
A Bitget, a világ egyik vezető kriptotőzsdéje és Web3 vállalata, dinamikus új kampányba kezdett a LALIGA-val, melynek középpontjában a Barcelona sztárja, Raphinha áll. Az együttműködés célja, hogy bemutassa a Bitget innovatív kereskedési eszközeit – a Copy Tradinget, a Launchpoolt és a Pre-marketet – párhuzamot vonva a csúcskategóriás futball precizitása és az okos kriptokereskedés stratégiája között.
Ahogy Raphinha samba-stílusban cselezi ki a védőket vagy pontos tiki-taka passzokkal építi a támadásokat, úgy segítik a Bitget eszközei a felhasználókat abban, hogy előrelátóan és agilis módon kereskedjenek. A kampány három videóval mutatja be ezt az összhangot: LALIGA technológia-központú sportfelfogása találkozik a Bitget kereskedési platformjának eszközeivel.
„A fociban a másodperc töredéke alatt meghozott döntések jelenthetik a különbséget gól és kihagyott helyzet között” – mondta Jorge de la Vega, a LALIGA ügyvezető igazgatója. „A Bitgettel való partnerségünk közös fókuszunkat tükrözi: az innovációra, a teljesítményre és a stratégiára – legyen szó pályáról vagy piacról.”
Raphinha, aki a szezonban már 50 gólhoz kapcsolódó megmozdulást jegyez a Barcában, így nyilatkozott: „A focihoz és a kereskedéshez is gyors gondolkodás és megfelelő eszközök kellenek. A Bitget segít a kereskedőknek, hogy mindig egy lépéssel előrébb járjanak – pont, mint mi a pályán.”
A kampány nem csupán sztárokra épül – hanem aktív részvételre is ösztönöz. A Bitget oktatási programokat és kereskedési kihívásokat indít, melyek során exkluzív LALIGA nyereményeket lehet szerezni, például meccsjegyeket, hogy a nyertesek élőben láthassák Raphinhát akcióban az FC Barcelonával.
„Ami igazán izgalmas ebben az együttműködésben, az nem csupán a reflektorfény megosztása a kriptó és a foci között – hanem az, hogy mennyire hasonlóan működnek ezek a világok” – mondta Gracy Chen, a Bitget vezérigazgatója. „Amikor Raphinha megkapja a labdát, valós időben dolgozza fel a helyezkedést, lendületet és lehetőségeket – pont úgy, mint egy profi kereskedő a piacon. A Bitget eszközei – mint a Copy Trading, a Launchpool vagy a Pre-market – ugyanezt a stratégiai előnyt adják a felhasználóknak.”
A LALIGA technológiához való nyitottsága tökéletesen illeszkedik a Bitget küldetéséhez: hogy a kriptokereskedést elérhetővé és intuitívvá tegyék mindenki számára. A stratégia, időzítés és végrehajtás mindkét világ kulcsa – akár egy tökéletesen eleresztett átadásról, akár egy jó időben végrehajtott kereskedésről van szó.
Ez a kampány a Bitget sportvilágban való terjeszkedésének legújabb mérföldköve, amely korábban már együttműködött Lionel Messivel és a Juventus FC-vel is. A cél: inspirálni a rajongókat és kereskedőket egyaránt arra, hogy okosabban gondolkodjanak – legyen szó kriptóról vagy a játékról.
A kampány első részét a Bitget YouTube-csatornáján lehet megtekinteni.