- Hirdetés -

Megfizethető élményeket keresnek a vásárlók

|

Rövid utazásokról, gyors feltöltődésekről szólt ez az év, a karácsonyi ajándékok beszerzése során pedig idén egyértelműen a pénzügyi tudatosság, az előre tervezés válik fontossá – derül ki a Bónusz Brigád adataiból.

Talán soha nem volt olyan fontos, hogy a mindennapokban megtaláljuk a szépséget, az élményt, valami apró örömet, mint most – nem csak a szürke novemberi időjárás, hanem az életünket átszövő gazdasági nehézségek is azt sejtetik: nem állunk könnyű időszak előtt. A Bónusz Brigád kuponos vásárlási formáját a 2008-as gazdasági válság hívta életre, amikor a vásárlók kétszer is megnézték, hogy mire költenek, szerették volna uralni pénzügyeiket, de a kikapcsolódásról sem akartak teljesen lemondani. Most hasonló helyzetben vagyunk: ezért érdemes most is bónuszokban gondolkozni mind ajándékozáskor, mind önmagunk feltöltődésének céljából. A Bónusz Brigád egy összeállítást készített az idei év legnépszerűbb ajánlataiból és az idei karácsonyi vásárlási szokásokat is feltérképezte.

Az emberek – bár a koronavírus okozta karanténból szabadulva – szívesen mennének enni-inni, utazni, élményeket gyűjteni, ám a kedvezőtlen pénzügyi kilátások nem könnyítik meg a dolgukat. Így az általános trend az, hogy a vásárlók továbbra is keresik a megfizethető élményeket cirkuszi előadásoktól egészen a kulináris élvezetekig.

Átalakult az utazás

Jellemzően azok az utazások népszerűek, melyek rövidek, gyors feltöltődést, de programokkal teli napokat kínálnak: belföldön a legnépszerűbbek a privát jakuzzis, wellness vagy akár sörfőzdelátogatással egybekötött hosszú hétvégék, 2-3 napos minipihenések. Az idei év legnépszerűbb belföldi útja egy inárcsi pihenés volt, míg második helyen a Balaton-felvidéken lévő Kapolcs meglátogatása végzett. Kedvelt volt még Bük, Szilvásvárad és Gyula is.

Ami a külföldi utakat illeti, itt egy mindössze 1 éjszakás pihenés végzett az első helyen: az utazók többsége a Plitvicei-tavokhoz kirándult. Második helyre egy igazi luxusutazás férkőzött be: egy Dubai-ba induló 8 napos nyaralás mellett tették le sokan a voksukat a Bónusz Brigád utazásainak kínálatából. További helyezéseket szintén 2 éjszakás, a szomszédos országokba szóló utazási kuponok értek el, egy kassai wellnessezés és egy szlovák autómúzeum-látogatással egybekötött utazás volt népszerű idén.

Az ajánlatok népszerűségéből az látszik, hogy a rugalmasság, lemondhatóság igénye és a megfelelő ár-érték arány továbbra is vezető tényezői egy-egy vásárlói döntésnek, hiába van lecsengőben a pandémia. Éppen ezért a vásárlást a Bónusz Brigád és a GKID közös kutatásában résztvevők 84 százaléka akciókat, kuponokat, kedvezményeket kínáló oldalakon tervezi, mert úgy gondolják, hogy itt találkozhatnak a legkedvezőbb árakkal.

Élményeket szerezni

Az utazások mellett idén nagy szerepet kaptak az egy napos vagy akár csupán pár órás feltöltődések is. Érdekes, hogy a legkedveltebb élmények mindegyike vízhez kötődik: a legnépszerűbb egy dunai vacsorával egybekötött városnéző hajózás volt, egy évek óta népszerű gasztro-wellness is maradt a top3 élményben. Emellett egy balatoni vitorlázás és egy Tisza-tavi repülés volt a legnépszerűbb élmények között 2022-ben.

Az oldal által kínált szórakozási lehetőségek közül Sebestyén Balázs Gyertek át! c. műsorára beváltható bónuszok bizonyultak a legnépszerűbbnek, sok Bónusz Brigád vásárló akart részese lenni a Balázs nappalijában zajló őrületnek.

A kulináris élményeket is keressük, borkóstoló, japán, mexikói és a klasszikus konyha kedvelői vásárolták a legtöbb bónuszt a Bónusz Brigádon.

Lényegében az önmagunk kényeztetése miatt az élménykategóriába tartoznak a szépségápolási kuponok is: a legnépszerűbb a fogfehérítő kezelés, a különböző masszázsok és day spa programok.

Pénzügyi tervezés karácsonykor is

Természetesen, akik időben ébrednek, már a karácsonyi időszakra vásárolnak: a Bónusz Brigád Black Friday ajánlatának napjain háromszor annyian vásároltak, mint a tavalyi novemberi akció alkalmával és az akciókról értesítő hírlevélre is kétszerannyian iratkoztak fel mint 2021-ben: ez is azt támasztja alá, hogy idén egyértelműen a pénzügyi tudatosság, az előre tervezés válik fontossá a karácsonyi ajándékok beszerzése során. A legnépszerűbb ajánlat egy múzeumi tárlatvezetés lett, a második helyen a szintén évek óta népszerű karácsonyi ajándék, a fotókönyv végzett. Ha nem az egyes bónuszok, hanem kategóriák népszerűségét nézzük, akkor az utazási kuponok pedig összességében 2021-hez képest sokkal nagyobb arányban vonzották a vásárlókat. A Bónusz Brigád idei Black Friday akciójában a tavalyihoz képest átlagosan másfélszer nagyobb kosárértékkel vásároltak mindazok, akik már jó előre készülnek az ünnepekre.

Vezet a tudatosság

Sokan már régóta gyakorolják, mások most kezdenek ismerkedni a pénzügyi tudatossággal, az okos beosztással – ez egy olyan hasznos tudás, amit a fogyasztói társadalom jó része elfelejtett. A pénzügyi tudatosság fejlődését jelzi az is, hogy a Bónusz Brigád idei abszolút legnépszerűbb bónusza az ajándékkártya lett – ezt azt jelezi, hogy az emberek már nem akarnak felesleges, nem vágyott dolgokat adni a másiknak – erre már nincs keret és igény.

Lépéselőnyben van, akinek a tudatosság, a vásárlói döntések előtti megfontoltság és a termék vagy szolgáltatás alapos körbejárása már automatikus – abban biztosak lehetnek a vásárlók, hogy a Bónusz Brigád csupa pénzügyileg tudatos ajánlatot kínál, miközben igyekszik a mindennapok örömeit is megtartani az életünkben.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...