- Hirdetés -

MI-vel jönnek az LG új tévéi

|

- Hirdetés -

Tovább erősíti a mesterséges intelligencia (MI) jelenlétét a televízióiban az LG, a CES-en bemutatkozó új prémium készülékekbe a vállalat második generációs α (Alpha) 9 intelligens processzora került és a beépített gépi mélytanulási algoritmus révén az új modellek még magasabb kép- és hangminőséget garantálnak. Az új algoritmus a lejátszott tartalom forrását és a készülék környezetét is elemzi, és ez alapján optimalizálja a képmegjelenítést a tökéletes házimozi-élményért.

Az LG 2019-es televíziói számos népszerű MI-szolgáltatáshoz biztosítanak hozzáférést a vállalat nyílt okostelevíziós platformján keresztül: nem csak a Google beépített hangalapú asszisztense, hanem immár az Amazon Alexa használatával is. A felhasználók a hangfelismerés funkció alkalmazásakor egyszerű szóbeli parancsok helyett valódi beszélgetést folytathatnak a készülékkel, az új kezelőfelülettel pedig közvetlenül a tévéről irányíthatják az okosotthon-eszközöket.

Az LG Z9, W9, E9 és C9 szériás OLED televízióiba épített második generációs α9 intelligens processzor a cég közlése szerint az elődmodellekhez képest még jobb kép- és hangminőséget garantál a több mint egymillió vizuális adat feldolgozása nyomán kifejlesztett gépi mélytanulási algoritmusnak köszönhetően. A processzor a lejátszott tartalom forrásának felismerése és elemzése nyomán határozza meg a megfelelő képfeljavítási módszert, így optimalzálja a vizuális megjelenítést. Az LG 88 hüvelykes, 8K felbontású Z9 OLED televíziója a gyorsabb jelfeldolgozás révén valósághű, pontos, élénk és részletes 8K képminőséget garantál a beépített 8K-felskálázási és zajcsökkentési technológiáknak köszönhetően.

A tartalomforrás azonosításán és elemzésén túl az új processzor annak köszönhetően képes a környezeti jellemzőknek megfelelően finomhangolni a tónusgörbét és optimalizálni a fényerősséget, hogy ismeri, az emberi szem miként érzékeli a képeket különféle környezeti megvilágításban. A processzor a tévé környezeti fényérzékelőjét használja a fényszint mérésére, és automatikusan módosít a fényerősségen, ha erre szükség van. Az α9 Gen 2 intelligens processzor a HDR tartalmak esetén úgy állítja be a fényerősséget, hogy a legsötétebb jelenetek is hihetetlen kontraszttal, részletességgel és színmélységgel jelennek meg, még a legvilágosabb helyiségekben tévézve is. A Dolby Vision tartalmak megjelenítéséről a Dolby legújabb, a beállításokat automatikusan módosító, intelligens technológiája gondoskodik, az LG televíziói így változó környezeti megvilágítás esetén is tökéletes HDR-élményt nyújtanak.

A hangminőséget egy olyan intelligens algoritmus teszi teljessé, amely képes a kétcsatornás hangot akár virtuális 5.1-es térhangzássá alakítani. A második generációs α9 intelligens processzor a műsor típusától függően optimalizálja és teszi tisztává a hangzást, legyen szó mozifilmről, sorozatról vagy akár tévéhíradóról. A felhasználók a szoba adottságaihoz illően módosíthatják a hangbeállításokat, de ezt a feladatot intelligens tévékészülékükre is rábízhatják, amely saját pozíciója alapján állítja be az ideális értékeket. Az LG idén debütáló prémium készülékei ezúttal is megkapták a Dolby Atmos technológiát, amely elképesztően valósághű hangzást, ezáltal pedig valódi házimozi-élményt teremt.

Az elsőként a 2018-as ThinQ AI televíziókban debütált Google Asszisztens idén is a termékkínálat minden modelljében megtalálható, a felhasználók így egyszerű hangutasításokkal végezhetnek el napi feladatokat, böngészhetnek a neten vagy irányíthatják a kompatibilis okoseszközöket. Az okostévé-tulajdonosoknak többé nem lesz szüksége telefonra a pizzarendeléshez: ezt akár tévénézés közben is megtehetik anélkül, hogy kilépnének a képernyőn futó műsorból.

Az LG idén kiterjeszti a mesterséges intelligencia terén kötött partnerkapcsolatait: a 2019-es ThinQ AI televíziókon már az Amazon Alexa is elérhető lesz, a felhasználók így még több hangalapú szolgáltatás közül választhatnak. A távirányító Amazon Prime Video gombjának megnyomásával a vásárlók irányíthatják okosotthon-eszközeiket, kérdéseket tehetnek fel és több tízezer tartalomhoz férhetnek hozzá, de saját Alexa-rutinjukat is összeállíthatják az ébresztéstől a közlekedési információkon keresztül a kedvenc tévécsatornájuk megnyitásáig, csupán hangutasításokkal. Az Alexával egyszerűen szervezhetjük a családi programokat, ellenőrizhetjük a rendeléseinket az Amazonon vagy egyetlen hangutasítással lefoglalhatunk egy szobát a következő utazásunkra.

A LG 2019-es ThinQ AI televízióban debütáló speciális hangfelismerés funkcióval minden korábbinál könnyebb megkapni a megfelelő válaszokat, hiszen egyszerű szóbeli utasítások helyett valódi beszélgetést folytathatnak a készülékkel. A szövegkörnyezet értelmezésével a készülékek bonyolultabb kéréseket is képesek megválaszolni anélkül, hogy a felhasználónak egy sor parancsot kellene megismételnie. A szolgáltatás több mint 140 országban lesz elérhető az LG ThinQ AI televíziókon.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...

Mobiljukat fizetési terminálként használhatják az UniCredit ügyfelei

A SoftPOS a dinamikusan bővülő európai piacokon és a technológiailag fejlett országokban aktív paytech vállalat, a Nexi által kifejlesztett alkalmazás, amely már az UniCredit Bank üzleti ügyfelei számára is elérhető. Az alkalmazás segítségével a...

Erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt.

Többéves előkészítő munkát követően biztonságosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tette sorsjegyértékesítő rendszerét karitatív hálózatában a nemzeti lottótársaság. Digitális eszköz biztosításával a Szerencsejáték Zrt. Európában másodikként biztosította a hálózatban dolgozók részére, hogy online kezeljék készleteiket és...

Munkáltatói díjat nyert a Lidl

A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé. A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak.Idén a Lidl...

Fékezett a Netflix, lassan jönnek az új előfizetők

A múlt évben 18,2 millióval tudta növelni előfizetői számát a Netflix, ami nem csak 2020-as évben felmutatott bővüléshez képest komoly visszaesés, de a pandémia előtti időszakkal összevetve is. Üzleti szempontból egyébként nem volt rossz...

Így tennék biztonságosabbá az online világot

A jogellenes online termékek, szolgáltatások és tartalmak jobb kiszűrése, az óriásplatformok, például a legnagyobb közösségi felületekre vonatkozó szigorúbb szabályok, valamint a kiskorúak védelmét szolgáló előírások is szerepelnek abban az új rendeletjavaslatban, amit tegnap fogadott...

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendákkal jön a téli olimpia közvetítése

Az Eurosport platformjai lesznek a 2022 évi téli olimpiai játékok közvetítésének otthona, amelynek 107 fős szakértői gárdája több mint 80 olimpiai érmet és 26 aranyérmet számlál. A csapat páratlan betekintést és szakértelmet kínál sportrajongók...

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA