- Hirdetés -

Messengeren újított a Telenor

|

A tizenévesek készségszinten használják az internetet, ami mindennapi életük része; a biztonságos nethasználat viszont már korántsem ennyire egyértelmű fogalom számukra. A „ChatStory – a te sztorid” chatbot alkalmazással a Telenor a fiatalok számára ismert környezetben – Messengeren – jelentkezik egy tudatos nethasználatra buzdító új fejlesztéssel. A ChatStory-ban szórakoztató keretek között, egy alaptörténetet követően a játékos maga választhatja meg, hogy hogyan alakuljon az ő saját, tanulságos fordulatokat is rejtő chat sztorija.

A csevegőalkalmazások üzemeltetői – mint a Viber vagy a Facebook (Messenger) – a közelmúltban tették lehetővé, hogy rajtuk keresztül cégek/szervezetek is kaput nyissanak az ügyfelek felé, mesterséges intelligenciával rendelkező vagy automata válaszadásra képes csevegőrobotok segítségével. Azaz a hétköznapi felhasználó az adott cég/szervezet chatbotját megszólítva, személyre szabott vagy előre beállított válaszüzeneteket kap válaszul. Erre a megoldásra épít a Telenor új ChatStory – a te sztorid alkalmazása is, ami a Messenger alkalmazásból érhető el, és egy történetet követ végig, amiben a játékos választhatja ki, hogy az egyes döntési pontokon hogyan folytatódjanak az események.

Ami a fiatalok számára fontos

A 12-14 éves gyerekek közel 80%-ának van saját okostelefonja, és alkalmanként a legtöbb olyan gyerek is használja más családtag készülékét, akiknek nincs sajátja[1]. Ebben a korosztályban az is fontos szempont, hogy a gyerekek előfizetése tartalmazzon mobilinternetet. A könnyen hozzáférhető okostelefonoknak és mobilnetnek köszönhetően ma a fiatalok mindennapjaiban meghatározó a digitális jelenlét, legyen szó tanulásról, szórakozásról vagy éppen közösségi életről.

A Telenor célja a ChatStory Messenger-bottal, hogy a 13 év feletti fiatalok számára jól ismert környezetben, játékos körülmények között adjon képet arról, hogy egy hétköznapi életszituációban – jelen esetben két fiatal online megismerkedése – is mennyire fontos a körültekintő és tudatos viselkedés és egymás tisztelete. A ChatStory induló verziójában egy kibontakozó szerelem történetét kísérhetjük végig. Már a játék elején kiválasztható, hogy fiú vagy lány szereplőként folytatódjanak az események, majd az egymásra találás pillanatától érkeznek a döntési helyzetek és bonyolódnak a szálak. A ChatStory a történet végén nem ad értékelést a játékosnak, hanem az esemény alakulásából enged következtetni arra, hogy a történet során vajon a legjobb döntéseket hozta-e a játékos az egyes szituációkban, vagy érdemes-e újragondolni az egyes helyzetekre adott reakciókat.

A történet bármely pontján járva, egy kattintással elérhető a www.yelon.hu weboldal is, ami 12-18 éves fiatalok önképével és szexualitásával kapcsolatos kérdésekben publikál hasznos cikkeket, valamint chatszolgáltatást biztosít a fiataloknak, akik teljes névtelenségben tehetik fel az őket foglalkoztató kérdéseket az alapítvány képzett szakemberei számára.

A szakemberek összerakták, a célcsoport letesztelte

A ChatStory történetét Prievara Tibor, a 21. Századi Oktatásért Alapítvány alapítója dolgozta ki, míg a munkában a Yelon.hu-t is életre hívó Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány nyújtott további szakmai segítséget. A Telenor a ChatStory alkalmazást 13 év feletti Hipersuli osztályokban tesztelte, így a végeredmény a célcsoport visszajelzései alapján alakult ki.

A ChatStory okostelefonról a Messenger alkalmazásban érhető el: egyszerűen a keresőmezőbe kell írni, hogy ChatStory – a te sztorid, ekkor a találatra koppintva, majd az Új játék indítása választásával már kezdődik is a játék. A ChatStory a felhasználókról semmilyen személyes adatot nem tárol és nem elemez. A ChatStory Facebook oldalán a témával kapcsolatos érdekes cikkeket olvashatnak az érdeklődők – a chatbot eléréshez az oldal like-olása vagy követése nem szükséges.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...