- Hirdetés -

Mesés szórakozást kínál a nyárra a Direct One

|

A nyári szünidő alatt számtalan mesével és edukatív tartalommal várja a gyerekeket a JimJam és a Minimax, amelyek egészen augusztus végéig elkísérik majd őket. A gyerkőcök így találkozhatnak kedvenceikkel, többek között Leoval, az ifjú vadőrrel, a Kratt fivérek Állati küldetésével és Barbie-filmekkel egyaránt. A digitális eszközöknek köszönhetően pedig a kicsik kedvenc mesehősei bárhol és bármikor elérhetők maradnak.

A Direct One-nal mesecsodák várnak, ugyanis a nyári vakáció alkalmából a JimJam és Minimax gyerekcsatornák on-demand tartalmaival, nyereményjátékokkal és interaktív, online játékokkal kedveskedik kicsiknek és nagyoknak, akik így egész nyáron át számos varázslatos tartalommal találkozhatnak. A Direct One valamennyi Minimax és/vagy JimJam csatorna előfizetője egész nyáron át bárhol, bármikor kikapcsolódhat a mesék világában és követheti a műsorok népszerű karaktereinek kalandjait a képernyőn túl a szolgáltatónál elérhető on-demand tartalmakon keresztül.

A szülők által legkedveltebb gyerekcsatorna a szünidő alatt az erdő állatairól és a környezetvédelemről tanítja játékosan a legkisebbeket oktató sorozataival, hiszen legfőbb küldetése az óvodás korú gyermekek ismereteinek bővítése. „Tanulj játszva az erdő állatairól a JimJam-en” címmel futó műsorblokkban látható lesz Leo, az ifjú vadőr, az Erdei tesók és a Találd ki, mennyire szeretlek!, és nem maradhat ki a kicsik legnagyobb kedvence Bing, a kis nyuszi sem. A JimJam egyedi fejlesztésű rövid, ún.: „Tudtad-e?” videóiban a műsorkínálat népszerű mesehősei tanítják a kicsiket interaktív módon. A picit nagyobbaknak pedig a Minimax kedvez az idei nyáron, ugyanis a csatornán mindennap látható Barbie-filmek mellett a Barbie: Párban sztár legújabb epizódjaival, illetve az Állati küldetés jól ismert testvéreivel is találkozhatnak a gyerekek. A tartalmak elérhetőek lesznek az AMC Networks Central And Northern Europe és Direct One együttműködésében létrejött microsite-okon egyaránt.

A Direct One ügyfelei előfizetési csomagjuknak megfelelően láthatják a JimJam és Minimax legújabb meséit a nyár első hónapjaiban, és nagyszerű nyereményjátékban is részt vehetnek a szolgáltató Facebook oldalán. A két csatorna a Direct Now alkalmazásban egyaránt elérhető, így a kicsik és kicsit nagyobbak egyaránt bárhol, bármikor, akár egy hétvégi utazás vagy nyaralás alatt is megtekinthetik kedvenc műsoraikat, izgalmas sorozataikat. Nézhető mobiltelefonon, tableten, laptopon vagy okostévén, ráadásul senki nem marad le egyetlen premierről sem, mert az applikációban a képernyős sugárzás időpontjától kezdődően 7 napig visszanézhetők, illetve újraindíthatók a műsorok.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...