- Hirdetés -

Már nálunk is előrendelhetők a legújabb prémiumtévék

|

- Hirdetés -

Március második hetétől már hazánkban is előrendelhetők az LG idén, a Las Vegas-i CES-en bemutatott új televíziói. Az impozáns termékcsalád rendkívül széles méretválasztékban elérhető OLED és QNED Mini LED tévékből áll, amelyek fejlett képalkotási technológiákkal, még több intelligens funkcióval és szolgáltatással, valamint továbbfejlesztett webOS operációs rendszerrel érkeznek.

A külön háttérvilágítás nélküli, önálló fénykibocsátásra képes pixelekből álló OLED kijelzők vékonyabbak és könnyebbek, mint bármelyik másik kijelzőtípus, ami dizájnszempontból számos lehetőséget kínál. Az LG G2 sorozatához 2022-ben a már meglévő 55, 65 és 77 hüvelyk képátlójú tévékészülékek mellé egy új, 83 colos modell, valamint egy igazi óriás, a világ első 97 hüvelykes OLED televíziója is csatlakozik. Ez a sorozat viseli egyébként a Gallery Design megnevezést is, amelyet a kifinomult, falra simuló formaterve után kapott.

Az LG C2 OLED szériája kínálja a legváltozatosabb képernyőméret-választékot: az ide tartozó modellek 2022-ben már összesen hat méretben — 42, 48, 55, 65, 65, 77 és 83 hüvelyk — kaphatók. E paletta része a világ első 42 hüvelykes OLED készüléke, amely konzolos és PC-s játékokhoz, vagy akár monitor helyett is ideális választást jelent. A játékosok számára ezeket a tévéket az NVIDIA G-SYNC kompatibilitás, az 1 milliszekundumos válaszidő, az alacsony bemeneti késleltetés, valamint az NVIDIA GeForce NOW és a Google Stadia felhőalapú játékplatformok támogatása teszi vonzóvá.

Az LG 2022-es G2 és C2 sorozatában is megtalálható OLED evo és a hozzá kapcsolódó fényerő rásegítő technológia nagyobb fényerőt biztosít a valósághű, elképesztően tiszta és részletgazdag képekhez, amit az LG új α (Alpha) 9 Gen 5 intelligens processzora is támogat. A kijelzők természetesen a tökéletes fekete, a valósághű színek és a végtelen kontraszt megjelenítését is garantálják.

Az Intertek tanúsítványa szerint a 2022-es OLED-sorozatokban található panelek színmennyisége és színhűsége is egyaránt 100 százalékos. A TÜV Rheinland és az Underwriters Laboratories a 2022-es OLED tévéket villódzásmentesnek, az UL tesztelőcég pedig tükröződésmentesnek minősítette. Az LG OLED paneljei a TÜV Rheinlandtól egy további tanúsítványt is begyűjtöttek alacsony kékfény-kibocsátásuk elismeréseként, miközben a világon elsőként felelnek meg az amerikai székhelyű egészségügyi szabványügyi ügynökség, az Eyesafe alacsony kékfény-kibocsátási követelményeinek.

Az LG amellett, hogy őrzi az OLED televíziók piacán meglévő vezető pozícióját, 2022-ben kibővített QNED LCD-tévékínálattal is jelentkezik Magyarországon. A vállalat saját Quantum Dot NanoCell technológiájára épülő friss termékcsaládja 100 százalékos színtérfogatú, kiemelkedő színvisszaadást garantál. Az LG QNED Mini LED tévéje gazdag, pontos színmegjelenítést nyújt a jelenetek legvilágosabb és legsötétebb területein is, az LG Precision Dimming technológiája révén pedig lenyűgöző kontrasztra képes. A QNED90 sorozattól kezdve az összes modell 100 százalékos színkonzisztencia-tanúsítvánnyal bír, így a nézők minden alkalommal ugyanazt a kiváló minőségű képet látják, még különböző betekintési szögek mellett is.

Az LG legtöbb televíziója számos új szolgáltatást és funkciót hoz el 2022-ben. Az LG webOS okostévé-platformjának legújabb verziója valósággal életre kelti a felhasználói élményt: akár 10 külön nézői profilt képes kezelni, amit bárki a saját igényeire szabhat. Az egyes profilok alatt a felhasználók hozzáférhetnek legkedveltebb streaming-szolgáltatásaikhoz, az előzmények alapján személyre szabott tartalomajánlásokat, kedvenc sportcsapataik aktuális mérkőzéseiről pedig valós idejű értesítéseket kaphatnak. A profilokba való bejelentkezés történhet a tévé böngészőjéből vagy bármely, NFC Magic Tap funkcióval ellátott okostelefonról, amelyről a mobil képernyője is egyszerűen megosztható a tévére.

A felhasználók a Room To Room Share funkció segítségével tükrözhetik a tartalmakat egyik tévéről a másikra otthonukban, így a kábeles vagy műholdas adások set-top-box nélkül, wifi-kapcsolaton keresztül is élvezhetők. Szintén idei újdonság az Always Ready funkció, ami a készüléket médiakijelzővé alakítja, amikor nincs használatban. Az LG saját fejlesztésű ThinQ mesterségesintelligencia-rendszerének friss verziója mindemellett lehetővé teszi, hogy az LG 2022-es tévéi egy okosotthon központi elemeként, vagyis hubként üzemeljenek.

Az LG legtöbb új televíziójában megtalálható α 9 Gen 5 processzor mélytanulással skálázza fel a teljesítményt, azzal pedig, hogy az előtérben és a háttérben megjelenő elemeket jobban elkülöníti egymástól, fokozza a tartalmak térérzetét. Az α 9 Gen 5 az LG AI Sound Pro funkciójának képességeit is kibővíti annak érdekében, hogy a nézők számára még élethűbb hangzást biztosítson: a tévék beépített hangszórói virtuális 7.1.2 térhatású hangzást szólaltatnak meg.

Az LG 2022-es legújabb tévémodelljei március második hetétől előrendelhetőek az LG webáruházában.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre több tölcséres és pálcikás jégkrémet vesznek a budapestiek

Az online élelmiszer vásárlás népszerűségének növekedése a szezonális termékeket sem kerüli el. Különösen igaz ez a kánikulai időszakban, amikor a hőségben már a fagyizóig is megterhelő lenne elmenni, vagy esetleg amikor a munka nem...

Kemény döntést hozott az HBO Max tulajdonosa

Beszünteti a helyi tartalmak készítését Európa jelentős részén az HBO Max tulajdonosa, a Warner Bros. Discovery (WBD). A lépés egy nagyobb átszervezés része, és ennek az intézkedéscsomagnak tudható be az is, hogy váratlanul elérhetetlenné...

Bizonytalannak látják a következő évet a kereskedelmi cégek

Tovább mérséklődött a kkv-k következő egy évre vonatkozó várakozása a K&H kkv bizalmi index 2022 második negyedéves eredményei alapján. A mutató jelenleg 3 ponton áll, mivel újabb 2 pontot süllyedt az előző negyedévben látott...

Új PR menedzser a Porsche Hungariánál

PR szakembert igazolt a Porsche Hungaria kommunikációs igazgatósága: június közepétől Uzoni Eszter csatlakozott az importőr PR kommunikációs csapatához. Eszter a Volkswagen, AUDI, SEAT, CUPRA, Skoda, Volkswagen Haszonjárművek, Das WeltAuto, MOON márkák, valamint a Porsche...

Zenés műsorral érkezik Budapestre a hollywoodi sztár

A kétszeres Oscar-díjra jelölt amerikai színművész október 2-án A zenekritikus című zenés stand-up nagyzenekari változatával áll az Erkel Színház színpadára. A formabontó előadás során a klasszikus zene legikonikusabb darabjait szedi ízekre a Malkovich által...

Nem befolyásolta az euró árfolyama a használtautó importot

A 400 forint körüli euró árfolyam ellenére továbbra is népszerűek az import használt autók, 2022 első félévében közel 70 ezer személyautó érkezett hazánkba. De keresettek voltak a kishaszonjárművek is, összesen 6.196 jármű jött ebben...

Szülinapi partival ünnepelt a Paprika Studios

15 éves a Paprika Studios. Kelet-Közép-Európa legnagyobb televíziós műsorgyártója június 28-án születésnapi partin ünnepelte az alapítás óta eltelt időszak sikereit.  Az ünnepi eseményen a hazai, valamint a nemzetközi média- és televíziós szakma képviseltette magát....

Annyit költünk nyaralásra, mint a járvány előtt

Az egy évvel korábbinál jóval többen mennének nyaralni belföldre vagy külföldre 2022-ben. Az idén közel 250 ezer forintot költenének a vakációra átlagosan a nyaralást tervezők - derül ki a K&H biztos jövő felméréséből. Ez...

Változás az E.ON Hungáriánál

Július 1-től Guntram Würzberg váltja Kiss Attilát az E.ON Hungária Csoport élén. A szakember több mint 25 éve dolgozik a nemzetközi E.ON csoportnál, számos vezető pozíciót töltött be, legutóbb a cégcsoport legfelsőbb szintű jogi...

Új szerepben tűnik fel a népszerű sorozatszínész

A magyar közönség szívébe leginkább Doc Martin szerepével lopta be magát az angol színész, Martin Clunes, aki júliusban egészen más, dokumentumfilmes énjét mutatja be három szigetbarangolós sorozaton keresztül a Spektrumon.  Ha valaki már járt...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kevesebb innovációt terveznek a hazai vállalkozások

Csökkent az új terméket vagy szolgáltatást tervező magyar cégek aránya, mindössze 27 százalék rukkolna elő ezzel a következő egy évben. A tervezett innovációk közül viszont több az új vagy jelentős mértékben továbbfejlesztett háttérfolyamatban gondolkozó...

Egyre több tölcséres és pálcikás jégkrémet vesznek a budapestiek

Az online élelmiszer vásárlás népszerűségének növekedése a szezonális termékeket sem kerüli el. Különösen igaz ez a kánikulai időszakban, amikor a hőségben már a fagyizóig is megterhelő lenne elmenni, vagy esetleg amikor a munka nem...

Kemény döntést hozott az HBO Max tulajdonosa

Beszünteti a helyi tartalmak készítését Európa jelentős részén az HBO Max tulajdonosa, a Warner Bros. Discovery (WBD). A lépés egy nagyobb átszervezés része, és ennek az intézkedéscsomagnak tudható be az is, hogy váratlanul elérhetetlenné...

Bizonytalannak látják a következő évet a kereskedelmi cégek

Tovább mérséklődött a kkv-k következő egy évre vonatkozó várakozása a K&H kkv bizalmi index 2022 második negyedéves eredményei alapján. A mutató jelenleg 3 ponton áll, mivel újabb 2 pontot süllyedt az előző negyedévben látott...

Új PR menedzser a Porsche Hungariánál

PR szakembert igazolt a Porsche Hungaria kommunikációs igazgatósága: június közepétől Uzoni Eszter csatlakozott az importőr PR kommunikációs csapatához. Eszter a Volkswagen, AUDI, SEAT, CUPRA, Skoda, Volkswagen Haszonjárművek, Das WeltAuto, MOON márkák, valamint a Porsche...
- Hirdetés -

Don't Miss

Van keresnivalónk a nemzetközi porondon is

A nemzetközi terjeszkedés támogatására fordítja a DayOne Capital kockázati tőkealaptól, valamint több, szakmai magánbefektetőtől kapott 3 millió eurós befektetést a Webshippy – mondta el az mmonline.hu-nak Perényi András. A kiszervezett logisztikai szolgáltatásokat nyújtó cég...

Kisfiam, hozzál valami másik lapot!

25 éves voltam. Félve sétáltam be a Világgazdaság szerkesztőségébe. A főszerkesztő, Bánki András fogadott. Újságíró-gyakornoknak jelentkeztem. András keresett valakit, aki a 2000-es sydney-i olimpia kapcsán sportbizniszcikkeket ír majd a VG-nek. Meglátott bennem valamit. Azt nem, hogy...

Nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet

„A Paprika Studios története nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet. Rendkívül büszke vagyok arra, hogy részese és alakítója lehetek ennek. A vállalat nevében köszönettel tartozom az alapítónak, Marschall Péternek, akinek a hite és a víziója...

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Egyre több vállalat keres fenntarthatósági szakértőt

Egyre nagyobb hangsúlyt kap a fenntarthatóság vállalati szinten is, ami már a munkaerőpiacon is mutatkozik. Itthon is keresnek fenntarthatósági szakértőket és tanácsadókat, a jövőben pedig még több ilyen állás várható. Ez két kihívást is...

Igazán zöld lesz az idei EFOTT

A környezettudatosság napjaink egyik kiemelt közéleti témája – kifejezetten az EFOTT célközönségét jelentő fiatalok életében –, így a fesztivál szervezői arra vállalkoztak, hogy a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem (MATE) segítségével egy igazán zöld...

Együttműködik a Diageo és a PET Kupa

Évente kb. 10.000 tonna hulladék érkezik Ukrajnából és Romániából a Tiszán, amelynek fő oka a megfelelő hulladékkezelési rendszerek hiánya a felvízi országokban. A hulladékmentesítésben élen járó Tiszai PET Kupa és a Diageo, a világ...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....