- Hirdetés -

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

|

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.

A Telekom idei karácsonyi filmjének központi eleme egy jól ismert ünnepi motívum, a hógömb, mely miközben megidézi a mesevilágot, a buborékhatás tökéletes szimbóluma: belülről nézve kompakt, lezárt univerzum, kívülről viszont először a határai tűnnek szembe. A mai polarizált világban számtalan ilyen buborék vesz minket körül. Ezek az egymástól elválasztó falak nem csak a külvilágban, hanem a kisebb közösségekben, akár családokon belül is jelen lehetnek. Láthatatlan, de mégis érzékelhető falakat emelnek körénk az előítéleteink, a hiedelmeink, a korosztályonként különböző tájékozódási csatornák, és a digitális tudásunkban meglévő különbségek is. Ezeknek az áthidalására bíztat a Telekom az idei karácsonyi kampányában.

A tíz országban futó film – a pozsonyi MUW Saatchi&Saatchi munkája –november folyamán mutatkozott be Szlovákiában, majd Ausztrián, Horvátországon, Montenegrón, Észak-Macedónián, Németországon, Lengyelországon, Románián és Csehországon keresztül érkezett Magyarországra.

„Az idei karácsonyi kampányunkkal szeretnénk az emberek figyelmét felhívni a korlátok lebontásának a fontosságára, hogy legyenek bátrak, merjenek kilépni a megszokott rutinból és ismerjenek meg új dolgokat. Meggyőződésünk, hogy ezáltal egymáshoz is közelebb kerülünk, amivel többek leszünk. Felelős márkaként azért dolgozunk, hogy digitális megoldásokkal segítsük a különbségek áthidalását és az előrelépést egyéni, közösségi és országos szinten is. Hiszünk benne, hogy mindez egyszerre szolgálja az erősebb társadalmi kohéziót, és az előrelépést a mindennapok valamennyi területén. Digitális szolgáltatóként küldetésünk, hogy eszközökkel, szolgáltatásokkal, technológiákkal vagy akár az edukáció révén mindenkit hozzásegítsünk az általa érzékelt akadályok leküzdéséhez” – emelte ki Pereszlényi Zoltán, a Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.

A filmben két különböző világban élő, egymástól üvegfallal elválasztott kislány barátsága elevenedik meg, ami akár napjaink metaforája is lehet. A történet egyszerre időtlen és nagyon aktuális üzenete, hogy ha egy pillanatra megállunk és körbe nézünk, megtalálhatjuk a módját, hogy túllépjünk a saját határainkon – hiszen mindannyian egy korlátok nélküli világban szeretnénk élni.

„Újszerű megközelítésekre, a digitalizáció révén megvalósuló társadalmi innovációkra van szükség, hogy a korlátainkat meghaladjuk, és hogy a technológia kínálta lehetőségek mindenkihez eljussanak. Egyre inkább jelen van az eltérő digitális tudásból adódó különbség, lemaradás. A technológia rohamosan fejlődik és abban, ki mennyire tud vele együtt haladni, vannak különbségek kor, végzettség, vagy akár lakóhely alapján, amelyek mind-mind korlátokat jelenthetnek. Digitális vállalatként ezeknek az akadályoknak az áthidalásában szeretnénk segítséget nyújtani. Ennek az attitűdnek a kulcsfogalma a Telekomnál a tuning: nem egyszerűen digitális megoldásokat jelent, hanem cselekvő, együttműködő, az egyedi szükségletekre reagáló hozzáállást. Elkötelezettek vagyunk abban, hogy naponta megmutassuk, hogy lehetséges a körülöttünk lévő, a fizikai valóság helyett sokkal inkább csak a tudatunkban létező korlátok lebontása” - fogalmazott Szabó Béla, a Telekom márkakommunikációs igazgatója.

A legfejlettebb, például 5G-képes készülékek megvásárlását megkönnyítő kedvezmények éppúgy ebbe – a fejlődést, tuningot támogató - körbe tartoznak, mint a fiatalok kibontakozásának teret adó Telekom Kraft, az új karrierurakat megnyitó Kickstart gyakornoki program, a kisvállalkozások digitális tuningját szolgáló Hello Biznisz, a családi mindennapokat megkönnyítő Hello Szülő, vagy a generációs párbeszédet elősegítő Netrevalók program.

Ugyanígy hasonló célkitűzéseket követ a Telekom ügyfeleknek most megnyíló lehetőség is: a Magenta Moments, a Telekom kedvezményprogramjának felhasználói számára november 25-től elérhető a Perplexity mesterséges intelligencia alapú kereső egy éven át való díjmentes használata. A prémium előfizetést minden Magenta Moments tag aktiválhatja a Telekom applikációban november 25. és február 28. között.

A meghitt ünneplést és a felhőtlen kikapcsolódást szolgálja a december 2. és 31. között a Telekom alkalmazásban elérhető Magenta Momentsen keresztül bármikor bekapcsolható öt napra szóló korlátlan adatforgalom, a szintén a kedvezményprogramban elérhető nyereményjátékok, ünnepi ajánlatok, az akár készülékvásárlásra is használható ünnepi kedvezmények sora, valamint az adventi időszakban ingyenesen, illetve féláron elérhető filmkínálat is. A Telekom karácsonyi filmjének premierjével egyidőben jelennek meg idehaza a kampány üzeneteit erősítő tartalmak óriásplakáton, digitális és a közösségi médiában, illetve az üzletekben egyetlen, közös célt szolgálva: hogy az idei karácsony valóban a korlátok lebontásának ünnepe legyen.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...