- Hirdetés -

Megint újított a LEGO

|

A LEGO Csoport új, 2D-s lapocskákból álló játékkoncepciója, a LEGO DOTS bevezetése alkalmából Camille Walala, a pozitivitást hirdető közterületi alkotásairól híres művész bemutatta a valaha volt leginteraktívabb munkáját a londoni Kings Crosson található Coal Drops Yardon.

Az új termék bejelentése kapcsán a LEGO arra kérte fel Walalát, hogy egy ingyenes, nyilvános művészeti installációval keltse életre a LEGO DOTS koncepcióját. A látványos alkotás a művész, illetve a játék védjegyének is számító vibráló színeivel és merész geometriai mintáival olyan közösen képviselt értékeket jelenít meg, mint a kreativitás, az önkifejezés és a könnyű hozzáférhetőség.

Az eredmény a DOTS HÁZ lett, egy fantasztikus építmény, amelyet nyolc szállító konténerből alakítottak ki. Az öt szobában a falak, a padló, a szőnyegek, a keretek és a bútorok egyaránt a Walala és a LEGO DOTS által képviselt egyedi szín- és mintavilág elegyét tükrözik.

A játékos és magával ragadó DOTS HÁZ egy utazásra csábítja a látogatókat, amely a nappalitól, a konyhán, a hálószobán és a fürdőszobán át végül a DOTS Diszkó szobába vezet. Ezt a különleges helyiséget úgy alakították ki, hogy teret adjon az önkifejezésnek, és a látogatók a kifejezetten erre az alkalomra összeállított Ele Beattie lejátszási lista zenéjére mozogva átadhassák magukat a DOTS diszkómozdulatoknak. A helyszínek felfedezése közben arra bátorítják a vendégeket, hogy ők maguk is váljanak egy tervezési folyamat részeseivé, alkossák meg saját mintáikat és karkötőiket – ráadásul néhány elemet akár még magukkal is vihetnek a LEGO DOTS 2020. márciusi bevezetése előtt.

Ha ez nem lenne elég, a látogatók a távozáshoz akár az installáció oldalán található, csaknem 2,5 méter hosszú csúszdát is választhatják.

A LEGO DOTS a 2D-s lapocskák használatával a kézművesség és a művészetek világa felé nyit – a koncepció kreatív teret kínál a gyerekek önkifejezéséhez. A különböző formákon, és a sokszínű lapocskákon alapuló játék izgalmas választékkal érkezik, amelyben egyaránt megtalálhatók a kiegészítőként viselhető darabok, és szobai dekorációk is, amelyek felülete lehetővé teszi az egyes tárgyak testre szabását és az önkifejezést. Annak érdekében, hogy a kreatív fiatalok számára még több izgalmat kínáljanak a termékek, további, több mint 30 hangulatfestő lapocskát is bevezetnek, amelyek között megtalálhatók arckifejezések, hangjegyek, bolygók, csillagos ég, lábnyomok és szivárvány – és még sok más egyéb minta is.

A LEGO játékrendszerén alapulva ebben az esetben is végtelen lehetőség áll a gyerekek rendelkezésre, hogy az elemeket szétszedve újra tervezzék és kidíszítsék világukat, segítve ezzel kreativitásuk és magabiztosságuk fejlesztését.

A LEGO DOTS létrehozása során a LEGO tervezők munkáját belső kutatások is segítették, amelyek eredményei rávilágítottak, hogy a gyerekek egyre inkább keresik azokat a személyre szabható lehetőségeket a játék során, amelyek fejleszthetik kreatív önbizalmukat, ahol szabadon felfedezhetik a dolgokat, és saját dizájnt megalkotva fejezhetik ki önmagukat. Ez az információ egy 10 800 szülőt és 7 200 gyermeket bevonó kvantitatív kutatásból derült ki, amit az Egyesült Államokban, Kínában és Németországban végeztek. A résztvevők esetében 21 600 játékalkalmat térképeztek fel és használtak arra, hogy a fontos tények feltárásával és figyelembevételével megalkossák a DOTS koncepcióját.

A DOTS részletes termékfejlesztési folyamatát havi játékfoglalkozások, félévenként tartott fókuszcsoportos kutatások és az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Németországban és Dániában végzett kvantitatív tesztek segítették, amelyekben két éven át több mint 500 szülő és gyerek vett részt annak érdekében, hogy a termék megfeleljen a fogyasztók elvárásainak.

A rajongók nagy örömére a LEGO Csoport további, 2D-s lapocskákra épülő termékekkel készül az elkövetkező időszakban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csúcsot dönt az utasbiztosítások száma

Elkezdtek újra biztosítást kötni a magyarok. A külföldre utazási kedv az idén csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Ráadásul megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt...

Ismét meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. A...

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...