- Hirdetés -

Megújult a Person

|

- Hirdetés -

A fennállásának tizedik évfordulóját tavaly ünneplő Person megújult márkával és arculattal jelentkezik: az új Person brand alapját az ügyfélközpontú, erős márkaüzenetek adják, amelyek a cégcsoport teljes működésére kihatnak. A Person az elmúlt évben a teljes cégstruktúráját átalakította, illetve portfólióját is bővítette: PR-ügynökségből komplex szolgáltatást nyújtó, integrált kommunikációs ügynökség lett – az új márkával azonban újabb korszak is indul a cég életében.

A 2007-ben alapított Personnál az évek során számos fejlesztés történt: az egykor kizárólag PR-ra és social media megoldásokra fókuszáló ügynökség az ügyféligényeknek megfelelően ma már integrált megoldásokat nyújt a stratégiai tervezéstől egészen a kivitelezés utolsó lépéséiig. Fennállásának tavalyi jubileuma alkalmából a cég struktúráját és portfólióját egyaránt megváltoztatta: Sziget Ágnes vezetésével dedikált csapat foglalkozik a stratégiai tervezéssel és munkáltatói márkaépítéssel, míg a kreatív koncepciók, a PR és online megoldások, valamint a rendezvények koordinációjáért Antik Dalma, az ügynökség operatív vezetője felel. Az átszervezés sikerét bizonyítja, hogy az elmúlt egy évben olyan nagy nevű ügyfelek döntöttek az ügynökség mellett, mint a Budapest Airport, a Porsche Hungária, valamint a Telekom. Az új megrendelők mellett számos nagyvállalat dolgozik hosszú ideje a Personnal: többek között a Coca-Cola HBC, a Generali, a HB Reavis, a Bátor Tábor és a 3M is évek óta az ügynökség állandó megbízói.

A hatékony és összehangolt munkavégzés érdekében az ügynökség vezetői csapata külön fejlesztési programban, a munkatársak pedig rendszeres tréningeken vesznek részt. A nemrég bevezetett objektív teljesítményértékelési rendszer a munkatársak értékelése mellett az ügyfelek visszajelzéseiből is építkezik, így az újabb fejlesztéseket valóban az ügyfelekre szabva tudják megvalósítani. “Hiszek abban, hogy csak tudatos építkezéssel tudunk reagálni napjaink elképesztő tempójú fejlődésére. A vállalatoknak hatalmas versenyben kell helytállniuk, miközben a szakképzett munkaerőhiány globális probléma, amire szolgáltatóként is reagálnunk kell” – összegezte Hampuk Richárd, a Person Group vezetője. “Azon dolgozunk, hogy a Person a legjobb ügynökség legyen a piacon: és ezt segíti, hogy az új szerkezetünknek köszönhetően szakembereink tényleges együttműködést tudnak létrehozni, nem csak egy-egy részfeladatra reagálnak. Ezzel valódi terhet veszünk le partnereink válláról” – tette hozzá Hampuk Richárd.

A megújult Person brand öt különálló, erős stratégiai pillérre épül, amelyek pontos és egyértelmű alapot adnak az ügynökség működésének és szakmai irányainak. “Úgy gondoljuk, hogy ezek az átgondolt, konkrétan megfogalmazott elvek a kultúránk és működésünk alapjai, hiszen ezek azok, amelyekre bármilyen körülmények között támaszkodhatunk és ha teljesülnek, akkor egészen biztosan biztosíthatjuk ügyfeleink elégedettségét” – mondta Richárd.

A megújult Person márka pillérei megtalálhatók az ügynökség megújult weboldalán.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Újdonságokkal rukkolt elő a Samsung

A Samsung a milánói EuroCucina 2024 szakkiállításon az összekapcsolt otthonok jegyében mutatja be új, prémium konyhai eszközeit és az életstílust, amit a készülékek kínálhatnak. A Rho Fiera Milano területén, 2024. április 16. és 21....

Kiderült, miért rendeződik át a munkaerőpiac

Miközben több mint 70 ezer állás betöltetlen ma Magyarországon, csaknem 100 ezer külföldi munkavállaló dolgozik az országban és több mint 200 ezer ember inaktív. Az elvándorlás és a külföldi munkavállalás évtizedes jelenség és a...

Olimpia: egyetlen pillanatról sem kell lemaradnunk

A Warner Bros. Discovery (WBD) teljes portfólióját és hálózatát kihasználva Európa-szerte a lehető legteljesebb élményt nyújtja majd a nézőknek. A Eurosport mellett a május 21-én induló Max platformon az olimpia minden pillanata megtekinthető lesz.A...

Különleges interjú Szoboszlai Dominikkal

Szombat este 20:25-kor tűzi műsorára a Spíler 1 a legsikeresebb magyar focista, a Liverpoolban játszó Szoboszlai Dominikkal készült exkluzív interjúját. Baumstark Tibor nem csak a magyar válogatott csapatkapitányával beszélgetett, végig járta azokat a helyszíneket,...

Még nem lélegezhetnek fel a vállalatok

Országos szinten számottevően csökkent a munkavállalói fluktuáció, 28 százalékra mérséklődött tavaly, az egy évvel korábbi 33 százalékról. Azonban a vállalatok nem lélegezhetnek fel, mert ez az érték még mindig kétszerese az elfogadhatónak. A csökkenés...

Érdekes adatok jöttek a fővárosi ingatlanpiacról

Az ingatlanvásárlók ötöde szerződött 2024 első negyedévében első otthonára a Duna House értékesítési adatai alapján. Zömében (29%) a fővárosi lokációt választották az ügyfelek, de Pest és Bács-Kiskun vármegye is vonzotta az első lakást szerzőket....

Tévézésben az éllovasok között vagyunk

A televíziózás továbbra is meghatározó napi szabadidős tevékenység hazánkban annak ellenére, hogy Európa legtöbb országában, de a világ számos táján is csökken a televízió népszerűsége. A Föld népessége napi szinten 2 óra 25 percet...

Május elején rajtol a ValóVilág12

Május 5-én ismét megnyílik a ValóVilág Villa kapuja, amelyet mindenre elszánt játékosok lépnek át. Mindennapjaikat a nézők 24 órában követhetik nyomon az RTL+ streaming platformon, ahol a felhasználók teljes mértékben részesei lehetnek az eseményeknek. Tizenkettedik...

Berki Krisztiánnal keresi a tehetséges sportolókat a Szentkirályi

Ötödik alkalommal indul útjára a Szentkirályi Tehetségprogram, amely a Magyar Olimpiai Bizottság szakmai támogatásával, és a program nagykövetével, az olimpiai bajnok tornász Berki Krisztiánnal közösen keresi a legtehetségesebb hazai utánpótlás-sportolókat, hogy elősegítse sportkarrierjük kiteljesedését....

Ők döntik el, kik a Csodanők

A 2024-es Carrie Csodanő Díj zsűrije ismét közismert tagokból áll. A díjat azért hozta létre 2023-ban a Carrie Magazin, hogy minden olyan nő-anya elismerést kaphasson, aki nem feltétlenül tűnik ki mindenhol, de rendkívül lényeges...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csavar egyet közönségkedvenc szendvicsén a McDonald’s

A tavalyi nagy sikert követően új Erős Pistás szendvicsekkel várja vendégeit a hazai McDonald’s. A fogyasztók visszajelzéseit meghallgatva idén az eddiginél még „pistásabb” formában érkeznek a burgerek.A két márka kollaborációja – a mekis szendvicsek...

Újdonságokkal rukkolt elő a Samsung

A Samsung a milánói EuroCucina 2024 szakkiállításon az összekapcsolt otthonok jegyében mutatja be új, prémium konyhai eszközeit és az életstílust, amit a készülékek kínálhatnak. A Rho Fiera Milano területén, 2024. április 16. és 21....

Kiderült, miért rendeződik át a munkaerőpiac

Miközben több mint 70 ezer állás betöltetlen ma Magyarországon, csaknem 100 ezer külföldi munkavállaló dolgozik az országban és több mint 200 ezer ember inaktív. Az elvándorlás és a külföldi munkavállalás évtizedes jelenség és a...

Olimpia: egyetlen pillanatról sem kell lemaradnunk

A Warner Bros. Discovery (WBD) teljes portfólióját és hálózatát kihasználva Európa-szerte a lehető legteljesebb élményt nyújtja majd a nézőknek. A Eurosport mellett a május 21-én induló Max platformon az olimpia minden pillanata megtekinthető lesz.A...

Különleges interjú Szoboszlai Dominikkal

Szombat este 20:25-kor tűzi műsorára a Spíler 1 a legsikeresebb magyar focista, a Liverpoolban játszó Szoboszlai Dominikkal készült exkluzív interjúját. Baumstark Tibor nem csak a magyar válogatott csapatkapitányával beszélgetett, végig járta azokat a helyszíneket,...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...