- Hirdetés -

Meg kellett tanulni másképpen dolgozni

|

- Hirdetés -

Ha egy szóval kellene összefoglalnom, mit jelentett a járvány, akkor a tanulás szó jut eszembe – nyilatkozta Salem Dániel, aki második lett a Signature 40 listán. A Heineken national trade marketing managere a teljes ellátási láncot célzó stratégiájukról is beszélt, amely szerint 2040-re szeretnék azt teljesen karbonsemlegessé tenni.

- Mások által követendő példaként szeretett volna eljárni a Heineken Hungária Zrt., amikor áttértetek a papírpoharakra?

- Hazudnék, ha azt mondanám, hogy kizárólag saját elhatározásunkból döntöttünk így. Már régóta a levegőben lógott a kormány tervezete, így időben fel szerettünk volna készülni a műanyagmentes életre. Azonban amikor mégis későbbi határidőre tolódott, úgy döntöttünk, hogy sörös gyártóként elsőként lépünk erre az ösvényre. Nyilván ennek az az alapja, hogy a vállalatunk egyik alapértéke a fenntarthatóság. Az értékrendünkben meghatározó, ahogyan törődünk a bolygónkkal, így ezért komoly erőfeszítéseket teszünk. Brew a Better World stratégiánkkal a fenntarthatóság terén magasra tettük a lécet: 2030-ra a sörgyártást, 2040-re a teljes ellátási láncot tervezzük karbonsemlegessé tenni. A hazai eredményeinkre nagyon büszkék vagyunk: 2021-ben kivontuk a PET-palackos termékeinket a portfóliónkból, ezzel évi 200 tonna műanyagtól mentesítve környezetünket. POS-eszközeink fejlesztésekor a környezettudatosság jegyében több innovációt is bevezettünk az elmúlt időszakban: napernyőink és bowflagjeink újrahasznosított rePET anyagból készülnek és a displayek esetén is előnyben részesítjük az újrahasznosított papír, illetve fa alapanyagokat, míg selejtezés helyett átmatricázással, az elemek cseréjével hasznosítjuk újra régebbi eszközeinket.

- Hogyan gondolsz vissza a járvány okozta hirtelen jött feladataidra, azok mit adtak számodra?

- A pandémia 2020-ban minden szempontból feladta a leckét mindannyiunk számára. Hosszú idő után ismeretlen tényezőkkel kellett szembenézni, amelyek alapjaiban változtatták meg az életünket, míg munkafronton az addig jól bevált, rutinszerű folyamatokat kellett megváltoztatni. Ha egy szóval kellene összefoglalnom, mit jelentett a járvány, akkor a tanulás szó jut eszembe. Újra meg kellett tanulni másképpen dolgozni, együttműködni, új digitális eszközöket,  programokat használni. Nekem egy lehetőséget is jelentett, hiszen a kollégáim segítségével egy új együttműködési keretrendszert dolgoztunk ki, amely alapján a vállalat kereskedelmi részét navigáltuk a kritikus hónapokban. A cég régiós központja, majd később a hazai vállalat is egyfajta példaként használta a keretrendszert, amely mutatja, hogy mennyire jól működött, és erre nagyon büszke vagyok.

 

- Mit jelent neked, hogy a Signature 40 lista élmezőnyébe válogattak?

- Óriási megtiszteltetés, hogy ezen a hagyományteremtő alkalmon máris ilyen előkelő helyen végezhettem. Magyarországon rengeteg nagyon sokra hivatott, tehetséges brand és trade marketing manager van, akik nívós cégeket képviselnek. Ez is emeli a siker értékét, de ezúton is szeretném megragadni az alkalmat, hogy megköszönjem az összes kollégámnak, akivel együtt dolgozhattam az elmúlt években. Nélkülük ez a rangos elismerés nem jöhetett volna össze.

- Mi volt az eddigi legnagyobb szakmai kihívásod?

- Nem egy konkrét feladat vagy projekt jut eszembe, hanem az, amikor viszonylag kevés vezetői tapasztalattal egy kilencfős szakértői csapat élére kerültem. Különféle típusú személyiségekből eltérő területek összevonása után kellett egy ütőképes csapatot formálni, és ezt az akadályt a kollégák visszajelzése alapján sikerrel vettem. Ez a tapasztalat is hozzájárult ahhoz, hogy megkaphattam a Heineken national trade marketing manageri pozícióját.

- Mire vagy a legbüszkébb a karriered során elért eredmények közül?

- Említhetném a mostani Signature 40 második helyét, vagy amikor jelenlegi csapatommal az egyik legismertebb kereskedői felmérésen az első helyezést szereztük meg shopper marketing kategóriában, de mégsem ezeket emelném ki. Mai napig a munkám egyik legnagyobb sikerének azt tartom, ha a csapatomban dolgozó valamely kolléga részesül elismerésben, előléptetésben. Számomra mindennél többet ér, ha látom, hogy valamennyire talán hozzájárulhattam a sikereikhez.

Tuza Dorottya

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hétvégi adománygyűjtő akcióban az Auchan

A hétvégén ismét adományokat gyűjt a Magyar Vöröskereszt az ország összes Auchan áruházában. A múlt hétvégén több mint 9 tonna adomány gyűlt össze az áruházláncban, amit a Magyar Vöröskereszt még az ünnepek előtt eljuttat...

Így lehet biztonságos az online karácsonyi vásárlás

Egy átlagos magyar család több tízezer forintot költ karácsonyi ajándékokra, és ennek az összegnek egy részét ma már internetes áruházakban hagyjuk ott. A megnövekedett ünnepi forgalmat a digitális csalók is megpróbálják kihasználni, de már...

Átalakulóban az ingatlanpiac

Az ingatlanpiac átalakulása a fővárosi kerületek iránti kereslet változásából is kitűnik. Visszaszorult a harmadik helyre a korábbi csúcstartó, Angyalföld és átvette az uralmat a pesti belváros. A Duna House ügyfelei körében végzett felmérés szerint...

Mesés projektben Pokorny Lia

A színésznőnek köszönhetően gyerekmesék tucatjai elevenednek meg szeretetteljes előadásában. Rendkívüli élményben lehet része a mesék kedvelőinek, akiket mostantól nemcsak a történetek színes világa ragadhat magával, hanem Pokorny Lia fantasztikus előadása is. A színésznő - örömmel...

Jótékony akcióban a Sláger FM és a Sláger TV

December 13-án az Ökumenikus Segélyszervezettel karöltve Luca-napi Adománygyűjtést szervez a két csatorna azonos időben, élő adásban. Egymásnak adják majd a kilincset hazánk előadói és a 95.8 Sláger FM, valamint a Sláger TV műsorvezetői a december 13-ai...

Hatalmas problémát okoz az árfolyamingadozás

Árfolyamingadozás, szakemberhiány, költségnövekedés, infláció és anyaghiány – mindezek a tényezők együttesen a kkv-k 53 százaléka szerint jobban sújtják a hazai vállalkozások működését, mint a koronavírus járvány – derül ki a K&H kkv-k körében végzett...

Az exportra gyúrnak a kisüzemi sörfőzdék

Januári leállással, a fejlesztésekre szánt tartalékok mozgósításával készülnek a magyar kisüzemi sörfőzdék a téli hónapokra, miközben, aki teheti, igyekszik bővíteni az exportot, hogy eurós bevételekre tegyen szert. Utóbbihoz komoly segítséget kapott a Kisüzemi Sörfőzdék...

Legendás autócsodák versenyeznek

A BMW Group Classic és a Grand Hotel Villa d’Este a 2023. május 19-21. közötti hétvégén gurítja ismét reflektorfénybe a legendás autócsodákat. A Villa Erba területén ismét megrendezik a Concorso d’Eleganza Villa d’Este tradicionális...

Tovább zöldült Budapest

Idén, a Föld napján nyitotta meg kapuit a Westend használtruha-gyűjtő helyisége, a ReStore, ahol amellett, hogy gyűjtik a feleslegessé vált textíliákat, különféle fenntarthatósággal kapcsolatos aktivitásoknak is helyet adnak. A leadott használt ruhák után hűségpontok...
Várkonyi Balázs TOP25

Lementettem magamnak egy utolsó képet

A pandémia alatt lemenedzselni az Extreme Digital és az eMAG fúzióját, majd egy gazdasági válsághelyzethez igazítani a lehetőségeinket alaposan próbára tette a vezetői képességeimet – mondta el Várkonyi Balázs. Az eMAG Magyarország igazgatótanácsának elnöke...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Már novemberben is megdobta a VB a sportoldalak látogatottságát

Bár a katari foci VB csak november 20-án rajtolt el, a hazai sportoldalak múlt havi látogatottsági számain már éreztette hatását – derül ki a DKT novemberre vonatkozó elemzéséből. A napi átlagos egyedi látogatószám alapján...

Hétvégi adománygyűjtő akcióban az Auchan

A hétvégén ismét adományokat gyűjt a Magyar Vöröskereszt az ország összes Auchan áruházában. A múlt hétvégén több mint 9 tonna adomány gyűlt össze az áruházláncban, amit a Magyar Vöröskereszt még az ünnepek előtt eljuttat...

Így lehet biztonságos az online karácsonyi vásárlás

Egy átlagos magyar család több tízezer forintot költ karácsonyi ajándékokra, és ennek az összegnek egy részét ma már internetes áruházakban hagyjuk ott. A megnövekedett ünnepi forgalmat a digitális csalók is megpróbálják kihasználni, de már...

Átalakulóban az ingatlanpiac

Az ingatlanpiac átalakulása a fővárosi kerületek iránti kereslet változásából is kitűnik. Visszaszorult a harmadik helyre a korábbi csúcstartó, Angyalföld és átvette az uralmat a pesti belváros. A Duna House ügyfelei körében végzett felmérés szerint...

Mesés projektben Pokorny Lia

A színésznőnek köszönhetően gyerekmesék tucatjai elevenednek meg szeretetteljes előadásában. Rendkívüli élményben lehet része a mesék kedvelőinek, akiket mostantól nemcsak a történetek színes világa ragadhat magával, hanem Pokorny Lia fantasztikus előadása is. A színésznő - örömmel...
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Lementettem magamnak egy utolsó képet

A pandémia alatt lemenedzselni az Extreme Digital és az eMAG fúzióját, majd egy gazdasági válsághelyzethez igazítani a lehetőségeinket alaposan próbára tette a vezetői képességeimet – mondta el Várkonyi Balázs. Az eMAG Magyarország igazgatótanácsának elnöke...

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldült Budapest

Idén, a Föld napján nyitotta meg kapuit a Westend használtruha-gyűjtő helyisége, a ReStore, ahol amellett, hogy gyűjtik a feleslegessé vált textíliákat, különféle fenntarthatósággal kapcsolatos aktivitásoknak is helyet adnak. A leadott használt ruhák után hűségpontok...

Magyar techcég famentő megoldásait díjazták Szingapúrban

Szingapúr környezetvédelmi és fenntarthatósági miniszterétől vett át rangos környezetvédelmi elismerést a magyar hátterű greehill vezetése a városi növényzet digitális eszközökkel történő tervezésében használt úttörő megoldásaiért. A magyar gyökerű, az intelligens városi megoldások globális piacán...

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....