Új lapot indított a Marketing&Media kiadója, mától a piacon a StartUP! Magazin. Kiknek szól, mi lesz benne és miért gondoljuk úgy, hogy fontos, hogy legyen egy ilyen kiadvány – ezekről is írt főszerkesztői beköszöntőjében Simon Krisztián.
Gondoltunk egy merészet egy új magazinról, innovációról és gyors növekedésről. Láttuk magunk előtt a szélsőséges lappiaci bizonytalanságot, de nem sokat hezitáltunk. Belevágtunk. Indítottunk egy új lapot, egy StartUP! Magazint, Magyarország első, dedikáltan a startupvilágról szóló printtermékét.
Elszántak és sikerre éhesek vagyunk. Célunk, hogy saját egyedi értéket hozzunk létre, speciális tartalommal, printben, háromezer példányban, negyedévente. Mivel azonban percről perce pörög ez a világ, a Facebookon is hamarosan jelen leszünk, napokon belül pedig jön a startuponline.hu weboldalunk is.
Kihez szólunk? Mindenkihez, aki olyan, mint az aranyhal, azt látja, ami közvetlenül ott van az orra előtt. Azt a digitális technológiai forradalmat, amely tengernyi esélyt tartogat számára.
Tisztában vagyunk vele, hogy ez még egy pici piac Magyarországon, kevesebb mint négyszáz startupcég van, de hiszünk abban, hogy hatalmas a potenciál ebben az ökoszisztémában, és akár már néhány éven belül tízszer ennyi szereplője is lehet ennek a piacnak, megannyi inkubátorral, akcelerátorral és a startupokban egyre nagyobb fantáziát látó multikkal.
Hiszünk abban is, hogy az új ökoszisztéma egy új, trendszetter vállalkozói réteg megjelenését is segítheti majd: olyanokét, akik ki vannak éhezve a sikerre, bátrak új dolgokba fogni és nemcsak itthon lesznek menők, hanem külföldön is.
Egy új, érdekes, kihívásokkal teli és nagyon izgalmas világ jön, amelynek a hazai startupperek az egyik legnagyobb nyertesei lesznek a következő években. A startUP Magazin pedig ennek az új világnak szeretne az offline és digitális hírgenerátora lenni. Ahogy David Bowie énekli a Let’s Dance című számában: if you say run, i’ll run with you!
Simon Krisztián, a StartUP! Magazin főszerkesztője
- Hirdetés -
Megjelent a StartUP! Magazin
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
Új tablettel erősít a Honor
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
Minden tizedik magyar állást keres
Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n
Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
Átalakuló streamingvilág
A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
Újabb díjat nyert a K&H
Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -