- Hirdetés -

Megvan a Hypewriter idei nyertese

|

Győztest hirdettek a Hypewriter nemzetközi sorozatötlet-pályázat pitch-fórumán. A Zomborácz Virág, Kolosi Péter, Kristoffer Rus és Trunkó Bence alkotta zsűri döntése alapján egy szlovák alkotó, Anastasia Hoppanova koncepciója, az Earthling (Földlakó) bizonyult a legjobbnak és nyerte el a Paprika Studios és az RTL Magyarország közös szervezésében megrendezett nemzetközi sorozatötlet-pályázat 10.000 eurós fődíját. A győztes lehetőséget kap arra, hogy a pályaművét továbbfejlessze, ami akár az RTL Magyarország jóvoltából a későbbiekben a nagyközönség elé is kerülhet.

Az idén hatodik alkalommal meghirdetett versenyre a világ minden tájáról, 6 kontinens 40 országából, közel 250-en jelentkeztek. A kétfordulós kiválasztási folyamat első szakaszába tizenöt pályamű jutott, amelyek alkotói online workshopon és elődöntőn vettek részt. Közülük került ki az a nyolc alkotó vagy alkotópáros, akik a zsűri és a közönség előtt mutathatták be ötleteiket.

Idén elvárás volt többek között, hogy a pályázatok összhangban legyenek a kelet-közép-európai kereskedelmi televíziós trendekkel, emellett fontos szempont volt az is, hogy a történetek olyan televíziós műfajokba ágyazva jelenjenek meg, amelyek széleskörű nézői érdeklődésre számíthatnak. Ennek megfelelve a döntőbe került pályaművek között akció, dráma, thriller, komédia, romantikus dráma, áldokumentumfilm és fekete komédia egyaránt megtalálható volt.

„Bár az idei év elején némi elbizonytalanodás volt tapasztalható a fikciós sorozatok hazai és nemzetközi piacán, a Paprika Studios alkotóközösségének nem vette kedvét a kedvezőtlen folyamat, szilárd meggyőződésünk volt ugyanis, hogy a jó történetek végül legyőzik a gazdasági félelmeket és felülkerekednek a negatív piaci trendeken. Az év közepére aztán ismét az érdeklődés közzé pontjába kerültek a fikciós sorozat tartalmak, igazolást nyert, hogy az emberi történetek ereje örök. Üdítő élmény volt ilyen erős történeteket látnunk idén a Hypewriter döntőseitől is. Erős volt a mezőny, a pályaművek valóban nagyon nehéz döntés elé állították a zsűrit. Gratulálok a győztesnek, Anastasia Hoppanova koncepciója megérdemelten nyerte el a fődíjat" – mondta Erdős Ákos, a Paprika Studios Csoport vezérigazgatója.

A fődíjas ötlet története egy festői kisvárosban játszódik, ahol feltűnik egy magát földönkívülinek valló nő, akinek csak egy összeesküvés-elmélet hívő, háromgyermekes egyedülálló apuka hisz. Miközben a nőnek el kell igazodnia az emberek számára kaotikusnak tűnő világában, elterjed a jövevény híre és a kormány ügynökei is igyekeznek a nyomára bukkanni. Mindenki azt találgatja, hogy a nő valóban földönkívüli-e vagy csak azt képzeli magáról...

„A sorozat elképesztően fontos műfaj, rengeteg lehetőséget rejt magában, nem véletlen, hogy az utóbbi években a legnagyobb filmes alkotók is készítenek sorozatot. Mi most kifejezetten azokat az ötleteket kerestük, amelyeket lineáris tévén és streamingen egyaránt el tudunk képzelni, hiszen azok az igazán jó tartalmak, amik itt is és ott is jól mennek. A másik kiemelten fontos szempontunk az volt, hogy az ötlet eredeti legyen, és a nyertesben ezt meg is találtuk" – mondta Kolosi Péter, az RTL Magyarország tartalomért felelős vezérigazgató-helyettese.

A sorozatötlet-pályázat nemzetközi zsűrijében Zomborácz Virág, az RTL Magyarország forgatókönyv írója, rendezője, Kolosi Péter, az RTL Magyarország tartalomért felelős vezérigazgató-helyettese, Kristoffer Rus, a Paprika Studios Poland producere, valamint Trunkó Bence, a Paprika Studios kreatív igazgatója foglalt helyet.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...