- Hirdetés -

Marics Petivel, Sápi Viviennel és közönségtalálkozóval kampányolt a CCC

|

Két hazai influencert, Marics Petit és Sápi Vivient kérte fel a CCC 2022-es BTS kampányára. A Game Garage Playoffs kampánnyal az Y és Z generáció tagjait szerették volna megszólítani, ehhez minden médiafelületet felhasználtak.

A fiatalok igényeinek és pénztárcájának is megfelelő cipők, elsősorban sneakerek álltak a CCC Back To School kampányának középpontjában, melyhez a márka többi országához (Románia, Csehország, Lengyelország) hasonlóan a magyar stáb is ismert influencereket kért fel. Marics Peti, a ValMar együttes egyik tagja és Sápi Vivien TikTok-tartalomgyártó lettek az arcai az augusztus elsejétől szeptember 11-ig futó Game Garage Playoffsnak. Janositz Johanna, a CCC Marketing & Office Managere elmondta, hogy a két fiatal azonnal nyitott volt az együttműködésre. Azért őket választották, mert hazai viszonylatban a legismertebb influencerek közé tartoznak manapság és velük tudták a legjobban bemutatni a kollekció sokszínűségét.

 

A BTS kampány fotózása és a tévéreklám felvétele Varsóban történt, ekkor került sor a többi ország kampányarcainak fotózásaira is. Az itt készült werkfotókat mindkét influencer megosztotta Instagramon és TikTokon, ezzel is felkeltve követőik érdeklődését. Az elkészült fotóanyagot aztán print hirdetésekben, a CCC üzleteiben és a közösségi média felületeken is megjelenítették.

A médiamixben a büdzsé legnagyobb hányadát a tévéreklámok tették ki, utóbbiakat Marics Peti narrálta.

Kommunikáció szempontjából a legnagyobb hangsúlyt az eventekre helyezték, a legnagyobb érdeklődés is egyértelműen a márkaboltokban szervezett közönségtalálkozókat övezte. A Budapesten, Szegeden, Debrecenben, Győrött és Pécsett lezajlott eseményekre összesen több, mint 11 ezer fiatal látogatott el, akik közül sokan cipővásárlás fejében a VIP sorba kerülést biztosíthatták be maguknak. A találkozókról készült videókat és fotókat nemcsak az influencerek, hanem rengeteg résztvevő is megosztotta TikTokon, valamint a tömeges érdeklődés felkeltette a sajtó figyelmét is, plusz elérést generálva ezzel a kampánynak.

 

Janositz Johanna elmondása szerint a CCC cégcsoporton belül idén népességarányosan a magyar látogatószámok a legnagyobbak és példátlan volt a magyar fiatalok érdeklődése a BTS kampány iránt.

„Tanulságos volt számunkra, hogy ma már a Z generáció megszólításának elengedhetetlen eszköze a TikTok, és az, hogy mennyire fontos a kampányban szereplő influencerek személye” - emelte ki, hozzátéve, hogy szerinte egy célcsoport elérésénél kiemelt jelentőséggel bír, hogy a reklámban szereplők hitelesen és szerethető módon tudják megszólítani a közönséget.

Varga-Szilágyi Zsolt, Marics Peti managere szerint az énekes azért mondott igent a Game Garage Playoffs kampányban való szereplésre, mert rendkívül izgalmasnak tartotta, hogy egy nemzetközi kampányban vehet részt, melynek még külföldi image video forgatása is volt négy országból érkező zenészekkel és kreátorokkal. „Nagyon profi volt a produkciós csapat, illetve kifejezetten jó arcok voltak a külföldi kreátorok és zenészek, így nagyon jó hangulatban telt a forgatás és még Varsó feltérképezésére is maradt egy kis idő” – mondta.

A közönségtalálkozót övező óriási érdeklődésen azonban nem különösebben lepődött meg, mert elmondásuk szerint „heti szinten ugyanilyen rajongással várják a rajongók Petit minden egyes fellépésén, így abszolút nem volt meglepő számára, hogy ekkora tömegeket tudott megmozgatni. Ami kicsit meglepte, hogy voltak olyan rajongók, akik több órát utaztak csak azért, hogy egy képet készítsenek vele.”

 

Tuza Dorottya

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...