A népszerű prémium divatmárka, a BOSS új arculattal, ütős kollekcióval és világsztárokat felvonultató kampánnyal rázta fel nemrég a divat világát. A márka az Arena Mallban nyitotta meg első hazai plázaüzletét.
Vedd kézbe az életed! - üzeni a megújult BOSS, mely prémiumkategóriás termékeivel évtizedek óta a divatpiac meghatározó szereplője. A #BeYourOwnBOSS kampány, valamint az új férfi és női kollekció azoknak szól, akik éheznek a sikerre, akik irányítani akarják a saját életüket.
A BOSS márka idei teljeskörű megújulásának részeként új arculat, az új, markánsabb stílushoz passzoló logó is született, valamint egy minden rekordot megdöntő social média kampány zajlott világszerte. Ebben olyan hírességek vállaltak szerepet többek között, mint Kendall Jenner és Hailey Bieber modellek, Khaby Lame TikTok sztár, Anthony Joshua bokszoló és a rapper Future. A kampány kiemelt pontjaként egy napon 200 híresség osztotta meg fotóját, melyen a BOSS emblematikus fekete kapucnis pulcsiját viseli, többszáz millió követőt elérve ezzel.
A legújabb BOSS férfi kollekciót mostantól Magyarország egyik legnagyobb bevásárlóközpontjában, Arena Mallban is megvásárolhatod. Megnyílt a BOSS első és egyetlen hazai plázaüzlete, ahol a legújabb BOSS enteriőrben, kényelmesen, összesen 180 négyzetméteren válogathatsz az egyszerre minőségi és vagány férfi pólók, pulóverek, nadrágok ingek, táskák és cipők között és lecsaphatsz az új kollekció legnépszerűbb darabjára, a fekete kapucnis pulcsira is.