Új arculatot vezetett be a Nickelodeon gyerekcsatorna, amelynek megjelenése a gyerekek képzeletére épít.
Megújultak az előzetesek borítói, az identek és a műsorok végén látható szerzői jogi szövegek is. A klasszikus narancssárga logó ezúttal olyan világos és vidám háttérszínek elé kerül, mint a lila, a világoskék a lime és a krémszín.
A tévécsatorna szerint a frissítő színkavalkád a korábbinál jobban kiemeli a gyerekcsatorna üzenetét és küldetését, vagyis azt, hogy még játékosabbá lehet varázsolni a világot. Az új arculat a csatorna logójának pozícióját is megváltoztatta, az animált logó visszakerült az eredeti helyére, a bal felső sarokba, ahol időnként a Nickelodeon és a Nick felirat váltja egymást.
A Nickelodeon rebrandingje során különleges gifek, internetes mémek és vicces hangulatjelek inspirálták az alkotókat, akik különleges látványvilággal idézték meg a legkisebbek képzeletének világát. Az új arculatban pizzás lemezjátszó, színes fánkok, önmagát felkeverő bögre, stop-motion tortakészítés SpongyaBobbal és rengeteg kiscica is megjelenik.
A Nickelodeon és a Nick Jr csatorna augusztus elsejétől egy ideig kódolatlanul lesz elérhető a UPC Direct műholdas rendszerén.