- Hirdetés -

Mesés pályázatot hirdet a Telekom

|

- Hirdetés -

A Magyar Telekom, a BOOKR Kids, az Autistic Art Alapítvány és a Fenntarthatósági Média Klub meserajzoló pályázatot hirdet 8-12 év közötti gyermekek számára.

 

A kiírók egy új mese megalkotásába szeretnék a pályázat keretében bevonni a gyermekeket azzal, hogy a mese két főszereplőjét megrajzolják. A mese harmadik szereplőjét, az autizmussal élő kisfiú alakját az Autistic Art Alapítvány művészeti programja keretében alkotó autizmussal élő fiatalok rajzolják meg.

 

A mesét Lackfi János, József Attila-díjas magyar költő, író és az Autistic Art szakértői közösen alkotják meg. Az új mese a BOOKR Kids Mesetár applikáción keresztül lesz ingyenesen elérhető és azt fogja bemutatni, hogy miben más egy autizmussal élő kisgyerek, és ezt a másságot hogyan fogadjuk el.

 

Körülbelül 60 ezer diagnosztizált gyermek és felnőtt él autizmussal ma Magyarországon. Az autizmus az agyi működés alapvető fejlődési területeit érintő zavara, amely veleszületett és egész életen át fennmarad. Ez a tünetegyüttes jelentősen megnehezíti a társas kapcsolatok fenntartását, és jelentős problémákat okoz a kommunikáció területén is. Ezért annak ellenére, hogy az autizmusnak külső, látható jegyei nincsenek, szokatlan viselkedés jellemezheti.

 

A Telekom, a BOOKR Kids, az Autistic Art Alapítvány és a Fenntarthatósági Média Klub összefogásának célja, hogy támogatást nyújtson a gyermekeknek és az autizmussal élőknek egyaránt az egymással való érintkezésben és a társas kommunikációban. A mesén keresztül aktívan segíthető egymás megértése, hiszen a történetek segítségével bemutatható a gyermekeknek, hogy miben lehet más egy autista társuk, hogyan tudják segíteni egymást a mindennapokban. Az összefogás másik fontos célja a mesén keresztül megmutatni, hogy az autizmussal élők éppen ugyanúgy figyelemre-, és szeretetreméltó egyéniségek, mint bárki más. Számukra is fontos a közösség, a barátok és az elfogadó környezet.

 

A mese története szerint Panka és Gyurka egy testvérpár, akik kisgyerekkoruk óta ugyanarra a játszótérre járnak. Egy napon azonban összetalálkoznak egy új kisfiúval, aki kicsit furán viselkedik, más, mint ők. A mese illusztrációs pályázatra olyan 8-12 év közötti gyermekek rajzát várják a kiírók, akik megrajzolják a mese két főszereplőjének, Pankának és Gyurkának az alakját. A beérkező rajzokat a kiírókból álló szakmai zsűri bírálja majd el, és a kiválasztott rajzból alkotják meg a BOOKR Kids meserajzoló grafikusai a készülő mese két főszereplőjét. A mese harmadik főszereplőjének, az autizmussal élő kisfiúnak az alakját az Autistic Art Alapítvány művészeti programja keretében alkotó, autizmussal élő fiatalok rajzai közül fogják kiválasztani.

 

A pályázatra beérkező munkák határideje 2017. március 23. Az eredményhirdetésre 2017. április 3-án hétfőn kerül sor. A pályázati határidő lejártát követően a beérkezett rajzokat a Telekom feltölti Facebook oldalán egy nyilvános fotóalbumba, ahol a facebookozók kedvelései alapján kihirdetnek egy közönségdíjat is. Ezt a díjat a legtöbb lájkot elért rajz készítője kapja majd.

 

A rajzpályázat győztesének és a Facebook közönség díjasának jutalma egy-egy Telekom Huawei Mesetablet, 6 hónapos hozzáféréssel a BOOKR Kids Mesetárhoz, mely egy kifejezetten magyar gyerekeknek szóló gyermek könyvtár-alkalmazás. Jelenleg 150 interaktív mesét tartalmaz Benedek Elektől Gerald Durrellig, a Pöttyös Pannitól A kis hercegig. Az alkalmazás interaktív mesekönyveivel segít az olvasástanulásban, fejleszti a memóriát és a kreativitást, és hozzájárul ahhoz, hogy a gyermekek megszeressék az olvasást.

 

A mese rajzpályázat annak a stratégiai partnerségi megállapodásnak a része, amelyet a Telekom az Autistic Art Alapítvánnyal kötött 2016 márciusában. A vállalat számára a fenntarthatóság és az abban való aktív részvétel hosszú távú stratégiai elv. A Telekom ezért fordít kiemelt figyelmet a fogyatékossággal élőkre, a hozzájuk kapcsolódó felelősségvállalás elmélyítésére. A Magyar Telekom az Autistic Art Alapítvánnyal megvalósuló együttműködése során arra törekszik, hogy ismertebbé tegye az autizmust mint társadalmi problémát és a saját eszközeivel tegyen is azért, hogy az autizmussal élők a lehetőségeikhez képest könnyebben tudjanak másokkal kommunikálni, ezzel is csökkentve a távolságot köztük és kortársaik között.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...

Okosotthonra vágynak a magyarok

Minden harmadik válaszadó tervezi, hogy belekezd otthona „felokosításába”, a legtöbben 50 és 100 ezer forint között költenének erre – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. Az idén a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott cég...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Megvan Karas utódja az NMHH-nál

Koltay Andrást nevezte ki Áder János az NMHH elnökének, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem (NKE) rektora december 4-től 9 éven át irányíthatja a szervezetet. Elődje, Karas Monika októberben mondott le, kevesebb mint egy évvel megbízása...

Budapesti és szolnoki frekvenciák találtak gazdára

Budapesten a Katolikus Rádió Zrt., Szolnokon a Best Radio Kft. nyert újabb frekvenciát a Médiatanács döntése alapján. Az egykor a Klubrádió által használt frekvencia értékesítését is megkezdik. A Médiatanács eredményt hirdetett a Budapest 102,1...

Így hatott a régiós reklámpiacra a járvány

A járvány következtében átalakultak a tartalomfogyasztási szokások, és régiós szinten 1,2 milliárd euróval estek a reklámköltések 2020-ban, a magyar állam azonban 21 százalékkal többet fordított hirdetésekre az egy évvel korábbihoz képest, ennek jelentős részét...

Így találhatnak befektetőt a startupok

Rohamléptekben növekszik a budapesti startup ökoszisztéma, az induló cégek pedig egyre több finanszírozási lehetőség közül választhatnak. A Start it @K&H hazai kockázati tőkebefektetők és angyalbefektetők bevonásával szervezett befektetői napján a legnépszerűbb megoldásokról és a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Zöld fogadalmak karácsonyra

Egy újabb csoki fondue a céges karácsonyon, már van egy a szekrényben, sohasem használom. Tetszetős „Boldog Karácsonyt” bögre egy baráttól, de már roskadásig tele a polc bögrékkel. Egy ing a nagynénitől, ami természetesen nem...

Újrahasznosított műanyaggal erősít a TotalEnergies

A TotalEnergies felavatta Synova nevű üzemének normandiai bővítését, mely vezető vállalat az újrahasznosított polipropilén gyártásában. A TotalEnergies ezzel megduplázza az újrahasznosítható műanyagok mechanikai feldolgozására szolgáló termelési kapacitását, hogy kielégítse a fenntartható anyagok iránti növekvő...

DATA