- Hirdetés -

Metykó Tibor a Euronics új marketing és kommunikációs igazgatója

|

Márciustól Metykó Tibor tölti be az Euronics Műszaki Áruházlánc marketing és kommunikációs igazgatói posztját. A vezető 17 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, amit a marketing legkülönbözőbb területein, többek közt az energetikai és telekommunikációs szektorokban, valamint az építőiparban szerzett. Az Euronicsnál fő feladatai a vállalat nemzetközi expanziójának elősegítése, a vásárlási konverzió további növelése és az Euronics márka erősítése lesz.

Az Euronics új marketing igazgatója a KÉSZ Csoporttól érkezik, ahol marketing és vállalati kommunikációs igazgatóként építette fel szinte az alapoktól a vállalat marketingosztályát. Értékesítésközpontú, sokszor „testidegen” marketing megközelítésével nemcsak a cég eredményeire volt hatással, de jelentősen javította a társadalmilag negatívabb megítélésű építőipar renoméját is. Számos magyar és nemzetközi díja között a KÉSZ Csoportnál töltött idő alatt kétszer választották be a „TOP 50 marketingkommunikációs döntéshozó” hazai listájára.

A szakember ezt megelőzően közel három évig egy nemzetközi csapatban felelt a Nokia 5G és vezetékes technológiai szegmensének globális marketing stratégiájáért. Korábban az Adamsky Budapestnél stratégiai és üzletfejlesztési ügynökségi vezetőként, a Samsung Electronicsnál és a Vodafone-nál propozícióért és vállalati szegmensekért felelős marketingvezetőként dolgozott, illetve a UPC-nél és korábban az E.ON-nál szenior szegmensmenedzserként a vállalati és kormányzati szegmensek marketingstratégiájáért felelt.

Új pozíciójában Metykó Tibor feladata az online és offline látogatószám növelésén túl a konverzió további javítása és az Euronics nemzetközi terjeszkedésének támogatása lesz. A szakember emellett azt is szeretné elérni, hogy az Euronics márka sokkal inkább a vásárlók és a partnerek életének része legyen, ezzel erősítve a márkapercepció emocionális síkját.

„Úgy gondolom, a lehető legjobb pillanatban csatlakoztam az Euronicshoz, ahol egy eleve nagyon pörgő környezetben, komoly változások küszöbén áll a vállalat. Már az első hetek tapasztalatai alapján látom, hogy óriási érték, rengeteg lehetőség és ambíció van a cégben. Sok olyan terület van, ahol akár már a közeljövőben is fejleszthetjük szolgáltatásainkat – mondta el kinevezése kapcsán Metykó Tibor.

– Az elmúlt időszakban az Euronics ugrásszerű fejlődésen ment keresztül: a legnagyobb, több mint 60 üzletből álló offline hálózat mellé tavaly a legnagyobb magyar tulajdonú webshoppá lépett elő az online szegmens, amit a szintén az elmúlt évben megnyitott ultramodern, robotizált logisztikai központunk támogat. A napokban nyitottuk meg első koncepcióüzletünket Budaörsön, ahol a legkorszerűbb ügyfélélmény-növelő eszközöket teszteljük. Nagyon erős alapokkal kezdhetek tehát bele a márka további erősítésébe, és a csapatommal együtt azon leszek, hogy a vásárlóink egyre inkább úgy gondolják, öröm és gondtalan kikapcsolódás az Euronicsnál vásárolni, a többit pedig nyugodtan ránk bízhatják. Szeretném, ha a márka kitűnne nemcsak az versenytársi közegből, de a teljes magyar – és hamarosan a nemzetközi – piac meghatározó formálója lenne.”

Metykó Tibor, az Euronics új marketing igazgatója márciustól tölti be pozícióját.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...