- Hirdetés -

Megfizethető élményeket keresnek a vásárlók

|

- Hirdetés -

Rövid utazásokról, gyors feltöltődésekről szólt ez az év, a karácsonyi ajándékok beszerzése során pedig idén egyértelműen a pénzügyi tudatosság, az előre tervezés válik fontossá – derül ki a Bónusz Brigád adataiból.

Talán soha nem volt olyan fontos, hogy a mindennapokban megtaláljuk a szépséget, az élményt, valami apró örömet, mint most – nem csak a szürke novemberi időjárás, hanem az életünket átszövő gazdasági nehézségek is azt sejtetik: nem állunk könnyű időszak előtt. A Bónusz Brigád kuponos vásárlási formáját a 2008-as gazdasági válság hívta életre, amikor a vásárlók kétszer is megnézték, hogy mire költenek, szerették volna uralni pénzügyeiket, de a kikapcsolódásról sem akartak teljesen lemondani. Most hasonló helyzetben vagyunk: ezért érdemes most is bónuszokban gondolkozni mind ajándékozáskor, mind önmagunk feltöltődésének céljából. A Bónusz Brigád egy összeállítást készített az idei év legnépszerűbb ajánlataiból és az idei karácsonyi vásárlási szokásokat is feltérképezte.

Az emberek – bár a koronavírus okozta karanténból szabadulva – szívesen mennének enni-inni, utazni, élményeket gyűjteni, ám a kedvezőtlen pénzügyi kilátások nem könnyítik meg a dolgukat. Így az általános trend az, hogy a vásárlók továbbra is keresik a megfizethető élményeket cirkuszi előadásoktól egészen a kulináris élvezetekig.

Átalakult az utazás

Jellemzően azok az utazások népszerűek, melyek rövidek, gyors feltöltődést, de programokkal teli napokat kínálnak: belföldön a legnépszerűbbek a privát jakuzzis, wellness vagy akár sörfőzdelátogatással egybekötött hosszú hétvégék, 2-3 napos minipihenések. Az idei év legnépszerűbb belföldi útja egy inárcsi pihenés volt, míg második helyen a Balaton-felvidéken lévő Kapolcs meglátogatása végzett. Kedvelt volt még Bük, Szilvásvárad és Gyula is.

Ami a külföldi utakat illeti, itt egy mindössze 1 éjszakás pihenés végzett az első helyen: az utazók többsége a Plitvicei-tavokhoz kirándult. Második helyre egy igazi luxusutazás férkőzött be: egy Dubai-ba induló 8 napos nyaralás mellett tették le sokan a voksukat a Bónusz Brigád utazásainak kínálatából. További helyezéseket szintén 2 éjszakás, a szomszédos országokba szóló utazási kuponok értek el, egy kassai wellnessezés és egy szlovák autómúzeum-látogatással egybekötött utazás volt népszerű idén.

Az ajánlatok népszerűségéből az látszik, hogy a rugalmasság, lemondhatóság igénye és a megfelelő ár-érték arány továbbra is vezető tényezői egy-egy vásárlói döntésnek, hiába van lecsengőben a pandémia. Éppen ezért a vásárlást a Bónusz Brigád és a GKID közös kutatásában résztvevők 84 százaléka akciókat, kuponokat, kedvezményeket kínáló oldalakon tervezi, mert úgy gondolják, hogy itt találkozhatnak a legkedvezőbb árakkal.

Élményeket szerezni

Az utazások mellett idén nagy szerepet kaptak az egy napos vagy akár csupán pár órás feltöltődések is. Érdekes, hogy a legkedveltebb élmények mindegyike vízhez kötődik: a legnépszerűbb egy dunai vacsorával egybekötött városnéző hajózás volt, egy évek óta népszerű gasztro-wellness is maradt a top3 élményben. Emellett egy balatoni vitorlázás és egy Tisza-tavi repülés volt a legnépszerűbb élmények között 2022-ben.

Az oldal által kínált szórakozási lehetőségek közül Sebestyén Balázs Gyertek át! c. műsorára beváltható bónuszok bizonyultak a legnépszerűbbnek, sok Bónusz Brigád vásárló akart részese lenni a Balázs nappalijában zajló őrületnek.

A kulináris élményeket is keressük, borkóstoló, japán, mexikói és a klasszikus konyha kedvelői vásárolták a legtöbb bónuszt a Bónusz Brigádon.

Lényegében az önmagunk kényeztetése miatt az élménykategóriába tartoznak a szépségápolási kuponok is: a legnépszerűbb a fogfehérítő kezelés, a különböző masszázsok és day spa programok.

Pénzügyi tervezés karácsonykor is

Természetesen, akik időben ébrednek, már a karácsonyi időszakra vásárolnak: a Bónusz Brigád Black Friday ajánlatának napjain háromszor annyian vásároltak, mint a tavalyi novemberi akció alkalmával és az akciókról értesítő hírlevélre is kétszerannyian iratkoztak fel mint 2021-ben: ez is azt támasztja alá, hogy idén egyértelműen a pénzügyi tudatosság, az előre tervezés válik fontossá a karácsonyi ajándékok beszerzése során. A legnépszerűbb ajánlat egy múzeumi tárlatvezetés lett, a második helyen a szintén évek óta népszerű karácsonyi ajándék, a fotókönyv végzett. Ha nem az egyes bónuszok, hanem kategóriák népszerűségét nézzük, akkor az utazási kuponok pedig összességében 2021-hez képest sokkal nagyobb arányban vonzották a vásárlókat. A Bónusz Brigád idei Black Friday akciójában a tavalyihoz képest átlagosan másfélszer nagyobb kosárértékkel vásároltak mindazok, akik már jó előre készülnek az ünnepekre.

Vezet a tudatosság

Sokan már régóta gyakorolják, mások most kezdenek ismerkedni a pénzügyi tudatossággal, az okos beosztással – ez egy olyan hasznos tudás, amit a fogyasztói társadalom jó része elfelejtett. A pénzügyi tudatosság fejlődését jelzi az is, hogy a Bónusz Brigád idei abszolút legnépszerűbb bónusza az ajándékkártya lett – ezt azt jelezi, hogy az emberek már nem akarnak felesleges, nem vágyott dolgokat adni a másiknak – erre már nincs keret és igény.

Lépéselőnyben van, akinek a tudatosság, a vásárlói döntések előtti megfontoltság és a termék vagy szolgáltatás alapos körbejárása már automatikus – abban biztosak lehetnek a vásárlók, hogy a Bónusz Brigád csupa pénzügyileg tudatos ajánlatot kínál, miközben igyekszik a mindennapok örömeit is megtartani az életünkben.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Szeretik a dolgozók a kutyabarát munkahelyeket

Bár elvárásként még nem szerepel, de nagyban befolyásolja a gazdik döntését a „kutyabarátság", abban az esetben, ha két hasonló munkahely között választanak. A szakemberek szerint pár éven belül pedig oda is eljuthatunk, hogy kézzel...

Ezt hozta a nyár a lakáspiacon

Továbbra is a hazai lakáspiac egyik motorja az alku, tűnik ki az OTP Ingatlanpont legfrissebb lakásértékesítési adataiból. A nyári hónapokban ez átlagosan 6,5 százalékos árcsökkentésre adott lehetőséget, ami éppen megfelel az előző negyedévben elérhetőnek....

Új évaddal folytatódik a Marvel sorozat

Az első évad meglepő lezárása után október 6-án folytatódik a Marvel Studios egyik közönségkedvenc sorozata a Disney+-on.Loki, a csínytevés istene visszatér, és rögtön a Téridő Variancia Alapítvány – egy időn és téren kívül létező,...

Ezúttal az ATV-t büntette a Médiatanács

Az ATV március 16. és 22. közötti adáshetének hatósági ellenőrzése során több szabálytalanságot is megállapított a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület három jogsértés miatt összesen 775 ezer forint bírságot rótt...

Újabb részletek derültek ki a BrandFestivalról

Mesterséges intelligencia kutató és termelékenységi coach is lesz az idei BrandFestival nemzetközi előadói között. Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozóját november 9-10-én rendezik meg az ETELE CINEMA-ban. Az eseményen a „Digitális transzformáció”...

A kisebb településeken is lesznek GLS automaták

Újabb jelentős mérföldkőhöz érkezett a GLS Hungary: 300 településen összesen már több mint 1250 csomagautomatát üzemeltet a vállalat. A csomaglogisztikai szolgáltató egyúttal bejelentette, elkötelezett az iránt, hogy az ország minden szegletében elérhetővé tegye a...

Kiállítással ünnepel a National Geographic

A National Geographic Magyarország idén lett 20 éves. A kerek évforduló alkalmából a World Press Photo kísérő-kiállításán, a Magyar Nemzeti Múzeumban vonultatja föl a magazin két évtizedének legizgalmasabb és legszebb magyar anyagait.Húsz év, kétszáznegyvennél...

A KNK-val kampányol a Haier

Szeptember elejétől október végéig tart a világ elsőszámú nagy háztartási gép gyártó márkájának őszi reklámkampánya, amelyet online felületeken, social médiában, közterületi eszközökön, plázákban és printben látható hirdetések, valamint PR-megjelenések támogatnak. A potenciális vásárlói útvonalak...

Egyre népszerűbb a munkaerő-kölcsönzés

A munkaerő-kölcsönzés egyre elterjedtebb fogalom munkavállalói körben is, de számos tévhit kering körülötte. Az Ipsos átfogó munkaerőpiaci kutatást végzett a Prohuman megbízásából. A vizsgált 12 hónapos időszakban a magyar közösségi térben kb. 14 ezer...

Természeti katasztrófák áldozatainak segít a L’Oréal

Becslések szerint az elmúlt 50 évben ötszörösére nőttek az éghajlatváltozás okozta katasztrófák, jelenleg közel hárommilliárd ember él katasztrófáknak kitett területeken, és az előrejelzések szerint 2050-re ez a szám egymilliárddal fog emelkedni. A L'Oréal Groupe...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Mesterséges intelligencia alapú asszisztenssel erősít az SAP

Az SAP walldorfi főhadiszállásán tartott konferencia csúcspontjaként bemutatkozott Joule, a természetes nyelvet használó, generatív mesterséges intelligencia alapú irodai asszisztens, amellyel végérvényesen megváltoznak az üzletviteli folyamatok. A Joule beágyazódik az SAP felhőalapú vállalati portfóliójába, és...

Szeretik a dolgozók a kutyabarát munkahelyeket

Bár elvárásként még nem szerepel, de nagyban befolyásolja a gazdik döntését a „kutyabarátság", abban az esetben, ha két hasonló munkahely között választanak. A szakemberek szerint pár éven belül pedig oda is eljuthatunk, hogy kézzel...

Ezt hozta a nyár a lakáspiacon

Továbbra is a hazai lakáspiac egyik motorja az alku, tűnik ki az OTP Ingatlanpont legfrissebb lakásértékesítési adataiból. A nyári hónapokban ez átlagosan 6,5 százalékos árcsökkentésre adott lehetőséget, ami éppen megfelel az előző negyedévben elérhetőnek....

Új évaddal folytatódik a Marvel sorozat

Az első évad meglepő lezárása után október 6-án folytatódik a Marvel Studios egyik közönségkedvenc sorozata a Disney+-on.Loki, a csínytevés istene visszatér, és rögtön a Téridő Variancia Alapítvány – egy időn és téren kívül létező,...

Ezúttal az ATV-t büntette a Médiatanács

Az ATV március 16. és 22. közötti adáshetének hatósági ellenőrzése során több szabálytalanságot is megállapított a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület három jogsértés miatt összesen 775 ezer forint bírságot rótt...
- Hirdetés -

Podcast

Az oktatás akkor jó, ha felkészít az életre

Milyen kihívások, trendek jellemzik ma az oktatástechnológiát, hogy befolyásolja a diákokat a digitalizáció, lemarad-e a gyerek, ha nincs okostelefonja? Ezeket a témákat is megvitatták a Business Lounge szeptember 13-ai adásában, melynek egyik vendége az...

A hitelesség alapvető faktor

Hogy fest 2023-ban egy kereskedelmi televízió talent managementje, hogyan járulnak hozzá a TV2-nél megforduló arcok a brand erősítéséhez, és fordítva: miért „éri meg” nekik, ha a csatorna menedzseli őket, mint influenszereket? Ezeket a kérdéseket...

Beépült a mindennapokba az élőzenei élmény

Ha nyár, akkor fesztiválok – de vajon magukhoz tértek már az itthoni rendezvények a Covid okozta sokkból? Szervezésről, jegyértékesítésről, kis és nagy rendezvényekről volt szó többek között a Business Lounge augusztus másodikai adásában, melynek...

Don't Miss

Nincs felső határ egy konferencia esetén – interjú Csermely Ákossal

Kell-e félnünk a mesterséges intelligenciától, átveheti-e az MI a konferenciaszervezést, mennyi látogatót várnak idén az Internet Hungary-re – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Csermely Ákos. Az esemény főszervezője elárulta azt...

Formabontó ötletek

Az MI és a digitalizáció átszövi a mindennapjainkat, ami lehetőséget ad arra, hogy a meglévő erőforrásainkat a leghatékonyabban tudjuk használni – mondta el Pantl Péter a legsikeresebb hazai PR-szakembereket felvonultató Top50-es rangsor első helyezettje....

Magas szinten gondolkodni

Rendszeres reklámkocsmák, éjszakai városfutások, a szakmai kezdetek, a legnagyobb kihívások, miért lehet imádni a marketingszakmát – többek között ezekről beszélt az idei TOP50 marketinges rangsor élén végző Szabó Béla a Marketing&Media magazinnak adott interjúban....

Önazonos kreátorokon, márkakollaborációkon és az AI-on lesz a hangsúly 2024-ben is

Hat éve erősíti a Coca-Cola csapatát Mérő Ádám, lelkesedése pedig azóta is töretlen a világ legértékesebb, legvonzóbb, állítása szerint legjobb marketinggel rendelkező márkája iránt. A tizenöt évnyi ügynökségi oldalt cserélte a brand oldali ügyfélszékre,...

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Ezek a legfenntarthatóbb úticélok Magyarországon

Az emberiség megnyitotta a pokol kapuit - jelentette ki néhány nappal ezelőtt az ENSZ főtitkára, Antonio Guterres, hangsúlyozva, hogy jelenleg egy 2,8 fokos hőmérséklet emelkedés felé tartunk. De vajon hogyan ítélik meg az emberek...

Erre költött közel 3 milliárd forintot az AutoWallis

Elkészítette éves Zöld allokációs és hatás jelentését az AutoWallis Zöld Bizottsága, mely a társaság által két évvel ezelőtt kibocsátott 6,6 milliárd forint összegű, zöld kötvényekből befolyt forrás felhasználásáról és azok környezeti hatásairól szól. A...

Sokkal zöldebbek lehetnének az irodaépületek

Digitális épület- és energiagazdálkodási megoldások alkalmazásával, valamint elektrifikációval, illetve megújuló energiaforrások használatával és mikrohálózatok telepítésével akár 70 százalékkal is csökkenteni lehetne az irodaépületek szén-dioxid-kibocsátását a Schneider Electric kutatása szerint. Az alacsony CO2-kibocsátású épületekre történő...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....