- Hirdetés -

Megint újított a LEGO

|

- Hirdetés -

A LEGO Csoport új, 2D-s lapocskákból álló játékkoncepciója, a LEGO DOTS bevezetése alkalmából Camille Walala, a pozitivitást hirdető közterületi alkotásairól híres művész bemutatta a valaha volt leginteraktívabb munkáját a londoni Kings Crosson található Coal Drops Yardon.

Az új termék bejelentése kapcsán a LEGO arra kérte fel Walalát, hogy egy ingyenes, nyilvános művészeti installációval keltse életre a LEGO DOTS koncepcióját. A látványos alkotás a művész, illetve a játék védjegyének is számító vibráló színeivel és merész geometriai mintáival olyan közösen képviselt értékeket jelenít meg, mint a kreativitás, az önkifejezés és a könnyű hozzáférhetőség.

Az eredmény a DOTS HÁZ lett, egy fantasztikus építmény, amelyet nyolc szállító konténerből alakítottak ki. Az öt szobában a falak, a padló, a szőnyegek, a keretek és a bútorok egyaránt a Walala és a LEGO DOTS által képviselt egyedi szín- és mintavilág elegyét tükrözik.

A játékos és magával ragadó DOTS HÁZ egy utazásra csábítja a látogatókat, amely a nappalitól, a konyhán, a hálószobán és a fürdőszobán át végül a DOTS Diszkó szobába vezet. Ezt a különleges helyiséget úgy alakították ki, hogy teret adjon az önkifejezésnek, és a látogatók a kifejezetten erre az alkalomra összeállított Ele Beattie lejátszási lista zenéjére mozogva átadhassák magukat a DOTS diszkómozdulatoknak. A helyszínek felfedezése közben arra bátorítják a vendégeket, hogy ők maguk is váljanak egy tervezési folyamat részeseivé, alkossák meg saját mintáikat és karkötőiket – ráadásul néhány elemet akár még magukkal is vihetnek a LEGO DOTS 2020. márciusi bevezetése előtt.

Ha ez nem lenne elég, a látogatók a távozáshoz akár az installáció oldalán található, csaknem 2,5 méter hosszú csúszdát is választhatják.

A LEGO DOTS a 2D-s lapocskák használatával a kézművesség és a művészetek világa felé nyit – a koncepció kreatív teret kínál a gyerekek önkifejezéséhez. A különböző formákon, és a sokszínű lapocskákon alapuló játék izgalmas választékkal érkezik, amelyben egyaránt megtalálhatók a kiegészítőként viselhető darabok, és szobai dekorációk is, amelyek felülete lehetővé teszi az egyes tárgyak testre szabását és az önkifejezést. Annak érdekében, hogy a kreatív fiatalok számára még több izgalmat kínáljanak a termékek, további, több mint 30 hangulatfestő lapocskát is bevezetnek, amelyek között megtalálhatók arckifejezések, hangjegyek, bolygók, csillagos ég, lábnyomok és szivárvány – és még sok más egyéb minta is.

A LEGO játékrendszerén alapulva ebben az esetben is végtelen lehetőség áll a gyerekek rendelkezésre, hogy az elemeket szétszedve újra tervezzék és kidíszítsék világukat, segítve ezzel kreativitásuk és magabiztosságuk fejlesztését.

A LEGO DOTS létrehozása során a LEGO tervezők munkáját belső kutatások is segítették, amelyek eredményei rávilágítottak, hogy a gyerekek egyre inkább keresik azokat a személyre szabható lehetőségeket a játék során, amelyek fejleszthetik kreatív önbizalmukat, ahol szabadon felfedezhetik a dolgokat, és saját dizájnt megalkotva fejezhetik ki önmagukat. Ez az információ egy 10 800 szülőt és 7 200 gyermeket bevonó kvantitatív kutatásból derült ki, amit az Egyesült Államokban, Kínában és Németországban végeztek. A résztvevők esetében 21 600 játékalkalmat térképeztek fel és használtak arra, hogy a fontos tények feltárásával és figyelembevételével megalkossák a DOTS koncepcióját.

A DOTS részletes termékfejlesztési folyamatát havi játékfoglalkozások, félévenként tartott fókuszcsoportos kutatások és az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Németországban és Dániában végzett kvantitatív tesztek segítették, amelyekben két éven át több mint 500 szülő és gyerek vett részt annak érdekében, hogy a termék megfeleljen a fogyasztók elvárásainak.

A rajongók nagy örömére a LEGO Csoport további, 2D-s lapocskákra épülő termékekkel készül az elkövetkező időszakban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így kaphatunk kártérítést a repülőjáratok késése miatt

Annyira gyakorivá váltak a repülőjáratok sok órás késései, hogy már a biztosítók is tapasztalják az ilyen kárbejelentések megugrását. A külföldre készülőknek érdemes eleve erre való utasbiztosítást kötni, mert ez fedezheti például a sürgősségi kiadásokat....

Izgalmas dolgok derültek ki a gamerekről

A gamerek száma évről évre emelkedik Magyarországon, ami marketing szempontból jelentős lehetőségeket kínál a nem gaming szektorok számára is a fiatalok megszólításában. A YouTube, a TikTok, az Instagram és a Twitch népszerűsége növekszik, miközben...

Újabb részletek az RTL-es BL-közvetítésekről

192 meccs magyar kommentárral, melyek mindegyike visszanézhető, hazánkban eddig nem látott képminőség - az RTL Magyarország nagyszabású sajtótájékoztató keretében jelentette be az UEFA Bajnokok Ligája-közvetítések minden fontos elemét, mely az RTL+ platformon előfizetés után...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 Porductions egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt...

A Best Ever lett a Kékszalag kommunikációs partnere

A Best Ever ügynökséget választotta a Magyar Vitorlás Szövetség az 56. Kékszalag Raiffeisen Nagydíj kommunikációs feladatainak ellátására. Július 18-án indul Magyarország legnagyobb presztízsű, legnagyobb múlttal rendelkező, egyben Európa leghosszabb tókerülő vitorlás eseménye, az 56....

Szolid kreatív növekedés

A legnagyobb hazai full service és kreatívügyökségek együttes árbevétele ugyan nőtt 2023-ban, de nem érte el az infláció szintjét. Az összesített számokat jelentősen befolyásolták a három legnagyobb szereplőnél látható változások. Utóbbiak az árbevétel terén...

Dübörög a nyár a horvát tengerparton

A horvát turizmus pozitív trendekkel és a turistaforgalom eredményeivel lép be az idei év turisztikai főszezonba. Ezt mutatják az eVisitor rendszer adatai, amelyek szerint januártól június végéig több mint 7,2 millió érkezés és 28,1...

Egyre többen kötnek mobilon utasbiztosítást

Jelentős, két számjegyű növekedés látható az utasbiztosításoknál az idén - közölte a K&H. A pénzintézet az egy évvel korábbinál 11 százalékkal több szerződést kötött január és június közepe között. Egyre többen a mobilbankon keresztül...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...

Problémás Netflix műsor, plusz 7 év a Csaba Rádiónak

A holland társhatósághoz fordul a Netflix egyik műsorszámának nem megfelelő korhatári besorolása miatt a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH). A Médiatanács július 9-i ülésén döntött egy helyi rádió médiaszolgáltatási jogosultságának megújításáról, valamint vizsgálta...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jön a 3. Beauty Expo

Idén harmadik alkalommal rendezik meg a ROSSMANN és a Krémmánia közös Beauty Expóját, amely szeptember 6-án a Millenáris Nagycsarnokában várja majd az érdeklődőket. A látogatók több mint 70 márka standjait fedezhetik fel, és rengeteg...

Így kaphatunk kártérítést a repülőjáratok késése miatt

Annyira gyakorivá váltak a repülőjáratok sok órás késései, hogy már a biztosítók is tapasztalják az ilyen kárbejelentések megugrását. A külföldre készülőknek érdemes eleve erre való utasbiztosítást kötni, mert ez fedezheti például a sürgősségi kiadásokat....

Izgalmas dolgok derültek ki a gamerekről

A gamerek száma évről évre emelkedik Magyarországon, ami marketing szempontból jelentős lehetőségeket kínál a nem gaming szektorok számára is a fiatalok megszólításában. A YouTube, a TikTok, az Instagram és a Twitch népszerűsége növekszik, miközben...

Újabb részletek az RTL-es BL-közvetítésekről

192 meccs magyar kommentárral, melyek mindegyike visszanézhető, hazánkban eddig nem látott képminőség - az RTL Magyarország nagyszabású sajtótájékoztató keretében jelentette be az UEFA Bajnokok Ligája-közvetítések minden fontos elemét, mely az RTL+ platformon előfizetés után...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 Porductions egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt...

Don't Miss

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 Porductions egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...

Kaliszky András váltja Foltányi Tamást az Ersténél

Kaliszky András lesz 2025 januártól az Erste Bank Hungary Zrt. informatikai és operációs területért felelős igazgatósági tagja – jelentette be a pénzintézet. A pozíciót Foltányi Tamás 2024 végéig tölti be, az idén 65 éves...

Új vezetővel erősít a PwC Magyarország

A PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának új vezetője 2024. július 1-jétől Farkas Gábor. A pozíciót Deák Lászlótól veszi át, aki a továbbiakban a közvetett adókért felelős területet vezeti és mellette az ESG...

Új ügyfelek a Próbakőnél

Hazai és nemzetközi ügyfelekkel bővült a nemrég 4 PREXA díjat nyert Próbakő Kommunikáció portfóliója. Az ügynökség megbízást kapott a gyógyszeripar, a technológia és a kiberbiztonság területéről, valamint egy e-kereskedelmi projekt kommunikációs feladatait is rábízták. Az...