A Z-generációt célzó Pepsi Space alkotói pályázat húsz nyertes munkájával hamarosan akár köztéri plakátokon is találkozhatunk. A verseny díjazott zenéi, videói, grafikái és fotói a márka különböző platformjain egészen szeptember végéig lesznek láthatóak, ezzel is támogatva a tehetséges fiatalokat.
A Pepsi Space, vagyis a szabadon gondolkodó, merész és formabontó látásmóddal rendelkező fiatal alkotók versenyén a pályázók szabad kezet és teret kaptak, hogy megmutathassák Magyarországnak a bennük rejlő kreativitást. A pályázatra négy kategóriában, több mint 1300 alkotás érkezett. A Pepsi Space díjátadó ünnepségén húsz fiatal munkáját ismerték el, és bár maga a verseny lezárult, a kampány második szakasza csak most veszi kezdetét.
A Pepsi Space átfogó pályázatának célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a Z-generáció tehetségeire, és a szakmai zsűri által legjobbnak ítélt húsz alkotásnak nagyobb nyilvánosságot biztosítson. Az elkövetkezendő hetekben a nyertes munkák többféle formában fognak megjelenni a Pepsi Budapesten és megyeszékhelyeken található közterületi analóg és digitális plakátjain, Facebook és Instagram oldalain, valamint a legnagyobb videómegosztó platformon, a YouTube-on.
A kampány szeptember végéig tart. A Pepsi azt reméli az akciótól, hogy ezzel megalapozza a verseny tehetséges fiataljainak jövőbeni sikereit.