Átadták a Magyar Üzleti Felelősség Díjait (CSR Hungary Díj). A nyertesek között van az Aldi, a Lidl, az E.ON és a Rossmann is.
A ma már önkéntes 2 éves Védjegyhasználati Programhoz kapcsolódó elismerés 2018-ban is értékelte a kiemelkedő fenntarthatósági és CSR kezdeményezéseket. Idén 13 pályázat nyerte el a védjegyhasználatot.
Az Üzleti Felelősség Díj Programjának magja a 2 éves önkéntes védjegyhasználat, ami jelzi a védjegyhasználók kiemelkedő fenntarthatósági és CSR kezdeményezéseit érintettjei számára. Legyen az a beszállító, legyen az a fogyasztó, legyen az a munkavállaló…
A felelős és fenntartható üzletvezetésnek éppen adott helyen, helyben kell példát mutatnia.
Hisz ezzel tud hozzájárulni a mindennapok gyakorlatában, az itt élők magasabb életminőségéhez, jólétéhez. A lokális kezdeményezések pedig alulról építkezve az egész világ fenntartható jövőjét tudják így biztosítani. E rendszerben az üzlet, a márka (a vállalkozás) olyan értéket képvisel, mely markánsan befolyásolja az emberek gondolkodásmódját a mindennapi életben. A 2007-ben alapított Magyar Üzleti Felelősség díja ezt az alapelvet támogatja és ösztönzi Magyarországon.
2018-ban nyertes pályázók:
Felelős és fenntartható vállalatért
K és V Nemzetközi Fuvarozó Kft
Aldi Magyarország Élelmiszer Bt.
SINBON Hungary Kft.
Közös ügyek-Közös felelősségek
IQ Kecskemét Ipari Kutató Kft. (Szakképzési Program)
Legrand Zrt. (Skillsek az oktatásért)
Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt. (Egészségesen az iskolapadban)
Környezet-Zöld Kiválóság
Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. (Az ökológiai lábnyom csökkentéséért)
Hipp Termelő és Kereskedelmi Kft.
(„A legjobbat a természettől, a legjobbat a természetnek”)
Junior
Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (Energiakövetek Program)
E.ON Hungária Zrt. (EnergiaKaland Program)
Rossman Magyarország Kft. (Szeress egészségesen – a jövő nemzedékéért)
Szombathelyi Távhőszolgáltatási Kft. (Zöldülj velünk Program)
Felelős együttműködés
E.ON Hungária Zrt. (Energiaközösségek Program)