- Hirdetés -

Milyen nézettséggel tért vissza a Konyhafőnök?

|

- Hirdetés -

A 18-49 éveseknél listavezetőnek bizonyult a Konyhafőnök, pedig erős ellenfél volt számukra a Szerencsekerék. A Forma-1-nek és a Bajnokok Ligájának köszönhetően combos hete volt az M4 Sportnak is.

Az elmúlt hét egészen hasonló eredményt hozott, mint a korábbi. A TV2 ugyanúgy 11,3 százalékos főműsoridős közönségarányt ért el a 18-49 éveseknél, mint egy héttel korábban. Az RTL Klub share-je pedig 14,2-ről 14,8 százalékra nőtt. Ami kicsit rendhagyónak számított, hogy az RTL Klubot és a TV2-t nem a Film+ és Mozi+ páros követte a sorban, hanem az M4 Sport, ami 7,4 százalékos főműsoridős közönségaránnyal zárta a mögöttünk álló hetet.

Csoportszinten kicsit más volt a sorrend. A TV2 Csoport összességében jobb (27,8%) eredményt hozott, mint az RTL Magyarország (27,1%). A nemzetközi portfóliók külön meccsét az AMC nyerte 6,6 százalékos share-rel, utánuk a Paramount (exViacomCBS) következett 5,8 százalékos, majd az Antenna Group 5,5 százalékos közönségaránnyal.

18. hét / 17. hét / 16. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,8% / 14,2% / 13,8%
TV2 – 11,3% / 11,3% / 10,9%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (18. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem és más bajok – 3% (3,7%)
Híradó – 18,7% (19,5%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 17,5% (18,7%)
A Konyhafőnök – 18,3%

TV2
Remények földje – 19,4% (20,3%)
Tények – 21,8% (18,8%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 16,5% (14,2%) – hétfőtől szombatig
Szerencsekerék – 16,6% (17%)
Doktor Balaton – 8,7% (8,5%)

Bár jó hetet zárt az RTL Klub, de ez a hírműsoros sávra pont nem volt érvényes. A Tények ugyanis jobb heti átlagot produkált, mint az RTL Híradó. Hétfőtől szombatig nyerte is a sávját a Tények. Ebben némi szerepe lehet felvezetőműsoroknak is, hiszen az RTL Híradó előtti – nemrég debütált – török sorozat a megszokottnál is gyengébben teljesített. Mindeközben a TV2-n a Remények földje stabilan jó eredményt szállított.

Annak viszont örülhetnek az RTL Klubnál, hogy a Konyhafőnök kimondottan erősen tért vissza a képernyőre. A 18,3 százalékos heti átlaguk 23,6 százalékkal haladta meg az RTL Klub főműsoridős csatornaátlagát. Azért a TV2-n a Szerencsekerék sem teljesített rosszul, viszont a vetélkedő műsorideje jóval rövidebb volt, mint az RTL-es főzőshow-é. A Szerencsekerék erejét jelzi azért, hogy a 16,6 százalékos eredményével 47 százalékkal ugrotta meg a TV2 átlagát. Viszont ezt a jó eredményt a Doktor Balaton nem tudta továbbvinni, a sorozat újabb gyenge héten van túl.

Ami a hétvégi saját gyártásokat illeti, szombaton az RTL Klubon a Séf meg a többiek 14,2 százalékos, A mi kis falunk 19,2 százalékos közönségaránnyal futott. Vasárnap a TV2-n látható Pepe című sorozat pedig 14,9 százalékos share-t ért el.

Az M4 Sportnak több olyan közvetítése is volt, ami a főműsoridőre esett és sok nézőt vonzott. Ezek közül a vasárnapi Forma-1 futam teljesített a legjobban, ami 21 százalékos share-t ért el, de a szombati időmérő 15,5 százalékos közönségaránya sem volt rossz. Múlt szerdán pedig a Real Madrid – Manchester City futballmérkőzés hozott 19,6 százalékos közönségarányt az M4 Sportnak.

A 18-49 éveseknél a hét legnézettebb műsora a Konyhafőnök, azon belül is a hétfői adás volt, amire 227 ezren voltak kíváncsiak. A második helyet a Forma-1 futam foglalta el, ami 224 ezer nézőt vonzott a kereskedelmi célcsoportból. Harmadik helyre pedig A mi kis falunk futott be 219 ezres nézőszámmal. A 18-49 éves célcsoportnál a TV2 legnézettebbje a hétfői Szerencsekerék volt, ami 188 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

A teljes lakosságos műsoros toplista máshogy nézett ki. A pénteki Tények bizonyult a legnézettebbnek a maga 784 ezer nézőjével, majd a vasárnapi RTL Híradó következett 676 ezres nézőszámmal. A harmadik helyet pedig a Szerencsekerék csípte el, miután a pénteki adásuk 664 ezres nézettséget produkált.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_18het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_18hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Rajtol a sztárvetélkedő az RTL+-on

Az előző évad sikerét követően, június 9-től, újabb sztárok vetélkednek Sebestyén Balázs nappalijában, kizárólag az RTL+ előfizetői kínálatában. A Gyertek át! - A Sztárvetélkedő hetedik évada sem fogja nélkülözni a pikáns humort, a szókimondó sztárvetélkedőben...

Így lehet kiberbiztos a nyaralás

Felmérések szerint a Földön élő minden emberre legalább 3 hamis személyazonosság jut a kiberbűnözői piacon, mégis mintha továbbra is félvállról vennénk a fenyegetést a hétköznapokban, különösen a lazább nyári időszakban. Hamarosan elözönlik az üzenőfalakat...

Rocklegendák érkeznek Budapestre

Először érkezik Magyarországba Hollywood Vampires és egy felejthetetlen koncerttel szeretnék meglepni a rockzene rajongóit. A legendás banda tagjai között található Johnny Depp, Alice Cooper, Joe Perry (Aerosmith) és Tommy Henriksen.A Hollywood Vampires nem csupán...

Ezek a filmek vonzották a nézőket

Izgalmas és eseménydús hónapokat tudhat maga mögött a Warner Bros. Discovery (WBD). Az Egyesült Államokban nagyszabású kampány keretében bevezették a MAX-ot, a WBD továbbfejlesztett streaming platformját, globálisan megünnepelték a Warner Bros. 100 éves évfordulóját,...

Nyerő lehet az ingatlanbefektetés

A múlt héten bejelentett szigorítások alaposan átrajzolhatják a megtakarítások piacát a pénzügyi szakemberek várakozásai alapján. A kormányzati szándék egyértelműen az állampapírok piacának erősítése, de emellett az ingatlanbefektetések szerepe is tovább erősödhet a Duna House...

A mélypont után ismét nőtt a hazai vállalkozások száma

Ismét emelkedésnek indult a vállalkozások száma Magyarországon, idén megfordult a kisadózó vállalkozások tételes adója (kata) eltörlése nyomán kialakulni látszó tavalyi negatív trend. A legnagyobb arányú emelkedés az építőiparban, a szállítási ágazatban és a szolgáltató...

Újabb segítség a vállalkozásoknak

Az elmúlt 3 év gazdasági eseményei nem kímélték a vállalkozói szektort. A kereskedelem és az ipar különösen nehéz helyzetben van, ami számos boltbezárást és az ipari termelés volumenének csökkenését eredményezte. Ez a kihívásokkal teli...

Olvasásra buzdít a Libri

A történetek, amiket olvasunk, beépülnek a mindennapjainkba, a személyiségünkbe, és stresszcsökkentő hatással bírnak. Magyarország piacvezető könyvkereskedőjeként a Libri legújabb, június 5-én indult, bármikor elkezdhető olvasásnépszerűsítő programjában is az olvasás pozitív élettani hatásaira helyezi hangsúlyt....

Újabb rossz hírek a magyar gazdaságról

Nemcsak a kiskereskedelemben, hanem az ipari termelésben is a vártnál rosszabbul kezdődött a második negyedév. A KSH adatai szerint az ipari termelés volumene éves szinten 5,8 százalékkal csökkent a munkanaphatással igazított adatok szerint. A...

Nyáron sem maradunk új sorozatok nélkül

A következő hónapokban is számos új sorozat lesz látható az HBO Maxon és a Discoveryn, íme néhány ígéretes produkció.A kormányzó ötös (First Five)premier: június 9. HBO MAX, a 3 részes sorozat összes epizódja elérhető...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Saját streaming szolgáltatást indít a Real Madrid

A Real Madrid lett a legújabb futballklub, amely saját streaming szolgáltatást indít. A klub RM Play nevű platformja több mint 700 órányi tartalmat tartalmaz majd, és elérhető lesz mobiltelefonon, táblagépeken és okostévéeszközökön, köztük Apple...

Rajtol a sztárvetélkedő az RTL+-on

Az előző évad sikerét követően, június 9-től, újabb sztárok vetélkednek Sebestyén Balázs nappalijában, kizárólag az RTL+ előfizetői kínálatában. A Gyertek át! - A Sztárvetélkedő hetedik évada sem fogja nélkülözni a pikáns humort, a szókimondó sztárvetélkedőben...

Így lehet kiberbiztos a nyaralás

Felmérések szerint a Földön élő minden emberre legalább 3 hamis személyazonosság jut a kiberbűnözői piacon, mégis mintha továbbra is félvállról vennénk a fenyegetést a hétköznapokban, különösen a lazább nyári időszakban. Hamarosan elözönlik az üzenőfalakat...

Rocklegendák érkeznek Budapestre

Először érkezik Magyarországba Hollywood Vampires és egy felejthetetlen koncerttel szeretnék meglepni a rockzene rajongóit. A legendás banda tagjai között található Johnny Depp, Alice Cooper, Joe Perry (Aerosmith) és Tommy Henriksen.A Hollywood Vampires nem csupán...

Ezek a filmek vonzották a nézőket

Izgalmas és eseménydús hónapokat tudhat maga mögött a Warner Bros. Discovery (WBD). Az Egyesült Államokban nagyszabású kampány keretében bevezették a MAX-ot, a WBD továbbfejlesztett streaming platformját, globálisan megünnepelték a Warner Bros. 100 éves évfordulóját,...

Podcast

Ha eszközként kezeljük, máshogy állunk hozzá

Talán túl sok sci-fi-t néztünk gyerekkorunkban és azért viszonyulunk fenntartásokkal a mesterséges intelligenciához, aminek ma már a számítógépes játékok világától elkezdve az orvosi diagnosztikáig szinte mindenhol hasznát veszik. De tény, hogy kikerülhetetlen, így kérdés,...

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Don't Miss

A bankszektor is kizöldülhet

A piac minden szereplője, így egy pénzintézet is tehet a fenntarthatóságért, jól mutatja ezt a most létrejövő MBH Bank példája. Szege György ESG- és fenntarthatósági vezetőt kérdeztük az MBH Bank céljairól, törekvéseiről és zöldhitel...

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Országos mentőakcióban a Spar

Féléves tesztelést követően mostantól valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházban bekapcsolódhatnak a vevők a tudatos élelmiszermentés folyamatába a Munch-applikációval, amelyen keresztül akár 66 százalékkal olcsóbban, gyorsan és kényelmesen juthatnak hozzá jó minőségű élelmiszerekhez.Sok családban még...

Fenntartható ötleteket díjaztak

Alternatív környezettudatos ötlettel, a chipses zacskók kreatív és praktikus újrafelhasználásásával vihették haza a fődíjat a nyírségi diákok a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A harmadik alkalommal megrendezett versenyen 12-18 éves tanulók...

Évente 19 ezer tonna bútort égetünk el

Évente körülbelül 43-59 ezer tonna fabútorhulladék keletkezik Magyarországon, azonban a kiterjedten működő bútorhulladék-feldolgozó rendszer hiányában ennek a nagy része égetőkben végzi – derül ki az IKEA friss tanulmányából. Igény lenne a már nem használt...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....