A szeptemberben átalakított csomagkínálatot követően novembertől teljesen új arculattal indítja az ünnepi szezont az Antenna Hungária népszerű termékcsoportja a mindigTV-család. Ezentúl a mindigTV mellett, a MinDig TV Extrát felváltó mindigTV PRÉMIUM és a mindiGO TV-t megújító mindigTV GO márkanevekkel találkozhatnak a szolgáltató ügyfelei.
A többhetes rebranding kampány célja, hogy teljesen új megvilágításba helyezze a televíziózás élményét, segítve ezzel a tudatos fogyasztói tábor növelését. A kampányhoz forgatott reklámfilmek három élethelyzetet mutatnak be, amelyek jól tükrözik a brand sokszínűsége mellett azt is, hogy adott márkák milyen célcsoport számára jelentenek okos megoldást, azaz smart choice-t.
Az idei évben teljesen átalakult a fogyasztói attitűd, eltolódtak a hangsúlyok, sőt egyre tudatosabban hozunk döntéseket, válogatjuk meg a forrásainkat vagy akár szolgáltatóinkat. Az Antenna Hungária erre a piaci változásra reflektálva, november 1-jén elindította márkamegújító, vagyis rebranding marketing kampányát. A mindigTV-család ennek mentén egy letisztult, három márkából álló portfóliót hozott létre, amik mindigTV, mindigTV PRÉMIUM és mindigTV GO néven érhetők el. A termékfókuszú kampány hosszútávú célja, hogy minőségi és stabil TV-szolgáltatást nyújtson minden olyan felhasználónak, aki szeretne akár ingyen, akár prémium szolgáltatásokat igénybe venni, tájékozódni, szórakozni, mindezt a smart lifestyle jegyében.
A tévénézőkre jellemző tehát, hogy olyan szolgáltatást keresnek, amiben mindent megtalálnak, amit szeretnének, kedvező áron, megfelelő minőségben egy megbízható szolgáltatónál, bárhol, bármikor. Ezeket az igényeket figyelembe véve született meg a „MINDIG TV azoknak a szolgáltatója, akik tudják, mit akarnak” szlogen is, amely a kampány alaptézisét és koncepcióját a smart choice vonalat hivatott erősíteni. Az elképzelés lényege, hogy az okos döntések az élet minden területére kihatnak. A kampány üzenetei között a tudatosság, az egyediség és autentikus tartalom is kiemelt szerepet kap.
A kampány kulcsfontosságú eleme az a reklámfilm, amelyben három élethelyzetet láthatunk megelevenedni, mindegyik termékspecifikusan, márkák szerint mutatja be, hogy mely célcsoport számára lehetnek ideálisak a mindigTV-család tagjai. A film hétköznapi helyzeteken keresztül szólítja meg a fogyasztókat, azzal az üzenettel, hogy a minőségi és megbízható TV-szolgáltatás, a tájékozódás, szórakozás mindenkinek jár, ott és úgy, ahogy csak akarjuk. Az Antenna Hungária az autentikus értékek, racionális, tudatos, modern fogyasztás megfelelője kíván lenni a tartalomszolgáltatás területén.