A FleishmanHillard Budapest, korábbi nevén Café PR, elindította az új névhez illeszkedő új weboldalát a www.fleishmanhillard.hu címen. Ez a lépés az ügynökség történetének új fejezetét jelzi, amely a digitális jelenlét megerősítésével és az ügyfelekkel való kapcsolattartás fejlesztésével jár együtt. Az új felületen először a magyar verzió lesz elérhető, azonban már készül az angol nyelvű változat is.
Az új weboldal nem csupán a vállalat arculatának frissítését jelenti, hanem egy átfogó, a szervezet üzleti és kommunikációs céljait egyaránt szolgáló stratégiai megoldást kínál. A látogatók számára elérhető számos új funkció és megoldás, köztük a betekintés a FleishmanHillard Budapest referenciamunkáiba, átfogó információk az ügynökségnél elérhető szolgáltatásairól, kiegészítve ingyenesen letölthető alapanyagokkal, valamint naprakész hírek és fejlemények a cégről és az iparágról.
„A megújult weboldalunk elindítása olyan, jelentős lépés számunkra, melyre régóta készültünk, és amivel célunk, hogy ne csak megfeleljünk, hanem megelőzzük a piaci trendeket" - nyilatkozta Balaton Anita, a FleishmanHillard, Budapest alapító ügyvezetője. „Ez a lépés tükrözi elkötelezettségünket az innováció és a folyamatos fejlődés iránt. Célunk, hogy még hatékonyabban támogatni tudjuk ügyfeleinket kommunikációs céljaik elérésében, illetve modulárisan elérhető szolgáltatásainkkal célunk, hogy akár új partnereket szólítsunk meg" – tette hozzá.
A FleishmanHillard, Budapest az új weboldallal is hangsúlyozza a vállalati kommunikáció terén szerzett széleskörű tapasztalatát és szakértelmét. Az ügynökség továbbra is többek között a PESO modell és az "issue first" megközelítés alkalmazásával, valamint insight-feltáró workshopokkal és célcsoportanalízissel segíti ügyfeleit a hatékony kommunikációs stratégiák kialakításában.
Az ügynökség tapasztalatai szerint ügyfeleik sokszor szeretik kisebb szolgáltatási egységekből összeállítani maguknak az optimális megoldást – akár kisebb projektekre, akár hosszú távú stratégiai együttműködésekre. Ezért az új honlapon újdonság, hogy a látogatók modulárisan is választhatnak szolgáltatásokat, amik leginkább támogatják munkájukat. Sőt az egységáron kínált képzések között találhatnak olyat, ami például a váratlan krízisekre készíti fel őket, vagy segít megismerni a 2025-re várható kommunikációs trendeket.
Az új weboldal elindítása egybeesik a FleishmanHillard, Budapest növekedési stratégiájával, amely magában foglalja a szolgáltatások bővítését és a piaci jelenlét erősítését. A vállalat továbbra is elkötelezett amellett, hogy ügyfeleivel szorosan együttműködve, az üzleti célokat és célcsoportokat egyaránt megértve támogassa a szervezetek eredményességét.
Az év végi időszakban emellett az ügynökség elindított egy online kampányt is, melyben az új weboldalra, valamint az egységáron elérhető képzésekre hívják fel a szakma figyelmét.