Márkák közötti mozgalmat indított a MOL

A maszkviselés fontosságáról készített contentet a MOL Magyarország, melyhez több hazai és nemzetközi márka is csatlakozott Facebookon saját tartalmakkal.

A social videóban a MOL kollégái és támogatott sportolói közül Szilágyi Áron, Manhercz Krisztián és Fucsovics Márton húznak maszkot, és hívják fel a figyelmet arra, hogy egy ilyen apró mozdulattal is életeket menthetünk.

A cél nem pusztán az edukáció volt, a kezdeményezésbe további márkákat is szerettek volna bevonni, hogy minél többekhez eljusson az üzenet, így kihívás láncot indítottak elsőként az OTP-vel, melyhez az egymaserthordjuk hashtaget kapcsolták.

“A mostani helyzetben fontosnak tartjuk, hogy összefogásra, közös odafigyelésre bátorítsunk mindenkit. Ebben pedig a márkáknak is kiemelt szerep jut. Most nem az a fontos, hogy ki milyen iparágból jön, milyen üzleti célokat képvisel és kivel versenyzik az újabb ügyfelekért, hiszen a koronavírus nem munkahely vagy titulus alapján válogat. Most az a fontos, hogy odafigyeljünk egymásra, hiszen a sikeres védekezés mindannyiunk érdeke, a maszkot pedig nemcsak saját magunkért, hanem egymásért hordjuk” – mondta el Bakos Piroska a MOL Magyarország kommunikációs vezetője.

Az ötlet olyan jól sikerült, hogy a poszt óta már 7-8 brand csatlakozott hozzájuk saját interpretációval. A reagáló márkák között volt még többek között a Telenor, az Ikea, a Ford, Coca-Cola, a Hervis és az OMV is.

A videót a MOL Magyarország megbízására a Wavemaker készítette.