- Hirdetés -

Megvannak a PREXA nyertesei

|

- Hirdetés -

Rekordszámú pályázat érkezett idén a Magyar PR Szövetség PR Excellence Hungary Award versenyére, a 19 tagú szakmai zsűri összesen 14 munkát ítélt díjra érdemesnek. A fődíjat az ACG PRO E.ON Greentunes kampánya kapta, az év ügynöksége (PREXA) az Avantgarde Group lett. Magyarországon először osztottak PR utánpótlás díjat, amelyet Szabó Hedvignek, az Uniomedia munkatársának ítélt a zsűri. Az év kiváló szakembere pedig Bőhm Kornél lett.

Rekord számú pályázat érkezett a 2022-es PREXA-ra, majd több mint 50 pályázat került a shortlistre, amelyet egy nyilvános eseményen prezentáltak a szakemberek. „Több mint 100 résztvevővel egy igazán inspiráló nap volt ez, ahol beteljesült az MPRSZ egyik legfontosabb célkitűzése, a tudásmegosztás. Nagy öröm volt a számunkra, hogy sok junior PR-est ismerhettünk meg a prezentálók személyében. Büszkék vagyunk rá, hogy egy olyan kapcsolatépítő eseményt sikerült szerveznünk, amely tovább erősíti a PR szakma összetartását” – mondta Sztaniszláv András, a Magyar PR Szövetség elnöke.

A 2021-es évben debütáló PR Excellence Hungary Award-ot úgy alkották meg, hogy az igazodjon a nemzetközi versenyszabályzatokhoz és lehetőséget biztosítson a nagy szabású kampányok mellett a kisköltségvetésből megvalósított aktivitások értékelésére is. Végül összesen 17 pályázat került dobogós helyre. 5 arany, 4 ezüst és 4 bronz minősítést osztottak ki, továbbá két pályázat különdíjban részesült.

„Társadalmilag és üzletileg releváns és eredményes, stratégiai szemléletű projekteket kerestünk és intenzív szakmai eszmecserék alapján választhattuk ki a legjobb munkákat. Külön öröm volt számunkra, hogy nemcsak a nagyvállalatok és a nagy ügynökségek pályázatait díjazhattuk, hanem a magyar PR szakma minden szegmenséből érkeztek izgalmas alkotások” – tette hozzá Kutas István, a zsűri elnöke, a Magyar Bankholding kommunikációs ügyvezető igazgatója.

A 2022-es év ügynöksége díjat az Avantgarde Group kapta, amelyet először osztott ki a PREXA zsűrije. Az elismerést a beérkező pályamunkák alapján és nem a pontok szerint ítélte oda a zsűri.

Az Év PR szakembere díjat Bőhm Kornél kapta, aki üzleti munkája mellett folyamatosan dolgozik a kríziskommunikáció megismertetéséért, népszerűsítéséért. Az ő nevéhez fűződik az MPRSZ Kríziskommunikációs tagozata és Magyarország Krízistérképe kiadvány is.

Magyarországon először a fiatal PR tehetségeket is elismerte a PREXA zsűrije. A beérkező ajánlások alapján Szabó Hedvig (33) az Uniomedia partnere, stratégiai tervezője és client group head-je kapta az Év Utánpótlás Díjat.

A tavalyi évhez hasonlóan az angolul beérkező pályázati anyagokat egy nemzetközi zsűri értékelte, akik három dobogóst jelöltek meg. Az arany és ezüst díjat az Uniomedia zsebelte be, a bronzot pedig a Lounge Group kapta. A magyar mellett a nemzetközi zsűri által választott legjobbak kiemelt pontozásban részesülnek a Kreatív Magazin által összeállított PR Toplistán.

A 2022-es PR Excellence Hungary díjazottjai:

Fődíj:

ACG PRo - E.ON Greentunes

Különdíj:

SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa – Október 7. az állami gondoskodásban élő gyerekek napja (Társadalmi kommunikáció / Közérdekű ügyek kezelése kategória)

Avantgarde Group - „Címlapon Magyarország” – egy 172 éves korszak sajtófigyelésének története (Művészet, kultúra kategória)

Arany minősítés:

ACG PRo - E.ON Greentunes (Fenntarthatóság, környezetvédelem kategória)

ACG PRo - E.ON Greentunes (Energetika kategória)

Magyar Telekom - Üzeneted érkezett! (Storytelling kategória)

Open Communications - Laptopkrízis a COVID alatt – A fenntartható megoldás (Kis költségvetésű (1M Ft büdzsé alatti) kampányok kategória)

Pro/Lawyer Consulting - Edukációs és márkaépítő podcast ügyvédeknek (Digitális kommunikáció kategória)

Ezüst minősítés:

Avantgarde Group - A Nagy Vasúti Kvíz (Általános hírnévmenedzsment kategória)

Lounge Group - Tarts velünk egy akadálymentes jövőért! (Társadalmi kommunikáció / Közérdekű ügyek kezelése kategória)

Uniomedia Communications - Mastercard: Készpénzmentes Zóna (B2B kampány kategória)

Uniomedia Communications - Dobj le 100 kilót! (Fenntarthatóság, környezetvédelem kategória)

Bronz minősítés:

Avantgarde Group - E.ON E-mobilitás kampány – Még az utca embere is erről beszélt! (Energetika kategória)

Avantgarde Group - L’ORÉAL–UNESCO A NŐKÉRT ÉS A TUDOMÁNYÉRT (Társadalmi kommunikáció / Közérdekű ügyek kezelése kategória)

FERLING - A Hauniból Körber lett - rebranding és névváltási kampány a Körber pécsi gyárában (Általános hírnévmenedzsment kategória)

Uniomedia Group - Aegon: KÁR a para! (PR vezérelt integrált kampány kategória)

A nemzetközi zsűri által legjobbnak ítélt pályamunkák:

Arany minősítés: Uniomedia Communications: #WhyIGetVaccinated

Ezüst minősítés: Uniomedia Communications: Digitalise your class!

Bronz minősítés: Lounge Group: "Old Dogs, New Tricks" interactive educational video series

 

Az Év Ügynöksége (PREXA): Avantgarde Group

Az Év Kiváló szakembere: Bőhm Kornél

Utánpótlás Díj: Szabó Hedvig

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...

Idén is díjazták a kutatónőket

Miért nem hatnak minden esetben az antibiotikumok és mi köze ennek a tartósítószerekhez? Hogyan juthat be a gyógyszerek nagymolekulájú hatóanyaga a gondosan védett sejtbe? Mennyivel gyorsítja a mesterséges intelligencia a gyógyszerfejlesztések hosszadalmas tesztelési folyamatait?...

Itthon is terjednek a gyerekeket veszélyeztető online kihívások

„Újabb halálos kihívás terjed a gyerekek között” – gyakori cím a médiában, de sajnos sokan nem is sejtik, hogy miről szól egy-egy virtuális kihívás és mitől veszélyes. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)...

Így készíthetsz lélegzetelállító őszi fotókat

Vége a nyaralásnak, hűl az idő, és fokozatosan veszi fel a természet is őszi színeit. Az új évszak remek lehetőségeket biztosít arra, hogy kiránduljunk vagy utazzunk, ott pedig egyedi felvételeket készíthessünk. Akár bakancsot húzunk,...

Jobban teljesítenek a magas EQ-val rendelkező márkák

A magasabb érzelmi intelligenciát (EQ) közvetítő márkák gyorsabban nőnek versenytársaiknál, és részvényeik is jelentősen felülteljesítik a tőzsdeindexeket – derül ki a dentsu-hoz tartozó Carat médiaügynökség közelmúltban elvégzett globális kutatásából.A márka EQ-nak (MEQ) a márkák...

Még több sportot nézünk a tévében

Nőtt a sportközvetítések népszerűsége a tévénézők körében, az Altman Solon felmérése során vizsgált 8 ország mindegyikében béővült az ilyen műsorokat is nézők aránya az elmúlt két évben. Az Egyesült Királyságban, Olaszországban és Franciaországban mértek...

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év során negyedével csökkent az üvegházhatású gázkibocsátás a résztvevő országok összesített...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....