A Szerencsejáték Zrt. a Tippmix-szel közelebb hozza a válogatottat a szurkolókhoz a nyári időszakra időzített új kampányában.
Az idei év a sport éve a Szerencsejáték Zrt.-nél, ahol a sportfogadási szegmens dinamikusan fejlődő piacán belül is kiemelt fókuszt élvez a labdarúgás. A nemzeti lottótársaság forgalmának mára több mint 60 százalékát adja a sportfogadás, és az idei, nyári, nemzetközi sportesemények várhatóan újabb rekordokat hoznak, amelyet a cég 360 fokos kampánnyal és a legnagyobb hazai, szurkolói terasszal támogat. A kampány 2024. június 1-től július 14-ig fut TV-ben, közterületen, online felületeken, megjelenik rendezvényeken, sportmérkőzéseken, print formájában és persze lottózói felületeken is.
A 2021-es, többszörösen díjnyertes Tippmix kampány folytatásaként a Szerencsejáték Zrt. mint a nemzeti tizenegy stratégiai partnere idén a nyár legizgalmasabb focimérkőzéseire időzítve nagyszabású kommunikációval rukkol elő, amely újra az összetartozást tűzi a zászlójára. A kampány célja, hogy Magyarország sportfogadási márkájaként erősítse az összetartozás érzését, inspiráljon, hogy büszkén, együtt szurkoljunk a válogatottunknak. Képeiben és epikusságában pedig érzékeltesse, milyen sokat jelent, hogy immár harmadszor jutottunk ki a kontinenstornára.
A kampány azt az üzenetet közvetíti, hogy összetartozunk: összeköt minket a piros, a fehér és a zöld - a Tippmix pedig ad egy plusz lehetőséget a kapcsolódásra, a sport mélyebb átélésére.
Amikor egy nemzetek közötti bajnokság zajlik, a foci mindannyiunk ügye lesz. Annyira a szívügyünknek tekintjük, mintha mi is csapattagok lennénk: amikor a csatár felugrik fejelni, mi is rábólintjuk vele együtt a labdát. Mikor a szélső felfut, nekünk is gyorsabban ver a szívünk, mikor felrúgnak valakit a pályán, kicsit nekünk is fáj, és ugyanannyira felháborodunk, mint az, akivel történt. mi is részt veszünk a felkészülésben, mi is kivonulunk a stadionba, és persze mi is ott vagyunk a pályán jóban és rosszban egyaránt.
Ennek bemutatásához segítségül hívtuk a magyar válogatott több tagját: Dibusz Dénes kapust, Schäfer András középpályást és a gólokat szállító Varga Barnabást. Ők jelennek meg különféle szituációkban, mint hősök, akikkel a szurkolók különböző módokon azonosulni tudnak, ők azok, akik visznek magukkal minket a futópadra, az edzésekre és persze a meccsre. És ki az, aki mindezt összefogja, és nyerteseket kovácsol a csapatból? Természetesen Marco Rossi, a magyar válogatott szövetségi kapitánya irányít mindnyájunkat az öltözőbe, a pályára és a lelátókra.
„Ritka, hogy egy márka igévé válhat, de esetünkben a magyarok már gyakrabban használják a „tippmixelek” kifejezést a fogadás helyett. Ezt a márkaerőt felelősség tovább építeni. A nemzeti tizenegy kiemelt partnereként küldetésünknek tekintjük, hogy erősítsük a kapcsolatot a szurkolók és a sportolók között. A 2021-ben elindított marketingplatform több hazai és nemzetközi díjat megnyert, és hozzánőtt a mi szívünkhöz is. Az új reklámfilm egyik személyes kedvencem szakmai pályafutásom során, azt a modern, bevonó, közvetlen stílust képviseli, amelyet a Tippmix márka is játékosaink számára – mondta Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója.
„Az összetartozás üzenetét a nemzetközi tornák esetén mindig igyekszünk aktualizálni, és minél többféle módon kibontani. A kampány kiterjesztésében ezért is fognak ismert, legendás focisták üzenni kisvideókban a válogatottnak a social felületeinken. A közös élmények megéléséhez pedig az ország legnagyobb szabadtéri, szurkolói zónáját hozza majd el Tippmix mindenkinek, aki együtt szeretné átélni a meccsek fantasztikus hangulatát a nyáron” - tette hozzá Dózsa Imre, a vállalat marketing főosztályvezetője.
A 360 fokos imázskampányt kiegészítésképpen több nyereményjáték is kíséri a 4 hetes időszakban, így az oddsokon kívül is minden játékos további motivációt talál a fogadásra, függetlenül attól, hogy Lottózóban tippmixszel, vagy digitálisan játszik a TippmixPro applikáción.