- Hirdetés -

Meccs, sorozat, vetélkedő a nézettségi toplista élén

|

- Hirdetés -

Az M4 Sport egyik közvetítése, a TV2 vetélkedője és az RTL sorozata is nyert a múlt héten, csak más-más célcsoportnál. Összességében a TV2 megint behúzta a hetet, az RTL új műsorának nézettsége a jó kezdés után visszaesett.

A 18. héten úgy tűnt, hogy visszaesősödik az RTL, az elmúlt két hét alapján viszont ez inkább szabályt erősítő kivétel volt, azaz továbbra is vezet a TV2 minden fontos célcsoportnál. Múlt héten keddtől péntekig jobb főműsoridős közönségarányt produkált a TV2, mint az RTL. Utóbbi pedig a hétfőt, valamint a hétvégét nyerte meg. Teljes héten a 18-49 éveseknél és főműsoridőben nem volt nagy közöttük a különbség, hiszen a TV2 11 százalékos, az RTL 10,4 százalékos share-t ért el. A többi bontásban viszont ennél nagyobb előnyre tett szert a TV2.

A teljes csatornacsaládokat nézve is vezet a TV2 Csoport. Itt is a 18-49 éveseknél és a főműsoridőben volt a legkisebb differencia, de ez is 1,7 százalékpontot jelentett (TV2 Csoport: 23%, RTL Magyarország: 21,3%). A 18-59 éveseknél az AMC Networks volt a harmadik legerősebb szereplő, a teljes lakosságnál pedig az MTVA. A 18-49 éveseknél holtversenyben lett az első az AMC Networks és a Paramount Global, megelőzve a közmédiát.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 20. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,6 14,5 11
RTL 10,7 10,8 10,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 20. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,2 11,6 9,1
RTL 6,8 6,8 6,8

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,9 24,8 21,7
RTL Magyarország 18,0 16,4 17,6
AMC Networks 6,2 5,7 6,5
MTVA 6,0 9,5 5,0
Paramount Global 5,2 4,1 6,5
Network4 4,0 4,9 2,5
Antenna Entertainment Group 3,1 2,5 3,1
Warner Bros.Discovery 2,9 3,2 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,5% / 15,2% (16,2% / 14,7%)
Tények Plusz – 13,5% / 12,4% (13,2% / 12,9%)
Szerencsekerék – 14,1% / 14,1% (14,7% / 14,9%)
Párharc – 9% / 9% (11,2% / 11,5%)

RTL
Híradó – 17,4% / 15,5% (17% / 15%)
Fókusz – 12,1% / 11,6% (13,5% / 12,1%)
Tippelj és vidd el – 10,3% / 10,5% (korábbi héten a Drága örökösök: 11,3% / 10,3%)
A mi kis falunk – 8,3% / 8% (korábbi héten Az álommeló: 13,7% / 12,8%)

Hétköznapokon a TV2 kínálata nem változott, viszont az RTL-en a Drága örökösöket és Az álommelót a Tippelj és vidd el, valamint A mi kis falunk ismétlése váltotta. Ahogy látható, heti átlagban verte a Szerencsekerék a Tippelj és vidd elt. Az utóbbi átlagánál az RTL számára aggasztóbb lehet az új műsor nézettségének a trendje. Hétfőn még erősen kezdtek, a 18-49 éveseknél 175 ezer nézővel és 13 százalékos share-rel, ezzel egálban voltak a Szerencsekerékkel. Azonban ezt követően napról napra olvadt a Tippelj és vidd el közönségaránya és nézőszáma. A hétfői 175 ezres nézettségről péntekre 100 ezerig jutottak. A 18-59 éveseknél pedig 261 ezerről indulva 133 ezerre csökkent a műsor nézőszáma. Pénteken A mi kis falunk ismétlés már ennél magasabb nézettséggel futott. A TV2-n a Párharc gyengült a korábbi héthez képest, de heti szinten még ezzel is verték A mi kis falunk ismétléseit.

Az RTL-nél viszont annak örülhetnek, hogy A mi kis falunk új része jól teljesített szombaton. A 18-49 éveseknél 18,3 százalékos, a 18-59 éveseknél 20,1 százalékos közönségarányt produkált. Vasárnap a TV2-n folytatódott a Pepe című sorozat gyengélkedése, a 18-49 éveseknél 8,1 százalékos, a 18-59 éveseknél 9,5 százalékos, a teljes lakosságnál 9,1 százalékos share-rel. Nagyjából ugyanezt hozta az RTL-en a Cobra11 is. Az RTL igazából azzal nyerte meg a vasárnapi főműsoridőt, hogy az esti filmjük több nézőt vonzott, mint a fő konkurensé.

Minden nagy célcsoportnál más végzett a műsoros toplista élén. A 18-49 éveseknél a múlt szerdai Bajnokok Ligája mérkőzés (Manchester City – Real Madrid) vonzotta a legtöbb, 226 ezer nézőt. A 18-59 éveseknél A mi kis falunk nyert 339 ezres nézőszámmal, a teljes lakosságnál pedig a Szerencsekerék csütörtöki adása végzett az élen a maga 761 ezer nézőjével.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 339 911 20,1
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 313 289 17,3
SZERENCSEKERÉK TV2 288 000 15,2
HÍRADÓ RTL 275 769 20,3
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 261 128 13,2
TÉNYEK TV2 244 806 18,3
FÓKUSZ RTL 242 834 15,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 237 854 15,3
PÁRHARC TV2 160 573 9,6
PEPE TV2 145 121 9,5

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 761 734 19,3
TÉNYEK TV2 737 677 24,0
HÍRADÓ RTL 646 555 20,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 625 922 18,2
A MI KIS FALUNK RTL 600 287 16,7
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 529 249 13,0
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 527 337 15,0
FÓKUSZ RTL 492 067 13,8
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 417 394 16,9
PÁRHARC TV2 372 531 11,6

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 226 341 17,9
A MI KIS FALUNK RTL 208 308 18,3
SZERENCSEKERÉK TV2 200 591 15,4
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 175 100 13,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 166 140 15,5
HÍRADÓ RTL 159 603 17,3
TÉNYEK TV2 157 850 17,1
FÓKUSZ RTL 154 855 14,1
PÁRHARC TV2 119 523 10,1
BLOODSHOT RTL 98 010 8,2

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Szeretik a dolgozók a kutyabarát munkahelyeket

Bár elvárásként még nem szerepel, de nagyban befolyásolja a gazdik döntését a „kutyabarátság", abban az esetben, ha két hasonló munkahely között választanak. A szakemberek szerint pár éven belül pedig oda is eljuthatunk, hogy kézzel...

Ezt hozta a nyár a lakáspiacon

Továbbra is a hazai lakáspiac egyik motorja az alku, tűnik ki az OTP Ingatlanpont legfrissebb lakásértékesítési adataiból. A nyári hónapokban ez átlagosan 6,5 százalékos árcsökkentésre adott lehetőséget, ami éppen megfelel az előző negyedévben elérhetőnek....

Új évaddal folytatódik a Marvel sorozat

Az első évad meglepő lezárása után október 6-án folytatódik a Marvel Studios egyik közönségkedvenc sorozata a Disney+-on.Loki, a csínytevés istene visszatér, és rögtön a Téridő Variancia Alapítvány – egy időn és téren kívül létező,...

Ezúttal az ATV-t büntette a Médiatanács

Az ATV március 16. és 22. közötti adáshetének hatósági ellenőrzése során több szabálytalanságot is megállapított a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület három jogsértés miatt összesen 775 ezer forint bírságot rótt...

Újabb részletek derültek ki a BrandFestivalról

Mesterséges intelligencia kutató és termelékenységi coach is lesz az idei BrandFestival nemzetközi előadói között. Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozóját november 9-10-én rendezik meg az ETELE CINEMA-ban. Az eseményen a „Digitális transzformáció”...

A kisebb településeken is lesznek GLS automaták

Újabb jelentős mérföldkőhöz érkezett a GLS Hungary: 300 településen összesen már több mint 1250 csomagautomatát üzemeltet a vállalat. A csomaglogisztikai szolgáltató egyúttal bejelentette, elkötelezett az iránt, hogy az ország minden szegletében elérhetővé tegye a...

Kiállítással ünnepel a National Geographic

A National Geographic Magyarország idén lett 20 éves. A kerek évforduló alkalmából a World Press Photo kísérő-kiállításán, a Magyar Nemzeti Múzeumban vonultatja föl a magazin két évtizedének legizgalmasabb és legszebb magyar anyagait.Húsz év, kétszáznegyvennél...

A KNK-val kampányol a Haier

Szeptember elejétől október végéig tart a világ elsőszámú nagy háztartási gép gyártó márkájának őszi reklámkampánya, amelyet online felületeken, social médiában, közterületi eszközökön, plázákban és printben látható hirdetések, valamint PR-megjelenések támogatnak. A potenciális vásárlói útvonalak...

Egyre népszerűbb a munkaerő-kölcsönzés

A munkaerő-kölcsönzés egyre elterjedtebb fogalom munkavállalói körben is, de számos tévhit kering körülötte. Az Ipsos átfogó munkaerőpiaci kutatást végzett a Prohuman megbízásából. A vizsgált 12 hónapos időszakban a magyar közösségi térben kb. 14 ezer...

Természeti katasztrófák áldozatainak segít a L’Oréal

Becslések szerint az elmúlt 50 évben ötszörösére nőttek az éghajlatváltozás okozta katasztrófák, jelenleg közel hárommilliárd ember él katasztrófáknak kitett területeken, és az előrejelzések szerint 2050-re ez a szám egymilliárddal fog emelkedni. A L'Oréal Groupe...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Mesterséges intelligencia alapú asszisztenssel erősít az SAP

Az SAP walldorfi főhadiszállásán tartott konferencia csúcspontjaként bemutatkozott Joule, a természetes nyelvet használó, generatív mesterséges intelligencia alapú irodai asszisztens, amellyel végérvényesen megváltoznak az üzletviteli folyamatok. A Joule beágyazódik az SAP felhőalapú vállalati portfóliójába, és...

Szeretik a dolgozók a kutyabarát munkahelyeket

Bár elvárásként még nem szerepel, de nagyban befolyásolja a gazdik döntését a „kutyabarátság", abban az esetben, ha két hasonló munkahely között választanak. A szakemberek szerint pár éven belül pedig oda is eljuthatunk, hogy kézzel...

Ezt hozta a nyár a lakáspiacon

Továbbra is a hazai lakáspiac egyik motorja az alku, tűnik ki az OTP Ingatlanpont legfrissebb lakásértékesítési adataiból. A nyári hónapokban ez átlagosan 6,5 százalékos árcsökkentésre adott lehetőséget, ami éppen megfelel az előző negyedévben elérhetőnek....

Új évaddal folytatódik a Marvel sorozat

Az első évad meglepő lezárása után október 6-án folytatódik a Marvel Studios egyik közönségkedvenc sorozata a Disney+-on.Loki, a csínytevés istene visszatér, és rögtön a Téridő Variancia Alapítvány – egy időn és téren kívül létező,...

Ezúttal az ATV-t büntette a Médiatanács

Az ATV március 16. és 22. közötti adáshetének hatósági ellenőrzése során több szabálytalanságot is megállapított a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület három jogsértés miatt összesen 775 ezer forint bírságot rótt...
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Nincs felső határ egy konferencia esetén – interjú Csermely Ákossal

Kell-e félnünk a mesterséges intelligenciától, átveheti-e az MI a konferenciaszervezést, mennyi látogatót várnak idén az Internet Hungary-re – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Csermely Ákos. Az esemény főszervezője elárulta azt...

Formabontó ötletek

Az MI és a digitalizáció átszövi a mindennapjainkat, ami lehetőséget ad arra, hogy a meglévő erőforrásainkat a leghatékonyabban tudjuk használni – mondta el Pantl Péter a legsikeresebb hazai PR-szakembereket felvonultató Top50-es rangsor első helyezettje....

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Ezek a legfenntarthatóbb úticélok Magyarországon

Az emberiség megnyitotta a pokol kapuit - jelentette ki néhány nappal ezelőtt az ENSZ főtitkára, Antonio Guterres, hangsúlyozva, hogy jelenleg egy 2,8 fokos hőmérséklet emelkedés felé tartunk. De vajon hogyan ítélik meg az emberek...

Erre költött közel 3 milliárd forintot az AutoWallis

Elkészítette éves Zöld allokációs és hatás jelentését az AutoWallis Zöld Bizottsága, mely a társaság által két évvel ezelőtt kibocsátott 6,6 milliárd forint összegű, zöld kötvényekből befolyt forrás felhasználásáról és azok környezeti hatásairól szól. A...

Sokkal zöldebbek lehetnének az irodaépületek

Digitális épület- és energiagazdálkodási megoldások alkalmazásával, valamint elektrifikációval, illetve megújuló energiaforrások használatával és mikrohálózatok telepítésével akár 70 százalékkal is csökkenteni lehetne az irodaépületek szén-dioxid-kibocsátását a Schneider Electric kutatása szerint. Az alacsony CO2-kibocsátású épületekre történő...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....