- Hirdetés -

Meccs, sorozat, vetélkedő a nézettségi toplista élén

|

- Hirdetés -

Az M4 Sport egyik közvetítése, a TV2 vetélkedője és az RTL sorozata is nyert a múlt héten, csak más-más célcsoportnál. Összességében a TV2 megint behúzta a hetet, az RTL új műsorának nézettsége a jó kezdés után visszaesett.

A 18. héten úgy tűnt, hogy visszaesősödik az RTL, az elmúlt két hét alapján viszont ez inkább szabályt erősítő kivétel volt, azaz továbbra is vezet a TV2 minden fontos célcsoportnál. Múlt héten keddtől péntekig jobb főműsoridős közönségarányt produkált a TV2, mint az RTL. Utóbbi pedig a hétfőt, valamint a hétvégét nyerte meg. Teljes héten a 18-49 éveseknél és főműsoridőben nem volt nagy közöttük a különbség, hiszen a TV2 11 százalékos, az RTL 10,4 százalékos share-t ért el. A többi bontásban viszont ennél nagyobb előnyre tett szert a TV2.

A teljes csatornacsaládokat nézve is vezet a TV2 Csoport. Itt is a 18-49 éveseknél és a főműsoridőben volt a legkisebb differencia, de ez is 1,7 százalékpontot jelentett (TV2 Csoport: 23%, RTL Magyarország: 21,3%). A 18-59 éveseknél az AMC Networks volt a harmadik legerősebb szereplő, a teljes lakosságnál pedig az MTVA. A 18-49 éveseknél holtversenyben lett az első az AMC Networks és a Paramount Global, megelőzve a közmédiát.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 20. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,6 14,5 11
RTL 10,7 10,8 10,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 20. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,2 11,6 9,1
RTL 6,8 6,8 6,8

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,9 24,8 21,7
RTL Magyarország 18,0 16,4 17,6
AMC Networks 6,2 5,7 6,5
MTVA 6,0 9,5 5,0
Paramount Global 5,2 4,1 6,5
Network4 4,0 4,9 2,5
Antenna Entertainment Group 3,1 2,5 3,1
Warner Bros.Discovery 2,9 3,2 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,5% / 15,2% (16,2% / 14,7%)
Tények Plusz – 13,5% / 12,4% (13,2% / 12,9%)
Szerencsekerék – 14,1% / 14,1% (14,7% / 14,9%)
Párharc – 9% / 9% (11,2% / 11,5%)

RTL
Híradó – 17,4% / 15,5% (17% / 15%)
Fókusz – 12,1% / 11,6% (13,5% / 12,1%)
Tippelj és vidd el – 10,3% / 10,5% (korábbi héten a Drága örökösök: 11,3% / 10,3%)
A mi kis falunk – 8,3% / 8% (korábbi héten Az álommeló: 13,7% / 12,8%)

Hétköznapokon a TV2 kínálata nem változott, viszont az RTL-en a Drága örökösöket és Az álommelót a Tippelj és vidd el, valamint A mi kis falunk ismétlése váltotta. Ahogy látható, heti átlagban verte a Szerencsekerék a Tippelj és vidd elt. Az utóbbi átlagánál az RTL számára aggasztóbb lehet az új műsor nézettségének a trendje. Hétfőn még erősen kezdtek, a 18-49 éveseknél 175 ezer nézővel és 13 százalékos share-rel, ezzel egálban voltak a Szerencsekerékkel. Azonban ezt követően napról napra olvadt a Tippelj és vidd el közönségaránya és nézőszáma. A hétfői 175 ezres nézettségről péntekre 100 ezerig jutottak. A 18-59 éveseknél pedig 261 ezerről indulva 133 ezerre csökkent a műsor nézőszáma. Pénteken A mi kis falunk ismétlés már ennél magasabb nézettséggel futott. A TV2-n a Párharc gyengült a korábbi héthez képest, de heti szinten még ezzel is verték A mi kis falunk ismétléseit.

Az RTL-nél viszont annak örülhetnek, hogy A mi kis falunk új része jól teljesített szombaton. A 18-49 éveseknél 18,3 százalékos, a 18-59 éveseknél 20,1 százalékos közönségarányt produkált. Vasárnap a TV2-n folytatódott a Pepe című sorozat gyengélkedése, a 18-49 éveseknél 8,1 százalékos, a 18-59 éveseknél 9,5 százalékos, a teljes lakosságnál 9,1 százalékos share-rel. Nagyjából ugyanezt hozta az RTL-en a Cobra11 is. Az RTL igazából azzal nyerte meg a vasárnapi főműsoridőt, hogy az esti filmjük több nézőt vonzott, mint a fő konkurensé.

Minden nagy célcsoportnál más végzett a műsoros toplista élén. A 18-49 éveseknél a múlt szerdai Bajnokok Ligája mérkőzés (Manchester City – Real Madrid) vonzotta a legtöbb, 226 ezer nézőt. A 18-59 éveseknél A mi kis falunk nyert 339 ezres nézőszámmal, a teljes lakosságnál pedig a Szerencsekerék csütörtöki adása végzett az élen a maga 761 ezer nézőjével.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 339 911 20,1
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 313 289 17,3
SZERENCSEKERÉK TV2 288 000 15,2
HÍRADÓ RTL 275 769 20,3
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 261 128 13,2
TÉNYEK TV2 244 806 18,3
FÓKUSZ RTL 242 834 15,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 237 854 15,3
PÁRHARC TV2 160 573 9,6
PEPE TV2 145 121 9,5

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 761 734 19,3
TÉNYEK TV2 737 677 24,0
HÍRADÓ RTL 646 555 20,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 625 922 18,2
A MI KIS FALUNK RTL 600 287 16,7
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 529 249 13,0
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 527 337 15,0
FÓKUSZ RTL 492 067 13,8
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 417 394 16,9
PÁRHARC TV2 372 531 11,6

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
BAJNOKOK LIGÁJA M4 SPORT 226 341 17,9
A MI KIS FALUNK RTL 208 308 18,3
SZERENCSEKERÉK TV2 200 591 15,4
TIPPELJ ÉS VIDD EL RTL 175 100 13,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 166 140 15,5
HÍRADÓ RTL 159 603 17,3
TÉNYEK TV2 157 850 17,1
FÓKUSZ RTL 154 855 14,1
PÁRHARC TV2 119 523 10,1
BLOODSHOT RTL 98 010 8,2

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Szoboszlaival kezdi az új évet a Network4

December 3-án a MATCH4-en láthatják a szurkolók, ahogyan a Liverpool a Fulhamet fogadja, közvetlenül karácsony előtt, december 20-án pedig a Liverpool - West Ham Ligakupa-negyeddöntő kerül képernyőre. A rajongóknak jól indul az új év...

Jeges izgalmak a Sport TV-n

Nem volt még arra példa Magyarországon, hogy televízióban is követhető legyen az U20-as divízió 1/A jégkorong-világbajnokság. A Sport TV azonban december 10-16. között élőben közvetíti a magyar válogatott mérkőzéseit a hazai eseményről.December 10. és...

Hatalmas a különbség a borvidékek ingatlanárai között

Magyarország hat borrégiója közül az Etyek-Budai, a Móri, a Neszmélyi, a Pannonhalmi és a Soproni borvidéket magában foglaló Felső-Pannon borrégióban volt a legdrágább, csaknem 500 ezer forint a lakások négyzetmétere 2022-2023-ban. A legalacsonyabb, négyzetméterenkénti...

Automata boltot nyitott a Spar

Mesterséges intelligencián alapuló, pénztáros és eladók nélküli SPAR automata üzlet működött két napon át Budapesten, Európa legnagyobb Sneakerness fesztiválján. Az elsősorban a Z-generáció tagjainak szánt szolgáltatás teszt-üzemmódban dolgozott, de a mobil „Satellit Store S”...

Messze még a hazai cégek valódi felelősségvállalása

A hazai cégek elkötelezettek a társadalmi felelősségvállalás (CSR) tekintetében, de távol vannak attól, hogy valódi megoldásokat nyújtsanak a szociális és környezeti problémák hatékony kezelésére – derül ki a WHC Csoport és a Scale Impact...

Egyre tudatosabbak a magyar munkavállalók

A munkavállalók háromnegyede tartja fontosnak a munka és a magánélet összeegyeztethetőségét – derült ki a Családbarát Magyarország Központ munkaerőpiaci kutatásából. Az országos reprezentatív felmérés célja elsősorban a magyarországi atipikus foglalkoztatási helyzet feltárása volt, különösképpen...

Különleges kiállítással ünnepel a Népszava

1873-tól napjainkig vezeti végig a látogatót a magyar újságírás legnagyobb hagyományokkal bíró, folyamatosan máig is aktív napilapjának címoldalain keresztül a Fuga Építészeti Központban november 29-én nyíló kiállítás. A történelem nagy viharait is túlélő, idén...

Nagyot ment „A LEGO Oroszlán” az idei Effie-n

A marketing Oscarjaként is emlegetett Effie hazai versenyének nagy győztese a három Arannyal és a Platina Effie-vel jutalmazott „A LEGO Oroszlán” című pályamű lett. A LEGO Hungary és a Red Lemon Media kampánya az...

Az E.ON a Cafét választotta

Régiós médiaügynökségi partnert választott magának az E.ON SE energiavállalat, a tendernyertes a Mediaplus, melynek magyarországi partnere a Café Reklám. 2024-től indul el a közös munka, amelyben a Café az E.ON Hungária Csoport médiatervezési, stratégiai...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ez lehet az okosmobilok jövője

Abu-Dzabiban, a Fortune Global Forum 2023-on Dr. Ray Guo, a HONOR marketingigazgatója beszélt az okos készülékek jövőjéről. Egyéb vállalati vezetőkkel tárgyalta az intelligens világ jövőképét, kitérve a hajlítható eszközök népszerűségére, a mesterséges intelligenciára és...

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Szoboszlaival kezdi az új évet a Network4

December 3-án a MATCH4-en láthatják a szurkolók, ahogyan a Liverpool a Fulhamet fogadja, közvetlenül karácsony előtt, december 20-án pedig a Liverpool - West Ham Ligakupa-negyeddöntő kerül képernyőre. A rajongóknak jól indul az új év...

Jeges izgalmak a Sport TV-n

Nem volt még arra példa Magyarországon, hogy televízióban is követhető legyen az U20-as divízió 1/A jégkorong-világbajnokság. A Sport TV azonban december 10-16. között élőben közvetíti a magyar válogatott mérkőzéseit a hazai eseményről.December 10. és...

Hatalmas a különbség a borvidékek ingatlanárai között

Magyarország hat borrégiója közül az Etyek-Budai, a Móri, a Neszmélyi, a Pannonhalmi és a Soproni borvidéket magában foglaló Felső-Pannon borrégióban volt a legdrágább, csaknem 500 ezer forint a lakások négyzetmétere 2022-2023-ban. A legalacsonyabb, négyzetméterenkénti...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...

Fókuszban a multiplatform növekedés

A lineáris piac lassan elérheti a maximumát, és egyre inkább van egy olyan típusú közönség, amelyik a streaming felé fordul – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Borsány-Gyenes András. A Network4 Media Group vezérigazgatója beszélt a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Új törvény segítheti, hogy fenntarthatóbban működjenek a vállalatok

Benyújtotta a kormány a fenntartható vállalati működést ösztönző törvénymódosítási javaslatot az Országgyűlésnek – hívja fel a figyelmet az EY. Az érintett hazai cégeknek környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) szempontból is át kell világítaniuk működésüket,...

Díjat nyert a K&H fenntarthatósági indexe

A Kreatív magazin szakmai zsűrije ezüst Prizma-díjjal értékelte a K&H fenntarthatósági indexét és a hozzá kapcsolódó kommunikációs tevékenységet, amely hatékonyan és társadalmilag felelősen alkalmazza az adat- és kutatásalapú PR-eszközöket. A hazai PR-, reklám- és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....