- Hirdetés -

Még lehet jelentkezni a Tesco közösségi pályázatára

|

- Hirdetés -

2020 szeptemberében 2,5 kilométer hosszú, egyszerre mesés, kreatív és környezettudatos tanösvényt avatott fel Villányban a Hétágfa Egyesület. A családoknak, természetjáróknak felfedezni valókat kínáló turisztikai fejlesztés csak egy példa azon több mint 800 közösségi program közül, ami a Tesco közösségi támogatási programjának segítségével eddig országszerte megvalósult. Az áruházlánc pályázatának most fut a nyolcadik fordulója, amelynek nevezési határidejét október 18-áig kitolták. Az „Ön választ, mi segítünk” pályázatra így még több helyi szervezet tudja benyújtani jelentkezését környezetszépítő, oktatási, képesség-fejlesztési, egészséges életmódra ösztönző programok megvalósításának, valamint a járványhelyzetre tekintettel a védekezéshez szükséges eszközök beszerzésének támogatására.

A Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázatának nyolcadik fordulójában mintegy 180 pályázat nyerhet el összesen több mint 40 millió forintot. A nyertesek kiválasztásába az áruházlánc vásárlóit is bevonja. A beérkezett pályázatokat előbb az Effekteam Egyesület független szakértői bírálják el szakmai szempontok mentén, majd az általuk kiválasztott programokra a Tesco vásárlói szavaznak. A nyertesként kihirdetett pályázók a vásárlói szavazatok száma szerint országosan 63 körzetben egyenként 400, 200, valamint 100 ezer forintos támogatást nyernek el. Mellettük a legkreatívabb, leginnovatívabb pályázat ezúttal is 400 000 forintos különdíjban részesül. A Tesco a jelentkezéseket október 18-áig várja.

A pályázatra alapvetően három kategóriában (környezetszépítés, oktatás és képesség-fejlesztés, egészséges életmódra ösztönzés) lehet nevezni, de a március óta tartó vírushelyzetre tekintettel a Tesco a nyolcadik fordulóban létrehozott egy új pályázati kategóriát, melyben fertőtlenítőszerek, higiéniai eszközök, valamint egyéb, a biztonságot és egészségmegőrzést támogató felszerelések, például maszkok, gumikesztyűk beszerzéséhez kaphatnak anyagi támogatást a pályázók. Emellett a szervezetek a rászoruló csoportok mentális egészségéről való gondoskodást célzó kezdeményezésekkel is pályázhatnak (pl. krízisvonal üzemeltetése), illetve az egészségügyi ellátórendszert és az egészségügyi dolgozókat segítő projekteket is várja a vállalat.

Az áruházlánc 2016-ban hirdette meg először el az „Ön választ, mi segítünk” pályázatot azzal a céllal, hogy támogassa azokat a helyi közösségeket, ahol vásárlói és munkatársai élnek. A program eddigi hét fordulójában több mint 800 pályázatot támogatott összesen több mint 230 millió forinttal. A programban számos, a villányi tanösvényhez hasonló nagyszerű kezdeményezés valósult meg eddig, egyebek mellett közösségi terek újultak meg, állatvédelmi, művészeti, hagyományőrző programok indultak el, és számos iskolai felzárkóztató, érzékenyítő, integrációt támogató, rászorulók megsegítését célzó kezdeményezés indult el.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább csökken a fogyasztók bizalma

Tavaly decemberben érezhetően csökkent a fogyasztói bizalom Németországban. Mind a gazdasági, mind a jövedelmi várakozások, valamint a vásárlási hajlandóság jelentősen csökkent. Mivel a megtakarítási hajlandóság is újra nőtt, a GfK 2022 januárjára a fogyasztói...

Ezekre érdemes figyelni az online piactereken

Milyen jogai vannak a használt terméket interneten vásárló felhasználóknak? Elállhatunk-e a vásárlástól, ha magánszemélytől veszünk műszaki cikket? Eltérő-e ilyen esetben a garancia? Hogyan fizethetünk biztonságosan egy ismeretlen eladónak? A Vatera szakértői összegyűjtötték a legfontosabb...

Keveset tudnak a magyarok az áruhitelekről

A magyarok többsége óvatos, ha nagyobb értékű háztartási gépek, szórakoztató elektronikai termékek vásárlásáról van szó: inkább összegyűjtik a készülékek árát, mintsem áruhitelt vegyenek fel. Ugyanakkor míg a spórolással türelmesek, a papírmunkával és a hitelbírálattal...

Hatalmas logisztikai beruházás az ukrán határ mellett

Hamarosan befejeződik a 30 milliárd forint értékű logisztikai gigaberuházás az ukrán határ közelében található East-West Gate (EWG) intermodális terminálon - derült ki a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) rendezvényén. Az új logisztikai terminál a maga...

Új lehetőségek az online marketingben

A Bing kereső bővülő lehetőségeinek kihasználásával, a Google Performance Max kampány típusával és a YouTube videó kampányok változásával új dimenziók nyílhatnak meg a hirdetők előtt a magyarországi piacon is.Ezentúl a magyar Bing kereső találati...

Jelentős létszámbővítést tervez az Alstom

Három régió, Európa, az Ázsiai és csendes-óceáni térség, valamint Észak-Amerika 14 országában érdemelte ki a legjobb munkaadóknak járó Top Employer 2022 minősítést az Alstom, az intelligens, fenntartható mobilitás meghatározó globális vállalata. A cég az...

Naponta majdnem 7 órát netezünk

Az elmúlt egy évben több mint 400 millióval nőtt a közösségi felületek aktív használóinak száma, de közel 200 millióval bővült a netezők száma is világszinten – derül ki a We Are Social és a...

Mobilról olvassák a híreket a magyarok

A 15 és 40 év közöttiek közel száz százaléka netezik, azonban a 75 év felettiek közül kevesen – derül ki egy új dokumentumból, amit a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa fogadott el...

Új online portál segít a használtautó-vásárlásban

Gazdasági szakértők szerint az elmúlt egy évben 25 százalékkal lettek drágábbak a használt autók. Többek között az alkatrészek gyártásának akadozása, az üzemanyag-drágulás és a globális chiphiány miatt világszerte lelassult az autógyártás. Egyre többen a...

Jelentős tőkebevonásra készülnek a vállalkozók

Vannak olyan induló és nemrégen alapított cégek, amelyek pár millió forint tőkéből el tudják érni céljaikat, ám nem ez a jellemző. Ahhoz, hogy a vállalkozások megvalósíthassák fejlesztési terveiket és marketingkampányokat indíthassanak jellemzően több tízmillió...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rádiós pályázatokról döntött a Médiatanács

Több vidéki rádiós pályázatnál is eredményt hirdetett a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. Emellett a grémium nem megfelelő korhatár-besorolás miatt bírságokat is kiszabott. A testület eredményt hirdetett a Nyíregyháza 91,1 MHz és a...

Tovább csökken a fogyasztók bizalma

Tavaly decemberben érezhetően csökkent a fogyasztói bizalom Németországban. Mind a gazdasági, mind a jövedelmi várakozások, valamint a vásárlási hajlandóság jelentősen csökkent. Mivel a megtakarítási hajlandóság is újra nőtt, a GfK 2022 januárjára a fogyasztói...

Ezekre érdemes figyelni az online piactereken

Milyen jogai vannak a használt terméket interneten vásárló felhasználóknak? Elállhatunk-e a vásárlástól, ha magánszemélytől veszünk műszaki cikket? Eltérő-e ilyen esetben a garancia? Hogyan fizethetünk biztonságosan egy ismeretlen eladónak? A Vatera szakértői összegyűjtötték a legfontosabb...

Keveset tudnak a magyarok az áruhitelekről

A magyarok többsége óvatos, ha nagyobb értékű háztartási gépek, szórakoztató elektronikai termékek vásárlásáról van szó: inkább összegyűjtik a készülékek árát, mintsem áruhitelt vegyenek fel. Ugyanakkor míg a spórolással türelmesek, a papírmunkával és a hitelbírálattal...

Hatalmas logisztikai beruházás az ukrán határ mellett

Hamarosan befejeződik a 30 milliárd forint értékű logisztikai gigaberuházás az ukrán határ közelében található East-West Gate (EWG) intermodális terminálon - derült ki a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) rendezvényén. Az új logisztikai terminál a maga...
- Hirdetés -

CMO

A marketing nem öncélú, nem a marketingeseknek szól

Wilheim Gábor, marketing igazgató, Dreher Sörgyárak Zrt. - A COVID-járvány nagy csapást mért a vendéglátóiparra, sokáig zárva voltak az éttermek, szórakozóhelyek, pubok. Hogyan éltétek meg ezt az időszakot a Drehernél, nagyon visszaesett a forgalom? - A...

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Napelemmel zöldült a szegedi SPAR szupermarket

Áramfogyasztása több mint húsz százalékát napenergiából nyerte tavaly júniusban a Csillag téri SPAR szupermarket Szegeden, 2021 végéig pedig összesen 13 százalékkal járultak hozzá az üzlet teljes áramigényéhez a napelemek. A vállalat a közeljövőben újabb...

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

DATA

Jelentős tőkebevonásra készülnek a vállalkozók

Vannak olyan induló és nemrégen alapított cégek, amelyek pár millió forint tőkéből el tudják érni céljaikat, ám nem ez a jellemző. Ahhoz, hogy a vállalkozások megvalósíthassák fejlesztési terveiket és marketingkampányokat indíthassanak jellemzően több tízmillió...

Negyven percnyi reklámot nézünk naponta

2021 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 14 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők közel 5 és fél órát, míg a férfiak az átlagnál 18 perccel kevesebbet – derül ki a Nielsen Közönségmérés...