- Hirdetés -

Megint újított a LEGO

|

- Hirdetés -

A LEGO Csoport új, 2D-s lapocskákból álló játékkoncepciója, a LEGO DOTS bevezetése alkalmából Camille Walala, a pozitivitást hirdető közterületi alkotásairól híres művész bemutatta a valaha volt leginteraktívabb munkáját a londoni Kings Crosson található Coal Drops Yardon.

Az új termék bejelentése kapcsán a LEGO arra kérte fel Walalát, hogy egy ingyenes, nyilvános művészeti installációval keltse életre a LEGO DOTS koncepcióját. A látványos alkotás a művész, illetve a játék védjegyének is számító vibráló színeivel és merész geometriai mintáival olyan közösen képviselt értékeket jelenít meg, mint a kreativitás, az önkifejezés és a könnyű hozzáférhetőség.

Az eredmény a DOTS HÁZ lett, egy fantasztikus építmény, amelyet nyolc szállító konténerből alakítottak ki. Az öt szobában a falak, a padló, a szőnyegek, a keretek és a bútorok egyaránt a Walala és a LEGO DOTS által képviselt egyedi szín- és mintavilág elegyét tükrözik.

A játékos és magával ragadó DOTS HÁZ egy utazásra csábítja a látogatókat, amely a nappalitól, a konyhán, a hálószobán és a fürdőszobán át végül a DOTS Diszkó szobába vezet. Ezt a különleges helyiséget úgy alakították ki, hogy teret adjon az önkifejezésnek, és a látogatók a kifejezetten erre az alkalomra összeállított Ele Beattie lejátszási lista zenéjére mozogva átadhassák magukat a DOTS diszkómozdulatoknak. A helyszínek felfedezése közben arra bátorítják a vendégeket, hogy ők maguk is váljanak egy tervezési folyamat részeseivé, alkossák meg saját mintáikat és karkötőiket – ráadásul néhány elemet akár még magukkal is vihetnek a LEGO DOTS 2020. márciusi bevezetése előtt.

Ha ez nem lenne elég, a látogatók a távozáshoz akár az installáció oldalán található, csaknem 2,5 méter hosszú csúszdát is választhatják.

A LEGO DOTS a 2D-s lapocskák használatával a kézművesség és a művészetek világa felé nyit – a koncepció kreatív teret kínál a gyerekek önkifejezéséhez. A különböző formákon, és a sokszínű lapocskákon alapuló játék izgalmas választékkal érkezik, amelyben egyaránt megtalálhatók a kiegészítőként viselhető darabok, és szobai dekorációk is, amelyek felülete lehetővé teszi az egyes tárgyak testre szabását és az önkifejezést. Annak érdekében, hogy a kreatív fiatalok számára még több izgalmat kínáljanak a termékek, további, több mint 30 hangulatfestő lapocskát is bevezetnek, amelyek között megtalálhatók arckifejezések, hangjegyek, bolygók, csillagos ég, lábnyomok és szivárvány – és még sok más egyéb minta is.

A LEGO játékrendszerén alapulva ebben az esetben is végtelen lehetőség áll a gyerekek rendelkezésre, hogy az elemeket szétszedve újra tervezzék és kidíszítsék világukat, segítve ezzel kreativitásuk és magabiztosságuk fejlesztését.

A LEGO DOTS létrehozása során a LEGO tervezők munkáját belső kutatások is segítették, amelyek eredményei rávilágítottak, hogy a gyerekek egyre inkább keresik azokat a személyre szabható lehetőségeket a játék során, amelyek fejleszthetik kreatív önbizalmukat, ahol szabadon felfedezhetik a dolgokat, és saját dizájnt megalkotva fejezhetik ki önmagukat. Ez az információ egy 10 800 szülőt és 7 200 gyermeket bevonó kvantitatív kutatásból derült ki, amit az Egyesült Államokban, Kínában és Németországban végeztek. A résztvevők esetében 21 600 játékalkalmat térképeztek fel és használtak arra, hogy a fontos tények feltárásával és figyelembevételével megalkossák a DOTS koncepcióját.

A DOTS részletes termékfejlesztési folyamatát havi játékfoglalkozások, félévenként tartott fókuszcsoportos kutatások és az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Németországban és Dániában végzett kvantitatív tesztek segítették, amelyekben két éven át több mint 500 szülő és gyerek vett részt annak érdekében, hogy a termék megfeleljen a fogyasztók elvárásainak.

A rajongók nagy örömére a LEGO Csoport további, 2D-s lapocskákra épülő termékekkel készül az elkövetkező időszakban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...

Idén is díjazták a kutatónőket

Miért nem hatnak minden esetben az antibiotikumok és mi köze ennek a tartósítószerekhez? Hogyan juthat be a gyógyszerek nagymolekulájú hatóanyaga a gondosan védett sejtbe? Mennyivel gyorsítja a mesterséges intelligencia a gyógyszerfejlesztések hosszadalmas tesztelési folyamatait?...

Itthon is terjednek a gyerekeket veszélyeztető online kihívások

„Újabb halálos kihívás terjed a gyerekek között” – gyakori cím a médiában, de sajnos sokan nem is sejtik, hogy miről szól egy-egy virtuális kihívás és mitől veszélyes. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)...

Így készíthetsz lélegzetelállító őszi fotókat

Vége a nyaralásnak, hűl az idő, és fokozatosan veszi fel a természet is őszi színeit. Az új évszak remek lehetőségeket biztosít arra, hogy kiránduljunk vagy utazzunk, ott pedig egyedi felvételeket készíthessünk. Akár bakancsot húzunk,...

Jobban teljesítenek a magas EQ-val rendelkező márkák

A magasabb érzelmi intelligenciát (EQ) közvetítő márkák gyorsabban nőnek versenytársaiknál, és részvényeik is jelentősen felülteljesítik a tőzsdeindexeket – derül ki a dentsu-hoz tartozó Carat médiaügynökség közelmúltban elvégzett globális kutatásából.A márka EQ-nak (MEQ) a márkák...

Még több sportot nézünk a tévében

Nőtt a sportközvetítések népszerűsége a tévénézők körében, az Altman Solon felmérése során vizsgált 8 ország mindegyikében béővült az ilyen műsorokat is nézők aránya az elmúlt két évben. Az Egyesült Királyságban, Olaszországban és Franciaországban mértek...

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év során negyedével csökkent az üvegházhatású gázkibocsátás a résztvevő országok összesített...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....