- Hirdetés -

Milliókat ér ez a lusta macska

|

A másfél éve startolt hazai IT-startupot a Hiventures inkubációs tőkeprogramjával már az induláskor is támogatta. A kockázatitőke-befektető az Inkubáció + program keretei között most újabb 20 millió forintot fektetett be a cicás cégbe.

A Lazy Felix egy Chrome böngészőhöz készült bővítmény, amely lehetővé teszi, hogy ne kelljen többé letölteni egy fájlt az internetről csak azért, hogy aztán újra feltöltsük egy másik online felületre, például egy blogbejegyzéshez vagy egy prezentációhoz. Ennek a bővítménynek a segítségével közvetlenül a böngészőben választhatunk ki és használhatunk képeket, anélkül, hogy a saját eszközünkre letöltenénk őket, így időt és energiát takarítva meg.

Györfi András, a Lazy Felix ötletgazdája, újságíróként dolgozik, és a napi munkájában szerzett tapasztalatai inspirálták a Lazy Felix létrehozását. Az újságírói feladatok során gyakran szüksége volt képek használatára az írásaihoz. Azonban mindig zavarónak találta, hogy egy újságcikkhez fotót csak akkor tudott feltölteni egy online felületre, ha előtte letöltötte azt egy másik online forrásról. Ezt a procedúrát teljesen feleslegesnek érezte, és az idő múlásával egyre több letöltött fájl okozott átláthatatlan káoszt a számítógépén.

Így segít mindenkinek Félix, a naplopó

Így született meg az ötlet a Lazy Felix bővítmény létrehozására, amely megszabadítja az embereket a képek felesleges le-és feltöltögetésével járó kellemetlenségtől, és az ezzel járó felesleges adatforgalomtól. A Lazy Felix lehetővé teszi, hogy a felhasználók közvetlenül a felületen válasszanak ki és használjanak képeket anélkül, hogy előtte letöltenék azokat, ezáltal hatékonyabbá és rendezettebbé téve a munkafolyamatot. A brand alapját Félix, az alapító lusta cicájának jelleme szolgáltatta.

„Azt a kényelmet, könnyedséget, gondtalanságot szeretnénk az emberek mindennapi munkájába csempészni, amit a macskák minden nap játszi könnyedséggel művelnek. A logó, a színek, a weboldal mind-mind tudatosan ennek mentén készült el: a Lazy Felix egy játékos, szerethető, kedves márka, nem csak a tervek, hanem a visszajelzések alapján is” – árulta el Györfi.

Indulhat az intenzív marketing

Az első 1000 felhasználó már az indulást követően, szinte hirdetés nélkül telepítette és kipróbálta az applikációt. A friss támogatásból a marketingköltségeket és a termékfejlesztést fogják fedezni. A tervek szerint a következő tíz hónapban 10.000 új felhasználó ismerkedhet meg a Lazy Felix előnyeivel.

„Nagyon fontos ez a friss tőkebefektetés, mert ezzel el tudjuk kezdeni azt az intenzív marketingmunkát, amivel bizonyíthatjuk a termék piacképességét. Marketing nélkül ez sajnos nem menne. A céljaink között szerepel, hogy elkanyarodjunk a képfájloktól és pdf-eket, videókat és egyéb fájltípusokat is tudjunk kezelni. Kialakítjuk a KKV-k és nagyvállalatok számára szóló csomagajánlatokat, a backend a céges ügyfelek szerverére kerülhet majd” – árulta el az alapító.

Hozzátette, a program hamarosan képszerkesztő funkcióval is bővül, teljes felhő-élményre törekednek a fejlesztésekkel, hogy semmit ne kelljen a gépünkre tölteni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...