A Henkel átalakítja munkáltatói kommunikációját, és a megújult karrier weboldala mellett digitális munkáltatói márkaépítési kampányt is indít, „Dare to make an impact?” („Mersz hatást gyakorolni?”) mottóval. A kampányt a berlini RCKT kommunikációs ügynökséggel közösen dolgozták ki. Világszerte 79 országban kerül bevezetésre, és főként az online térben lesz elérhető.
A kampány a vállalati kultúra fejlődését tükrözi, amely egyre inkább az együttműködés szempontjaira irányul. A hangsúly egy olyan munkakörnyezet kialakításán van, amelyben a munkatársak felhatalmazva és erősnek érezhetik magukat, személyesen és szakmailag egyaránt fejlődhetnek. „Munkavilágunk sokat változott az elmúlt években. A Henkelnél jelentős kulturális átalakulás kezdődött meg, a munkatársak elvárásai, illetve igényei megváltoztak” – mondja Andrea Becher, Munkáltatói hírnév, Toborzás és Társadalmi felelősségvállalás globális vezetője. „A potenciális munkavállalók manapság nemcsak olyan munkáltatókat keresnek, akiknek az értékeivel, céljaival azonosulni tudnak, hanem olyan munkát is, amelynek mélyebb jelentése van. Jelentőségteljes projekteken és innovációkon kívánnak dolgozni, amelyek hozzájárulnak az emberek jólétéhez és a társadalmunkhoz. A személyes fejlődés, a vállalat célja és az üzleti tevékenységre gyakorolt hatás szintén fontos tényezők számukra. Mi a Henkelnél pontosan ezt keressük: olyan tehetségeket, akik túl mernek lépni a határaikon, és mernek kreatívan gondolkodni” – hangsúlyozta Elizabeth Schauman, a Henkel Munkáltatói hírnevének globális vezetője.
A kampány elsősorban a Z generációt és a digitális tehetségeket célozza, így elősorban online és a közösségi médiában fut. „Valós történetekkel, közvetlenül és személyesen szeretnénk a fiatalokat megszólítani. Ez a generáció olyan hiteles munkáltatót keres, aki olyannak fogadja el, amilyenek, és a személyes fejlődésükben is támogatja őket – bizalomteljes légkör, befogadó vezetés és jelentőségteljes projektek révén” – mondja Schaumann.
A globális karrier weboldal elindítását követően a kampányt nemzetközi szintre is kiterjesztik. A tehetségek bevonzásához is felhasználják: a közösségi médiában, az álláshirdetésekben, a karrier eseményeken és így tovább. A Henkel többek között közösségi média reklámkampányt indít, amely a Z generációt és a digitális tehetségeket célozza meg több, mint tíz országban.
A megújult „Dare to make an impact” munkáltatói márka bemutatja, hogy mit képvisel a Henkel, és mi teszi egyedivé a vállalatnál végzett munkát: egy olyan cégnél, amely egyesíti a B2B és B2C üzleteket, és a technológia találkozik a fogyasztási cikkekkel, valóban hatást lehet gyakorolni az emberek életére és jólétére. Karrier a Henkelnél egyet jelent a fenntarthatóbb jövő alakításával és egy erős, vibrálóan sokszínű vállalati kultúrában való fejlődéssel. Ezt az ígéretet munkatársaink hiteles történetei támasztják alá, akik a mindennapi munkájuk kulisszatitkaiba engednek betekintést.
A Henkel Magyarország karrier weboldala is a napokban újult meg.