Közelednek az ünnepek, és egyre többeket átjár a karácsonyi hangulat. Az Árukereső.hu megújult arculatának szellemiségét tükrözi az elkészült kisfilm üzenete, miszerint a platform nem csak a tökéletes, de ugyanakkor a szívből jövő választásban is segít.
A folyamatos rohanás, a vásárlási láz és készülődés miatt könnyedén terelődik el a figyelmünk a karácsony igazi lényegéről, az Árukereső.hu célja pedig az, hogy emlékeztesse erre a vásárlókat. A shopping, a böngészés és az ár-összehasonlítás közepette sosem szabad elfelejteni, hogy miért is tesszük mindezt: hogy örömöt okozzunk másoknak. Pont ezért fontos, hogy a választás igazán szívből jövő legyen.
"A Heureka Group és az Árukereső.hu elkötelezett abban, hogy segítse a vásárlást egész évben és természetesen karácsonykor is. Az ünnepi előkészületeket sokszor a rohanás és a tökéletességre való törekvés jellemzi, azonban, ha megkönnyítjük az ajándékvásárlás folyamatát, hozzájárulhatunk ahhoz, hogy mindenkinek tökéletes lehessen a karácsonya" – mondta Szták András, az Árukereső.hu ügyvezető igazgatója. "Az új kisfilm célja, hogy ne felejtsük el az ünnepek igazi szellemét és az ajándékozás örömét."
A Heureka Group kisfilmjei 9 piacon érhetőek el.