- Hirdetés -

Megvan Az Év Üzletembere

|

- Hirdetés -

Horváth Gyula, a C3S Elektronikai Fejlesztő Kft. alapítója és ügyvezetője kapta a fődíjat az EY Az Év Üzletembere program gáláján, így ő képviseli Magyarországot a verseny globális döntőjében. A díj másik két nyertese Sebő Gyula, a K9-Sport Kft. vezetője és Simon Tamás, a Qualysoft alapítója a független bírálóbizottság értékelése szerint.A zsűri különdíjjal ismerte el azokat az üzletembereket, akik a vállalkozói szellemiség, az életminőség fejlesztése, a közös értékteremtés, a digitális megoldások, az újgenerációs gyártástechnológiák területén értek el kiemelkedő eredményeket. A bizottság döntése szerint Varga Mihály (KÉSZ Csoport), Dr. Mihalik Zsuzsa (All You Can Move), Ludwig Klára (JÓKenyér), Kishonti László (AImotive) valamint Jójárt Rita és Márkus Zsolt (Veresi Paradicsom) részesült a díjakban.

A Magyarországon már közel másfél évtizede működő program olyan hazai üzletembereket mutat be, akik sikereikkel előremutató gazdasági és társadalmi változásokat érnek el. A díj elsődleges célja, hogy felismerje a tehetségeket, népszerűsítse azokat a vállalkozásokat, amelyek sikeres cégtörténetet tudhatnak magukévá, és felkarolja azokat az üzleti úttörőket, akik magukban hordozzák a jövő piacainak potenciálját. Az idei versenyen ezért a független bírálóbizottság azokat a vállalkozókat kereste, akik egyedi és innovatív megoldásaikkal készek magasabb szintre emelni vállalkozásaikat, miközben felelősséget vállalnak cégük társadalmi és környezeti hatása iránt. A zsűri a fődíj mellett öt különdíjjal értékelte a hazai gazdaság stratégiai fejlődési területein kiemelkedő teljesítményt felmutató vezetőket is.

„Az elmúlt években jelentősen változtak a vállalatok működésével kapcsolatos elvárások. Kiemelkedő figyelmet kapott az innováció, a jövő technológiai megoldásainak alkalmazása és az emberiség rendelkezésére álló tudás bővítése. A hazai és globális gazdasági környezetben is általános igénnyé vált a társaságok fenntartható fejlődését tükröző attitűd. A díjazott üzletemberek ennek az új korszaknak az úttörői. Ezúton is gratulálok nekik” – emelte ki az ünnepélyes gálán Rencz Botond, az EY Magyarország vezérigazgatója.

Határ a csillagos ég

A beérkezett pályázatok közül három nyertest választott ki a független bírálóbizottság, közülük került ki az idei díj győztese, aki Monacóban képviselheti Magyarországot a World Entrepreneur of the Year globális döntőjében. A fődíjas, Horváth Gyula a nemzetközi űripar meghatározó szereplőjévé váló C3S alapítója. A vezető az első hazai műhold, a Masat-1 fejlesztésénél szerzett egyedülálló szakmai tapasztalatok birtokában indította el vállalkozását. Mára a társaság mérnöki szolgáltatásai lefedik a küldetéstervezést és a műholdak kivitelezését is. Horváth Gyula célja, hogy hosszú távon biztosítsa cége és Magyarország kiemelkedő pozícióját a világ rohamosan fejlődő űrtevékenységében.

A nyertesek között szerepel a K9-Sport Kft. vezetője, Sebő Gyula, aki egyedi kutyahámok tervezésével és gyártásával hódította meg a világpiacot, valamint Simon Tamás, a mára 7 országban működő független IT tanácsadó és szolgáltató cég, a Qualysoft alapítója.

Az 1997-ben családi vállalkozásként alapított K9-Sport 80 országban van jelen, és több mint 400 főt foglalkoztat. Sebő Gyula találta fel az első olyan hámot, ami a kutyák anatómiáját és az ember optimális ízületi terhelését egyaránt figyelembe veszi. Ennek köszönhetően a Julius-K9 kutyahám mára a világ egyik legismertebb magyar márkájává vált.

Az 1999-ben elindított Qualysoft egy független, nemzetközi IT tanácsadó és szolgáltató cégcsoport, amely testreszabott, innovatív és rugalmas megoldásokat kínál többek között a pénzügyi szolgáltatások, az energiaszolgáltatás és a kereskedelem területén. Az alapító Simon Tamás irányításával a vállalat sikerrel veszi fel a versenyt az olyan érett piacok helyi, tőkeerős vállalataival is, mint amilyen a német.

Különdíjak: középpontban a növekedési potenciál és az értékteremtés

A vállalkozói szellemiségért járó különdíjat Varga Mihálynak, a KÉSZ Csoport ügyvezetőjének ítélte oda a zsűri. A nyertes az építőipar egyik legrégebbi magyar vállalatcsoportjának vezetője, amely büszkén hirdeti a sikeres családi vállalkozás eszméjét. Kitartó munkájával az alapító közel negyven év alatt egy 2000 főt foglalkoztató, széles portfóliójú cégcsoporttá bővítette a szervezetet. Varga Mihály elkötelezett a jövő mérnök-, és szakember-generációjának kinevelésében.

Az Életminőség fejlesztése különdíjat Dr. Mihalik Zsuzsa, a Klub Rekreáció Kft. alapítója kapta. Az idén 20 éves fennállását ünneplő vállalat vezetője a világon egyedüliként hozott létre olyan szolgáltatást, amely ügyfelei részére korlátlan belépési lehetőségeket biztosít fitness klubokba, uszodákba, szaunákba és egyéb sportlétesítményekbe. Az All You Can Move SportPass elősegíti a munkavállalói egészségkultúra terjesztését, mintegy 500 ezer embert ösztönöz a rendszeres sportolásra.

A Közös értékteremtés különdíjjal Ludwig Klárát, a Ludwig & Mentesi Kft. alapítóját tüntették ki. A mindössze 50 négyzetméteres üzemmel indult sütőipari vállalat megfelelően ötvözte a hazai igényeket a német kenyérkultúra modern technológiáival. A JÓkenyér minden terméke 100 százalékban természetes alapanyagokból készül, ami egyedülálló a hazai piacon. A közel 200 főt alkalmazó hálózat 16 saját szaküzlettel és mintegy 600 partnerüzlettel rendelkezik. Nagymértékben hozzájárul ahhoz, hogy minél többen válasszanak minőségi és egészséges élelmiszereket Magyarországon.

A Digitális megoldások különdíjat Kishonti László, az AImotive alapító-vezérigazgatója nyerte el. A 2015-ben mindössze 15 fővel indult kisvállalkozás mára a világ egyik legnagyobb független, önvezető mérnöki cégévé vált, amely több mint 200 munkatársat foglalkoztat. A vállalkozás a gyökeres változások előtt álló autóiparban van jelen, azon belül is a leginnovatívabb szegmensnek tartott önvezető gépjárművek fejlesztésében végeznek nemzetközi szinten is kiemelkedő munkát.

Az Újgenerációs gyártástechnológiák különdíjat Jójárt Rita és Márkus Zsolt, a Veresi Paradicsom ügyvezetői kapták. A külföldön is különlegesnek számító innovatív termelési technológiájának köszönhetően a vállalat a világ egyik legédesebb paradicsomát állítja elő Veresegyházon. Az alapítók az első olyan hazai céget irányítják, amely az év minden napján képes termeszteni. Ennek köszönhetően évszaktól függetlenül tudják ugyanazt az ízt és magas minőséget szállítani.

Független bírálóbizottság döntött a díjak sorsáról

A korábbi évekhez hasonlóan a beérkező pályázatokat elismert üzletemberekből álló független bírálóbizottság értékelte. A zsűri elnöke a legutóbbi győztes Váradi József, a Wizz Air alapító-ügyvezetője, tagjai pedig Bárány László, a Master Good cégcsoport alapítója, Gattyán György, a Docler cégcsoport alapító-tulajdonosa, a FITEQ (Nemzetközi Teqball Szövetség) alelnöke, Hegedüs Éva, a Gránit Bank Zrt. vezérigazgatója, Lám István, a Tresorit társalapítója és ügyvezető igazgatója, Nyúl Sándor, a Gránit Csoport Igazgatóságának elnöke, Szabó Antal, a Poli-Farbe Vegyipari Kft. alapítója, valamint Wáberer György, a Waberer’s Group elnöke.

Az EY Az Év Üzletembere Díj főszponzora az LGT Group.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...

Válságállónak bizonyultak az óriásvállalatok

Bár Közép- és Kelet-Európa 500 (CEE Top 500) legnagyobb vállalatának árbevétele 2020-ban - az előző évhez képest 3,3 százalékkal 667 milliárd euróra csökkent, az érintett cégek jól alkalmazkodtak a járványhelyzethez. Az összesített forgalom...

Ezek lehetnek az idei karácsony slágerei

Előzetes becslések szerint idén is rendkívül magas, 20 százalék körüli lesz az e-kereskedelem bővülése, a statisztikák viszont azt mutatják, hogy jelentős változás állt be a legkeresettebb termékkategóriákat illetően az ünnepek előtt. A Webshippy által...

Nem kapkodnak a fogyasztók az 5G-ért

A felhasználóknak egyelőre nem sürgős átállni az 5G-s technológiára – derül ki a Deloitte felméréséből. Egyfelől elégedettek aktuális szolgáltatójukkal, másfelől egyelőre várat magára az 5G legizgalmasabb aspektusai és az ezek által tökéletesedő alkalmazási lehetőségek...

Kiderült, melyek a legnépszerűbb reklámok

Míg globális szinten a valós élethelyzeteket bemutató és egészség témájú reklámok, addig a magyar fogyasztók körében a humoros reklámok a legnépszerűbbek, mely egyébként megfelel a kelet- és közép-európai régióban mért átlagnak – derül ki...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...
Fischer Gábor TV2

Több saját gyártású tartalom kábelen

Jelenleg is látható hétköznap esténként a Mintaapák, dolgozunk a Doktor Balaton folytatásán, a Pepe című új sorozatunk forgatását pedig néhány hete fejeztük be – mutatja be Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, hogy jó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA