díjat, amely most bronz díjat nyert a Prizma Kreatív PR verseny CSR megoldások kategóriájában. A tavaly indult kezdeményezés célja, hogy elismerje a szívvel-lélekkel gyógyító és...

Hivatalos Binance-csatorna indult a WhatsAppon

A kereskedelmi volumen és felhasználók száma alapján a világ legnagyobb kriptotőzsdéje, a Binance az iparágon belül az elsők között csatlakozik a WhatsApphoz. A több mint 2 milliárd ember által használt üzenetküldő alkalmazásban mostantól egy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Változás az autópálya-matrica vásárlásoknál

Még mindig a heti autópálya-matrica a legkelendőbb, igaz, az áprilisban bevezetett egynapos e-matricát is egyre több autós választja elsősorban a heti és a havi helyett – derül ki a Simple mobilapplikáció idei statisztikájából. Vasárnaptól...

Magyarországon is kapható az év egyik legjobb találmányának titulált okosmobil

A Honor még november elején árulta el, hogy a Honor Magic V3 felkerült a TIME magazin 2024-es, az év legjobb találmányait tartalmazó listájára. A készülék már kapható Magyarországon, ahogy elődje, a szintén kiváló Honor...

Ezeket a filmeket és sorozatokat néztük idén a Maxon

Év vége közeledtével itt az ideje, hogy megnézzük, mely tartalmak érdekelték a hazai nézőket mind a lineáris csatornákon (Discovery, TLC, Investigation Discovery, Eurosport, HGTV), mind pedig streamingen (Max). Az adatok 2024. január 1. és...

Indul az új Star Wars-sorozat

Decemberben ismét elrepülhetünk a messzi-messzi galaxisba, ugyanis újabb sorozattal bővül a Star Wars univerzum. A „Star Wars: Kóbor alakulat” egy csapat gyerek kalandját meséli el, akik biztonságosnak tűnő bolygójukon titokzatos felfedezést tesznek, majd eltévednek...

Az RTL Saleshouse értékesíti januártól a SWEET.TV hirdetési felületeit

Jövő év januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...