- Hirdetés -

Megújult márkastratégia mentén edukál a Groupama

|

A járványhelyzet rávilágított arra, hogy napjainkban az emberek számos olyan kockázatnak vannak kitéve, amelyekkel korábban nem szembesültek. Erre is reagált a Groupama Biztosító azzal, hogy intézkedéseiben, mindennapi működésében alapvető értékké tette a fair hozzáállást. Áprilisban image kampány keretében vallott minden üzleti területét átható fair filozófiájáról, most ősszel pedig – a Greenroom közreműködésével – azt is megmutatja, hogy ezen elvek mentén a termékfejlesztésben is ügyfélbarát megoldások születnek.

A biztosítótársaság a tavaszi, a fair alapon való működést hangsúlyozó kampányának gondolatiságát vette alapul, amikor megalkotta legújabb, a nyugdíjcélú megtakarításokra bátorító kampányát, amelynek középpontjában az öngondoskodás fontossága áll. Az öngondoskodás kulcsszó a modern, magáért, élete alakulásáért felelősséget vállalni képes ember életében. A szemlélet annak a felismerésén alapul, hogy az egészségünk, emberi kapcsolataink minősége és ugyanígy az anyagi lehetőségeink is nagyrészt rajtunk múlnak. Az anyagi öngondoskodás fontosságáról egyre aktívabban kommunikálnak a pénzpiaci szereplők, hol a veszélyekre, hol az elérhető előnyökre helyezve a hangsúlyt, a biztosítótársaság célja azonban, hogy félelemkeltés helyett bizalmat építsen az emberekben a biztosítási védelem-forma iránt.
Mindezt új, letisztultabb logóval és látványosabb grafikai megoldásokkal teszi, mellyel a Groupama Biztosító ügyfelei számára még egyszerűbben és még közérthetőbben szeretné bemutatni szolgáltatásait.

„A márka új arculata és a márkastratégiát megalapozó „Fair alapon” platform a NEXT kampány kidolgozása során is fontos szerephez jutott. Az arculat erős, karakterközpontú jellegéből adódóan a kampány fókuszába a márka célcsoportját képező 40-es, középosztálybeli szereplők kerültek, akik a nem várt gazdagság megnyugtató – bár kevéssé valószínű – gondolatával játszadoznak el a kreatívokon. Az abszurd és figyelemfelkeltő alaphelyzetet a Groupama üzenete hozza vissza a valóság talajára: bár megvan rá az esély, hogy életünk váratlanul pozitív fordulatot vesz, ha meg akarjuk alapozni a boldog nyugdíjas éveket, annak az előtakarékoskodás a legjobb eszköze” – hangsúlyozta a Greenroom.

A kampány részeként a biztosítótársaság a sajtóban és a közösségi médiában ismertette egy témába vágó lakossági reprezentatív kutatás eredményét is. Ennek eredménye megmutatja, hogy az emberek többsége azt gondolja, hogy igényeihez képes szűkösen, vagy egyáltalán nem lesz elegendő a jövedelme a nyugdíjas éveiben, ugyanakkor csupán minden negyedik aktív felnőtt rendelkezik valamilyen nyugdíjcélú megtakarítással. „Ezért is fontos ezt a témát folyamatosan napirenden tartani” – vallja Koháry András, a Groupama Biztosító kommunikációs és PR vezetője. – „Egy megtakarításokat kínáló fair márkának kötelessége megismernie a fogyasztók attitűdjét, egyrészt, hogy minél többeknek segítsen megtalálni az egyéni élethelyzetek szerint járható út egyikét a biztonságos időskor eléréséhez, másrészt, hogy termékeit a valós igényeknek megfelelően fejlessze tovább. Legújabb biztosításunk esetében a rugalmasság kulcsfontosságú, ennek jegyében a piacon egyedülálló konstrukciót vezetünk be, amely esetében nincs szerződéskötési költség, és a havonta befizetendő összeg is alakítható ügyfeleink aktuális élethelyzete és lehetősége szerint.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...