- Hirdetés -

Megújult az egyik legnépszerűbb pezsgőmárka

|

Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel jelenik meg Magyarország egyik legkedveltebb palackban erjesztett pezsgőmárkája, a Hungaria.

A Hungaria márka szlogenjéhez – Pezsgő másképp – hűen egy még modernebb, stílusosabb és letisztultabb karaktert ölt. Az új, rendhagyó címkeforma tükrözi a Hungaria egyediségét, a márkát meghatározó kék szín pedig az eddigieknél is sokkal hangsúlyosabb megjelenéssel hódít.

A redesign célja bemutatni a pezsgőt, ami önmagában is egy stílusos kiegészítő. A mindennapi élvezetet emeli a luxus szintjére, hiszen a pezsgőzés életérzés! A Hungaria pezsgők évek óta a hazai kortárs művészeti és divatvilágban pezsegnek. A termék megújulását hol máshol lehetett volna stílusosabban bemutatni, mint képzőművészek körében, ahol az egyediség határozza meg az alkotásokat.

„Mára a hazai design élet, a divatbemutatók szerves részévé vált és immár számos alkalommal koccintanak hazai alkotók új kollekcióinak megjelenésekor Hungariával. Így szinte természetes volt, hogy az új palackok Magyarország egyik legnagyobb és legrégibb múltra visszatekintő formatervezéssel foglalkozó rendezvényén, a születésnapi WAMP Design vásáron debütáljanak. Egy szülinapon pedig mi mással koccinthatnának a résztvevők, mint pezsgővel.” – mondta Csomay András marketingvezető.

A márkaépítés és az arculatkialakítás egyik meghatározó európai stúdiója, a londoni Hunt Hanson tervezőiroda vett részt a Hungaria pezsgők új megjelenésének, címkéjének a megalkotásában.

A Hungaria pezsgők palackban érlelt és erjesztett minőségi pezsgők. A pezsgők, legalább 9 hónapot, de akár több évet is tölthetnek a pincékben, 1,5 literes erjesztő palackokban. Változnak a trendek, de a valódi stílus állandó. A Hungaria pezsgők minőségi, rendkívüli gondossággal válogatott szőlő̋ felhasználásával készülnek. A pezsgőkészítés során a kisszériás termékekre jellemző̋ gondossággal járnak el, úgy, hogy közben minden szempontból megfeleljenek a mennyiségi előállítás követelményeinek is. A márka egyik legfontosabb értéke az újítás képessége, amely az elkészítés során is érvényesül, hogy egyedi és minden izében minőségi pezsgő kerüljön a vásárlókhoz.

„Az újításokkal azonban továbbra sem állunk le, annyit elárulhatunk, hogy már a pincében pihennek a következő év újdonságai.”- mondta Koczuba Róbert, a cég Pezsgőmestere.

A Hungaria pezsgő közel 70 év szenvedélyes szakértelmének, valamint töretlen kísérletező kedvének gyümölcse. Egy olyan márka, amelynek neve az évek során az exkluzivitással és magas minőséggel forrt össze. A folyamatos megújulás képessége és a mindenre kiterjedő igényesség emelte ki a pezsgők sorából. A Hungaria pezsgő egy minden ízében stílusos pezsgőzési élményt nyújt. Izgalmas és egyedi, mint a fogyasztói. Nem csak követi a trendeket, hanem folyamatosan megújulva együtt pezseg velük. A könnyed elegancia, és a minden részletre kiterjedő stílusérzék egy új pezsgőzési trendet teremtett, ahogyan ezt a márka jelmondata is megragadja: Hungaria. Pezsgő másképp.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

A Z generációval erősíthet Európa

Fokozódik a globális verseny. A sikeres európai gazdaság egyik meghatározó eleme az erős innovációs ökoszisztéma és a tehetséges fiatalok képzésének támogatása. Az innovatív életforma, a hibázás kultúrája és az együttműködések fontossága is szóba került...

Erre hajtott a NAV 2024-ben

A transzferárazás szabályozási és gyakorlati kihívásai kerültek elemzésre a Deloitte legutóbbi webináriumán, ahol az adótanácsadó szakértői és a NAV képviselője osztották meg tapasztalataikat a témában. Az online esemény vendége volt, Maqsoudi Ali, a NAV...

Új trendek jönnek a munka világában

Az évtized végéig több mint 85 millió betöltetlen álláshely lesz világszerte, és ezt szinte minden cég megérzi majd. A legnagyobb kihívás tehát nem az, hogy a robotok elveszik az állásunkat, hanem hogy nincs elég...

Cyberpunk valóság testközelből: itt az L20 podcast új epizódja

Az Internet Hungary-n készített L20 podcast legújabb epizódjában a bőr alá ültethető chipek kerültek reflektorfénybe – egy olyan technológia, amely egyre inkább a mindennapok részévé válik. A beszélgetés vendégei Schumacher Vanda műsorvezető, színésznő, aki...

Új konferenciát szervez a Magyar Marketing Szövetség

A Magyar Marketing Szövetség 2025. március 5-én az Etele Cinema-ban hagyományteremtő szándékkal indítja útjára a Digital Marketing Forumot. Az esemény küldetése a Magyarországon működő cégek, szervezetek digitális érettségének és üzleti növekedésének marketingeszközökkel történő támogatása....

A TopFICE rangsorában a Lounge Group az év független ügynöksége

Megjelent a TopFICE 2024-es rangsora, amelyen a Lounge Group Magyarország legjobb független ügynökségeként szerepel. A lista nemzetközi, regionális és helyi kreatív versenyeken elért eredmények összesítése alapján készült. A TopFICE globális rangsor, amely 67 nemzetközi, regionális...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Várakozások felett az év – interjú Erdélyi Eszterrel

Nálunk az áremelés sokkal nehezebb, mert kínálati piac van. A nemzetközi szereplőknek hatalmas az inventoryjuk, ami ugyan kevésbé minőségi, és nagy a reklámzaj, de megtehetik, hogy a hazai tartalom gyártókat „kiéheztetik” – véli Erdélyi...

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

Don't Miss

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...