- Hirdetés -

Milyen nézettséggel tért vissza a Konyhafőnök?

|

- Hirdetés -

A 18-49 éveseknél listavezetőnek bizonyult a Konyhafőnök, pedig erős ellenfél volt számukra a Szerencsekerék. A Forma-1-nek és a Bajnokok Ligájának köszönhetően combos hete volt az M4 Sportnak is.

Az elmúlt hét egészen hasonló eredményt hozott, mint a korábbi. A TV2 ugyanúgy 11,3 százalékos főműsoridős közönségarányt ért el a 18-49 éveseknél, mint egy héttel korábban. Az RTL Klub share-je pedig 14,2-ről 14,8 százalékra nőtt. Ami kicsit rendhagyónak számított, hogy az RTL Klubot és a TV2-t nem a Film+ és Mozi+ páros követte a sorban, hanem az M4 Sport, ami 7,4 százalékos főműsoridős közönségaránnyal zárta a mögöttünk álló hetet.

Csoportszinten kicsit más volt a sorrend. A TV2 Csoport összességében jobb (27,8%) eredményt hozott, mint az RTL Magyarország (27,1%). A nemzetközi portfóliók külön meccsét az AMC nyerte 6,6 százalékos share-rel, utánuk a Paramount (exViacomCBS) következett 5,8 százalékos, majd az Antenna Group 5,5 százalékos közönségaránnyal.

18. hét / 17. hét / 16. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,8% / 14,2% / 13,8%
TV2 – 11,3% / 11,3% / 10,9%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (18. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem és más bajok – 3% (3,7%)
Híradó – 18,7% (19,5%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 17,5% (18,7%)
A Konyhafőnök – 18,3%

TV2
Remények földje – 19,4% (20,3%)
Tények – 21,8% (18,8%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 16,5% (14,2%) – hétfőtől szombatig
Szerencsekerék – 16,6% (17%)
Doktor Balaton – 8,7% (8,5%)

Bár jó hetet zárt az RTL Klub, de ez a hírműsoros sávra pont nem volt érvényes. A Tények ugyanis jobb heti átlagot produkált, mint az RTL Híradó. Hétfőtől szombatig nyerte is a sávját a Tények. Ebben némi szerepe lehet felvezetőműsoroknak is, hiszen az RTL Híradó előtti – nemrég debütált – török sorozat a megszokottnál is gyengébben teljesített. Mindeközben a TV2-n a Remények földje stabilan jó eredményt szállított.

Annak viszont örülhetnek az RTL Klubnál, hogy a Konyhafőnök kimondottan erősen tért vissza a képernyőre. A 18,3 százalékos heti átlaguk 23,6 százalékkal haladta meg az RTL Klub főműsoridős csatornaátlagát. Azért a TV2-n a Szerencsekerék sem teljesített rosszul, viszont a vetélkedő műsorideje jóval rövidebb volt, mint az RTL-es főzőshow-é. A Szerencsekerék erejét jelzi azért, hogy a 16,6 százalékos eredményével 47 százalékkal ugrotta meg a TV2 átlagát. Viszont ezt a jó eredményt a Doktor Balaton nem tudta továbbvinni, a sorozat újabb gyenge héten van túl.

Ami a hétvégi saját gyártásokat illeti, szombaton az RTL Klubon a Séf meg a többiek 14,2 százalékos, A mi kis falunk 19,2 százalékos közönségaránnyal futott. Vasárnap a TV2-n látható Pepe című sorozat pedig 14,9 százalékos share-t ért el.

Az M4 Sportnak több olyan közvetítése is volt, ami a főműsoridőre esett és sok nézőt vonzott. Ezek közül a vasárnapi Forma-1 futam teljesített a legjobban, ami 21 százalékos share-t ért el, de a szombati időmérő 15,5 százalékos közönségaránya sem volt rossz. Múlt szerdán pedig a Real Madrid – Manchester City futballmérkőzés hozott 19,6 százalékos közönségarányt az M4 Sportnak.

A 18-49 éveseknél a hét legnézettebb műsora a Konyhafőnök, azon belül is a hétfői adás volt, amire 227 ezren voltak kíváncsiak. A második helyet a Forma-1 futam foglalta el, ami 224 ezer nézőt vonzott a kereskedelmi célcsoportból. Harmadik helyre pedig A mi kis falunk futott be 219 ezres nézőszámmal. A 18-49 éves célcsoportnál a TV2 legnézettebbje a hétfői Szerencsekerék volt, ami 188 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

A teljes lakosságos műsoros toplista máshogy nézett ki. A pénteki Tények bizonyult a legnézettebbnek a maga 784 ezer nézőjével, majd a vasárnapi RTL Híradó következett 676 ezres nézőszámmal. A harmadik helyet pedig a Szerencsekerék csípte el, miután a pénteki adásuk 664 ezres nézettséget produkált.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_18het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_18hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges közvetítésre készül a Sport TV

A Sport TV története során először számol be egyszerre több platformon is élőben egy kiemelt eseményről. Az olasz bajnokság aranyérméről döntő két találkozóról a Sport2-n körkapcsolás keretében számol be, míg az AMC Mikro nevű,...

Kitalálod, milyen ízű az új Fanta?

A Fanta elhozta az év feladványát és játékos nyomkeresésre hívja a fogyasztóit. A sokakat izgató kérdés: milyen titkos ízt rejt az új #WhatTheFanta üdítőital palackja? A boltok polcain májustól elérhető a rejtélyes rózsaszín üdítőital,...

Újabb segítség a vállalkozásoknak – okosmobilból POS-terminál

Kiugróan sikeres évet zárt az OTP Bank fintech leányvállalata, az OTP Mobil, amely széles körben kínál készpénzmentes fizetési és a mindennapi ügyintézést megkönnyítő szolgáltatásokat. A Simple megoldások „legfiatalabb tagja”, a SimpleBusiness alkalmazás a 2020-as...

Egyre népszerűbbek az egészségügyi témájú mobilappok

Míg az idősebb korosztály az e-receptek és az okos vérnyomásmérőhöz hasonló, újszerű orvostechnikai eszközök iránt érdeklődik, a fiatalabb generáció inkább tünetek ellenőrzésére és diagnózis felállítására használja az internetet – derül ki a GWI a...

Nagyon pörög a hazai használtautó-piac

Áprilisban is magas forgalom jellemezte a hazai használtautó-piacot: a DataHouse frissen közzétett előzetes adatai szerint az elmúlt hónapban 69 113 személygépkocsi cserélt gazdát, ami 7,2 százalékkal haladja meg a tavalyi hasonló időszak volumenét. Egyre...

Hamarosan nálunk is kapható lesz a díjnyertes okosmobil

A HONOR Magic4 sorozat ismét felkerült a DxOMark toplistájára: ezúttal a HONOR legújabb csúcskategóriás okostelefonja, a HONOR Magic4 Pro érdemelte ki a DxOMark Gold Camera minősítését.A Magic4 sorozat Ultimate tagja korábban már megszerezte az...

Egyre több magyar venne elektromos autót

A kedvezőbb fenntartási költségek és az alacsonyabb károsanyag-kibocsátás miatt minden harmadik magyar járművezető mérlegeli, hogy a jövőben alternatív hajtású kocsit vásároljon – derül ki az EY reprezentatív kutatásából. Az elektromos kocsiknál az akkumulátorhibától, a...

Újabb részletek a Disney+ reklámos terveiről

Azt már korábban bejelentette a Disney, hogy hirdetésekkel támogatott verziója is lesz a Disney+ streamingszolgáltatásnak, ami az Egyesült Államokban az év végén, a többi piacon pedig 2023-ban lesz elérhető. Úgy tűnik, hogy visszafogott reklámmennyiséggel...

Új hirdetési lehetőség a kkv-knak

A tudatos kis- és középvállalatok most már a podcast hallgatók egyre növekvő táborát is elérhetik könnyen, akár médiavásárlási tapasztalat nélkül a DisplayNOW hirdetési webshop segítségével. A podcast egyre hasznosabb hirdetési eszköznek számít, az IAB...

Ultramodern raktárat nyitott az Euronics

Az Euronics, a kizárólag magyar tulajdonban lévő műszaki áruházlánc a mai napon nyitotta meg új, 28 000 m2-es raktárát Üllőn. A vállalat 1,6 milliárd forintos beruházással Magyarország egyik legmodernebb, okos, robotizált raktárbázisát hozta létre,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Művészi kampány a BMW-től

Az új BMW i7 bevezető kampányát napjaink egyik leginnovatívabb és legmeghatározóbb divatfényképésze alkotta meg. Az egyedülálló fotó- és videókoncepció a feje tetejére állítja a megszokott perspektívákat. A tisztán elektromos meghajtású BMW i7 világpremierjével megkezdődik...

Különleges közvetítésre készül a Sport TV

A Sport TV története során először számol be egyszerre több platformon is élőben egy kiemelt eseményről. Az olasz bajnokság aranyérméről döntő két találkozóról a Sport2-n körkapcsolás keretében számol be, míg az AMC Mikro nevű,...

Kitalálod, milyen ízű az új Fanta?

A Fanta elhozta az év feladványát és játékos nyomkeresésre hívja a fogyasztóit. A sokakat izgató kérdés: milyen titkos ízt rejt az új #WhatTheFanta üdítőital palackja? A boltok polcain májustól elérhető a rejtélyes rózsaszín üdítőital,...

Újabb segítség a vállalkozásoknak – okosmobilból POS-terminál

Kiugróan sikeres évet zárt az OTP Bank fintech leányvállalata, az OTP Mobil, amely széles körben kínál készpénzmentes fizetési és a mindennapi ügyintézést megkönnyítő szolgáltatásokat. A Simple megoldások „legfiatalabb tagja”, a SimpleBusiness alkalmazás a 2020-as...

Egyre népszerűbbek az egészségügyi témájú mobilappok

Míg az idősebb korosztály az e-receptek és az okos vérnyomásmérőhöz hasonló, újszerű orvostechnikai eszközök iránt érdeklődik, a fiatalabb generáció inkább tünetek ellenőrzésére és diagnózis felállítására használja az internetet – derül ki a GWI a...
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...

A napi pénzügyeket régóta mobilról intézem

Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketingigazgatója   - Februárban indult el az új sárga ajtós kampányotok, milyenek az eddigi visszajelzések, hogyan fogadta a piac, a fogyasztók? - Nagyon hittünk ebben a kampányban, és jól tettük. Az eddig...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

A Ford is csak elektromos hajtású autókat értékesítene

27 vállalattal együtt a Ford Európa is aláírta azt az Európai Unióhoz címzett petíciót, aminek lényege, hogy 2035-től Európában minden új személyautó és haszonjármű nulla károsanyag-kibocsátású legyen, és amelyben kötelező jellegű célkitűzéseket kérnek a...

Újabb Auchan áruházakban lehet majd használt ruhát venni

Éppen két hónapja vágott bele az Auchan Magyarország a jó minőségű, átválogatott, fertőtlenített használt ruhák forgalmazásába, ami olyan népszerű lett, hogy az eddigi hét áruház mellé ma újabb hat csatlakozik. Ezentúl Budakalászon, Óbudán, Fóton,...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....