- Hirdetés -

Milyen nézettséggel tért vissza a Konyhafőnök?

|

A 18-49 éveseknél listavezetőnek bizonyult a Konyhafőnök, pedig erős ellenfél volt számukra a Szerencsekerék. A Forma-1-nek és a Bajnokok Ligájának köszönhetően combos hete volt az M4 Sportnak is.

Az elmúlt hét egészen hasonló eredményt hozott, mint a korábbi. A TV2 ugyanúgy 11,3 százalékos főműsoridős közönségarányt ért el a 18-49 éveseknél, mint egy héttel korábban. Az RTL Klub share-je pedig 14,2-ről 14,8 százalékra nőtt. Ami kicsit rendhagyónak számított, hogy az RTL Klubot és a TV2-t nem a Film+ és Mozi+ páros követte a sorban, hanem az M4 Sport, ami 7,4 százalékos főműsoridős közönségaránnyal zárta a mögöttünk álló hetet.

Csoportszinten kicsit más volt a sorrend. A TV2 Csoport összességében jobb (27,8%) eredményt hozott, mint az RTL Magyarország (27,1%). A nemzetközi portfóliók külön meccsét az AMC nyerte 6,6 százalékos share-rel, utánuk a Paramount (exViacomCBS) következett 5,8 százalékos, majd az Antenna Group 5,5 százalékos közönségaránnyal.

18. hét / 17. hét / 16. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,8% / 14,2% / 13,8%
TV2 – 11,3% / 11,3% / 10,9%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (18. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem és más bajok – 3% (3,7%)
Híradó – 18,7% (19,5%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 17,5% (18,7%)
A Konyhafőnök – 18,3%

TV2
Remények földje – 19,4% (20,3%)
Tények – 21,8% (18,8%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 16,5% (14,2%) – hétfőtől szombatig
Szerencsekerék – 16,6% (17%)
Doktor Balaton – 8,7% (8,5%)

Bár jó hetet zárt az RTL Klub, de ez a hírműsoros sávra pont nem volt érvényes. A Tények ugyanis jobb heti átlagot produkált, mint az RTL Híradó. Hétfőtől szombatig nyerte is a sávját a Tények. Ebben némi szerepe lehet felvezetőműsoroknak is, hiszen az RTL Híradó előtti – nemrég debütált – török sorozat a megszokottnál is gyengébben teljesített. Mindeközben a TV2-n a Remények földje stabilan jó eredményt szállított.

Annak viszont örülhetnek az RTL Klubnál, hogy a Konyhafőnök kimondottan erősen tért vissza a képernyőre. A 18,3 százalékos heti átlaguk 23,6 százalékkal haladta meg az RTL Klub főműsoridős csatornaátlagát. Azért a TV2-n a Szerencsekerék sem teljesített rosszul, viszont a vetélkedő műsorideje jóval rövidebb volt, mint az RTL-es főzőshow-é. A Szerencsekerék erejét jelzi azért, hogy a 16,6 százalékos eredményével 47 százalékkal ugrotta meg a TV2 átlagát. Viszont ezt a jó eredményt a Doktor Balaton nem tudta továbbvinni, a sorozat újabb gyenge héten van túl.

Ami a hétvégi saját gyártásokat illeti, szombaton az RTL Klubon a Séf meg a többiek 14,2 százalékos, A mi kis falunk 19,2 százalékos közönségaránnyal futott. Vasárnap a TV2-n látható Pepe című sorozat pedig 14,9 százalékos share-t ért el.

Az M4 Sportnak több olyan közvetítése is volt, ami a főműsoridőre esett és sok nézőt vonzott. Ezek közül a vasárnapi Forma-1 futam teljesített a legjobban, ami 21 százalékos share-t ért el, de a szombati időmérő 15,5 százalékos közönségaránya sem volt rossz. Múlt szerdán pedig a Real Madrid – Manchester City futballmérkőzés hozott 19,6 százalékos közönségarányt az M4 Sportnak.

A 18-49 éveseknél a hét legnézettebb műsora a Konyhafőnök, azon belül is a hétfői adás volt, amire 227 ezren voltak kíváncsiak. A második helyet a Forma-1 futam foglalta el, ami 224 ezer nézőt vonzott a kereskedelmi célcsoportból. Harmadik helyre pedig A mi kis falunk futott be 219 ezres nézőszámmal. A 18-49 éves célcsoportnál a TV2 legnézettebbje a hétfői Szerencsekerék volt, ami 188 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

A teljes lakosságos műsoros toplista máshogy nézett ki. A pénteki Tények bizonyult a legnézettebbnek a maga 784 ezer nézőjével, majd a vasárnapi RTL Híradó következett 676 ezres nézőszámmal. A harmadik helyet pedig a Szerencsekerék csípte el, miután a pénteki adásuk 664 ezres nézettséget produkált.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_18het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_18hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...