Megjelent a StartUP! Magazin

Új lapot indított a Marketing&Media kiadója, mától a piacon a StartUP! Magazin. Kiknek szól, mi lesz benne és miért gondoljuk úgy, hogy fontos, hogy legyen egy ilyen kiadvány – ezekről is írt főszerkesztői beköszöntőjében Simon Krisztián.

Gondoltunk egy merészet egy új magazinról, innovációról és gyors növekedésről. Láttuk magunk előtt a szélsőséges lappiaci bizonytalanságot, de nem sokat hezitáltunk. Belevágtunk. Indítottunk egy új lapot, egy StartUP! Magazint, Magyarország első, dedikáltan a startupvilágról szóló printtermékét.
Elszántak és sikerre éhesek vagyunk. Célunk, hogy saját egyedi értéket hozzunk létre, speciális tartalommal, printben, háromezer példányban, negyedévente. Mivel azonban percről perce pörög ez a világ, a Facebookon is hamarosan jelen leszünk, napokon belül pedig jön a startuponline.hu weboldalunk is.
Kihez szólunk? Mindenkihez, aki olyan, mint az aranyhal, azt látja, ami közvetlenül ott van az orra előtt. Azt a digitális technológiai forradalmat, amely tengernyi esélyt tartogat számára.
Tisztában vagyunk vele, hogy ez még egy pici piac Magyarországon, kevesebb mint négyszáz startupcég van, de hiszünk abban, hogy hatalmas a potenciál ebben az ökoszisztémában, és akár már néhány éven belül tízszer ennyi szereplője is lehet ennek a piacnak, megannyi inkubátorral, akcelerátorral és a startupokban egyre nagyobb fantáziát látó multikkal.
Hiszünk abban is, hogy az új ökoszisztéma egy új, trendszetter vállalkozói réteg megjelenését is segítheti majd: olyanokét, akik ki vannak éhezve a sikerre, bátrak új dolgokba fogni és nemcsak itthon lesznek menők, hanem külföldön is.
Egy új, érdekes, kihívásokkal teli és nagyon izgalmas világ jön, amelynek a hazai startupperek az egyik legnagyobb nyertesei lesznek a következő években. A startUP Magazin pedig ennek az új világnak szeretne az offline és digitális hírgenerátora lenni. Ahogy David Bowie énekli a Let’s Dance című számában: if you say run, i’ll run with you!
Simon Krisztián, a StartUP! Magazin főszerkesztője