- Hirdetés -

Még több lehetőség a Samsung okosórájával

|

A Samsung legújabb, Galaxy Watch Active2 szériára kiadott szoftverfrissítése a vállalat idén bejelentett csúcskészülékein elérhető egészségügyi, kommunikációs és hálózati funkcióit hozza el. A Watch Active2 új lehetőségeivel az edzések hatékonyságának növelése mellett a mindennapi kapcsolattartás is gördülékenyebb lehet.

A Futáselemzés funkcióval a felhasználók javíthatnak az idejükön, fejleszthetik a technikájukat és a sérülésveszélyt is csökkenthetik. A Galaxy Watch Active2 frissítése után különálló elemzések készíthetők több tényezőre lebontva, olyan egyedi mérőszámokkal, mint például az aszimmetria, a ritmus, a merevség, a vertikális kilengés, a talajérintések száma és a levegőben töltött idő, amelyek alapján hatékonyabbá tehető a mozgás.

Az újonnan érkező lehetőségek között megtalálhatók a VO2 max, az edzés közbeni maximális oxigénfelvételi szintre vonatkozó adatok. Ez a mérőszám széles körben használható a sportolók fittségének és lehetséges teljesítményének meghatározására, és alkalmas az egyéni fejlődés követésére is, így segítheti az állóképesség növelését.

Egymástól távol is biztonságban

Az új Esésérzékelés funkció segítségével a felhasználóknak akár távol élő szeretteikről is gondoskodhatnak. Amennyiben a rendszer azt érzékeli, hogy a felhasználó eleshet vagy elesett, automatikusan SOS üzenet küldésére ad lehetőséget, akár négy, előre meghatározott kontaktnak, így a segítség karnyújtásnyi közelségbe kerülhet.

Kényelmesebb kommunikáció, csuklóból

Az okosórán kapott értesítés esetén nincs szükség a telefon bekapcsolására, hiszen a Galaxy Watch Active2 a frissítéssel támogatja a hangulatjelek és fényképek megjelenítését is, így azok azonnal megtekinthetők. A Gyors válasz funkcióval az eszköz válaszjavaslatot tesz mind az üzenetek, mind pedig a fotók esetében, a fejlett képfelismerő technológiának köszönhetően, így a felhasználók akkor is teljes válaszokat küldhetnek, ha éppen sietnek valahová.

Amikor üzenet érkezik, az okosóra automatikusan megjeleníti a csevegési előzményeket, így azonnal folytatható a beszélgetés. Nincs szükség az eszközök közötti állandó váltásra, hiszen több fontos funkció is használható közvetlenül a csuklóról.

A legújabb frissítéssel a legnépszerűbb, szórakoztató válaszlehetőségek is elérhetővé válnak. Mostantól mind az AR Emoji matricák, mind pedig a Bitmoji matricák közvetlenül az óráról is elküldhetők, így a felhasználók még kifejezőbb üzeneteket alkalmazhatnak, akár útközben, a telefonjuk nélkül is.

Könnyedén vezérelhető mobilélmény

A Galaxy Watch Active2 segítségével a felhasználók könnyen irányíthatják a mobilos élményeket, és lejátszhatják a kedvenc zenéiket a telefonjukról. Ezzel a frissítéssel a zenehallgatás zökkenőmentes lesz, akár az okostelefont, a Galaxy Buds készüléket vagy az okosórát használják.

A Galaxy Watch Active2 mostantól támogatja a görgetésrögzítési funkciót, így amikor képernyőkép készül az okosórával, a rendszer automatikusan elküldi azt a csatlakoztatott okostelefonra. Ezáltal rögzíthetők az üzenetváltások, az edzésekkel kapcsolatos információk és még sok más adat, amelyek így gyorsan menthetők későbbi használatra.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

A mozikat is meghódítja az OMODA

Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és...

Keveset költenek digitalizációra a hazai kkv-k

Visszafogottság jellemzi a magyar kkv szektort, ha a digitalizációról van szó. A jelenlegi turbulens gazdasági környezetben sokan inkább a kivárásra játszanak, hátha javulnak a gazdasági mutatók. Noha a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves...

Már a mozikban a magyar Eufória

Két fiatal szerhasználó felépülésének első 1,5 évét követi nyomon a hazai mozikban december 5-től látható új magyar dokumentumfilm, a Nemzeti Filmintézet támogatásával elkészült Mélypont érzés. Miklós Ádám rendező és Száki Adrián producer úgy nyúltak...

A sarki fény is beköltözik a Nyugati téri Mekibe

A látogatók egy varázslatos utazás részesei lehetnek, ahol a rénszarvasszánon utazó Mikulás, angyalkák, mézeskalácsfigurák és karácsonyi fényárban úszó házikók mellett a misztikus és látványos sarki fény is megjelenik.A McDonald’s Nyugati téri egységének egyedi attrakciója,...

Fenntartható magyar márkákat díjaztak

Fenntarthatóságért és környezetvédelemért tett kimagasló erőfeszítésekért díjaztak vállalatokat, kiemelkedő márkákat és személyiségeket december 3-án a GREEN BRANDS regionális Gálán Bécsben, a gyönyörű Niederösterreich Palais-ban, ahol számos magyar márka is elismerésben részesült. Itt derült ki...

Ilyen ajándékokra vágynak a fiatalok

Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak nemet, a Mastercard felmérése szerint a Z generáció számára ezek az ajándékok inkább eszközök, amelyek segítségével elérhetik azt, amire igazán vágynak: az életre szóló...

Agymanók-rajongóknak kötelező: új sorozat indul

Az „Agymanók” világában játszódó az „Álom Stúdió” (Dream Productions) 2024. december 11-én, a „Nyerni vagy Veszíteni” (Win or Lose) saját gyártású sorozat 2025. február 19-én érkezik a platformra.Majdnem 40 évvel az indulása után két...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

A mozikat is meghódítja az OMODA

Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...