- Hirdetés -

Már itthon is kapható a legújabb csúcsmobil

|

- Hirdetés -

A Samsung Galaxy S21 5G készülékek és kiegészítőik olyan okos megoldásokkal érkeztek, amelyek megkönnyítik a felhasználók mindennapjait.

A legkedveltebb készülékek egyaránt segítik az eligazodást a digitális és a valós közegben. Ilyen fejlesztés a Samsung Galaxy SmartTag is, amelyet a felhasználók ráakaszthatnak kedvenc ingóságaikra, kulcstartójukra vagy táskájukra és könnyedén megtalálhatják azokat a SmartThings Find szolgáltatással. A kiegészítő bekapcsolása után az alkalmazáson keresztül csatlakozik az okostelefonra és innentől kezdve közel 1 évig követhető a helyzete. Fordított esetben, ha eltűnne a telefon, a SmartTag dupla gombnyomásra értesítést küld rá, így segít a keresésben. A SmartTag akkor is megtalálható, ha nincs csatlakoztatva okostelefonhoz, ilyenkor Bluetooth jelek segítségével válik láthatóvá a közeli eszközök számára. A nyomkövetés mellett pedig számos funkció beállítható, így például az okosotthon vezérlésében is alkalmazható távirányítóként.

A SmartTag tökéletes összhangban van a Galaxy S21 5G csúcsmobilokkal, amelyekkel a felhasználók folyamatosan aktívak maradhatnak az online közösségekben. Az 5G sebességnek és a 4 hónapos ingyenes YouTube Premium hozzáférésnek köszönhetően nem maradnak le a számukra fontos eseményekről és megszakítás nélkül nézhetik kedvenc videóikat. A sokoldalú készülékekkel az otthon kényelméből is követhetők a közösségi médiás tartalmak, elvégezhető a munka vagy a tanulás és a kameratechnológiának köszönhetően nincs olyan esemény, amelyet ne lehetne azonnal megörökíteni. Az S21 Ultra 5G ráadásul S Pennel is használható, a kreatív felhasználók így bárhol, bármikor elmélyülhetnek a munkában vagy a szórakozásban. Az S Pen külön vásárolható meg és szintén elérhető a hazai üzletek kínálatában, akár az egyedi védőtokkal együtt is.

Az online összejövetelek és az otthoni kikapcsolódás elengedhetetlen kiegészítői a vezeték nélküli fülhallgatók, amelyek kizárják a külvilágot és segítenek koncentrálni. A Samsung eddigi legjobb Bluetooth fülhallgatója, a Galaxy Buds Pro kiemelkedő aktív zajszűrésével a felhasználók még hangos közegben is csak azt hallják, amit szeretnének. A letisztult kialakítású kiegészítő az AKG-tól megszokott erőteljes hangzással többet nyújt, mint eddig bármelyik Galaxy Buds. Azonnali váltás a csatlakoztatott eszközök között, automatikus hangfelismerés és hangerőszabályozás, rendkívüli üzemidő mellett.

A Galaxy S21 Fantomlila, Fantomszürke, Fantomrózsaszín és Fantomfehér színekben, 128GB és 256GB verzióban, 8GB RAM-mal 329.990 és 349.990 Ft-os ajánlott fogyasztói áron érhető el (a 256GB modell csak Fantomlila és Fantomszürke verzióban érkezik). A Galaxy S21+ Fantomlila, Fantomezüst és Fantomfekete színben, 128GB és 256GB verzióban, 8GB RAM-mal 409.990 és 424.990 Ft-os ajánlott fogyasztói áron érhető el (a 256GB modell csak Fantomezüst és Fantomfekete verzióban érkezik).

Az S21 Ultra Fantomezüst és Fantomfekete színben érhető el. A 128GB modell 12GB RAM-mal, 479.990 Ft, a 256GB modell 12GB RAM-mal 499.990 Ft, az 512GB modell 16GB RAM-mal pedig 549.990 Ft-os áron érhető el.

A Galaxy Buds Pro három lenyűgöző, Fantomfekete, Fantomezüst és Fantomlila színben érkezik, amelyek kiválóan illenek a Galaxy S21 sorozathoz. A Galaxy Buds Pro 89.990 Ft-os ajánlott fogyasztói áron vásárolható meg. A Galaxy SmartTag kiegészítő 13.490 Ft-os áron érhető el, fekete színben, a Galaxy S21 szériához készült S Pen pedig 12.990 Ft-os áron vásárolható meg.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új műsorral várja a téli olimpiát a Discovery

Élő téli sportokkal és egy új szórakoztató műsorral kíséri a nézőket a Discovery a 2022 téli olimpiai játékok előkészületeiben, és egy vadonatúj, hetente megjelenő műsor is jön a csatorna kínálatába. 100 nap van hátra a...

Indul a Google vállalkozásösztönző programja

A régió egyik legaktívabb startup akcelerátora és befektetője, a Startup Wise Guys hívja életre Kelet-Közép-Európában a Google által szponzorált “Jump for CEE” elnevezésű programot. A program részben a Google.org Impact Challenge for Central and...

Ezek a tapasztalatok is segíthetik a cégeket

A munka és magánélet egyensúlyának felborulása, a vezetői kontroll gyengülése, a dolgozók és vezetők eltérő munkaidő-érzékelése – csak néhány olyan tétel, amely alapjaiban változtatta meg a vállalati működést az elmúlt időszakban és vezetett a...

A nézők érzéseire is reagál a Lexus okosreklámja

A Lexus érzelmi intelligenciával felvértezett reklámot mutatott be ami képes reagálni a nézők érzéseire. A személyre szabott reklámok új evolúciós lépésének tekinthető, innovatív arcfelismerő technológiát használó kampányt a megújult öntöltő hibrid elektromos Lexus ES...

Liptai Claudiával folytatódik a NőComment!

November 14-től az RTL II-n folytatódik a NőComment, a talkshow házigazdája Liptai Claudia lesz, és állandó szereplő lesz Hajós András. A vasárnap esténként jelentkező NőComment! vendégei beszélgetéseik során érintik az aktuális pletykákat, helyretesznek csúsztatásokat, kibeszélik...

Tényellenőrző oldalt indít a 444 kiadója az AFP-vel

Az Európai Bizottság támogatásával magyar nyelvű tényellenőrző oldalt indít a Magyar Jeti Zrt. a francia AFP hírügynökséggel együttműködve. Az oldalt önálló szerkesztőség látja majd el eredeti tartalommal, ezt főszerkesztőként Zöldi Blanka vezeti majd. Az Európai...

Kiadta az első PR Trendriportot az MPRSZ

A magyar PR és kommunikációs szakma jelenét és jövőjét részletesen elemző tanulmányt adott ki a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ). A közel 150 oldalas PR Trendriport Magyarország 2021 című kiadvány stratégiai szintű, exkluzív publikációkat...

Magányossá tette a munkavállalókat a COVID

Egy globális tanulmány szerint az emberek több mint 75 százaléka úgy érzi, hogy személyesen és szakmailag is megrekedt. A munkavállalók 88 százaléka szerint a világjárvány kezdete óta megváltozott a siker fogalma, 85 százalékuk szeretné,...

Lexussal érkeznek a Marvel szuperhősei

A Lexus és a Marvel a nagysikerű, három Oscar-díjat bezsebelő Fekete Párduc után újabb szuperhősös film, a nagy várakozások övezte, hazánkban november 4-én debütáló Örökkévalók kapcsán is együttműködik. Már a partnerséget beharangozó IS és...

Új helyszínen tér vissza a Creative Mornings

A Magyarországon 2011-ben debütáló Creative Mornings rendezvénysorozat a pandémiás időszak miatt egy ideig szüneteltette havi kreatívipari előadásait, de 2021. október 29-én újult erővel és vadiúj helyszínen, az Irányi utcai Publicis House-ban tér vissza. A...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A Positive Adamksyvel dolgozik a JYSK

A JYSK Magyarország vállalati és belső kommunikációs feladatainak támogatására idén ősztől a Positive Adamsky ügynökségi csoport tagügynökségével, a Positive PR-rel működik együtt. A dán áruházlánc hazai piacra lépése óta ez az az első alkalom,...

Új műsorral várja a téli olimpiát a Discovery

Élő téli sportokkal és egy új szórakoztató műsorral kíséri a nézőket a Discovery a 2022 téli olimpiai játékok előkészületeiben, és egy vadonatúj, hetente megjelenő műsor is jön a csatorna kínálatába. 100 nap van hátra a...

Indul a Google vállalkozásösztönző programja

A régió egyik legaktívabb startup akcelerátora és befektetője, a Startup Wise Guys hívja életre Kelet-Közép-Európában a Google által szponzorált “Jump for CEE” elnevezésű programot. A program részben a Google.org Impact Challenge for Central and...

Ezek a tapasztalatok is segíthetik a cégeket

A munka és magánélet egyensúlyának felborulása, a vezetői kontroll gyengülése, a dolgozók és vezetők eltérő munkaidő-érzékelése – csak néhány olyan tétel, amely alapjaiban változtatta meg a vállalati működést az elmúlt időszakban és vezetett a...

A nézők érzéseire is reagál a Lexus okosreklámja

A Lexus érzelmi intelligenciával felvértezett reklámot mutatott be ami képes reagálni a nézők érzéseire. A személyre szabott reklámok új evolúciós lépésének tekinthető, innovatív arcfelismerő technológiát használó kampányt a megújult öntöltő hibrid elektromos Lexus ES...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Egy svéd startuppal zöldít tovább a BMW

A BMW Group úgy tervezi, hogy sorozatgyártási folyamataihoz 2025-től olyan, akár 95 százalékkal alacsonyabb emisszió mentén előállított acélt fog beszerezni, amely nem igényel fosszilis erőforrásokat, így például szenet sem. A BMW Group erre vonatkozóan...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

DATA