- Hirdetés -

Milyen nézettséggel tért vissza a Konyhafőnök?

|

- Hirdetés -

A 18-49 éveseknél listavezetőnek bizonyult a Konyhafőnök, pedig erős ellenfél volt számukra a Szerencsekerék. A Forma-1-nek és a Bajnokok Ligájának köszönhetően combos hete volt az M4 Sportnak is.

Az elmúlt hét egészen hasonló eredményt hozott, mint a korábbi. A TV2 ugyanúgy 11,3 százalékos főműsoridős közönségarányt ért el a 18-49 éveseknél, mint egy héttel korábban. Az RTL Klub share-je pedig 14,2-ről 14,8 százalékra nőtt. Ami kicsit rendhagyónak számított, hogy az RTL Klubot és a TV2-t nem a Film+ és Mozi+ páros követte a sorban, hanem az M4 Sport, ami 7,4 százalékos főműsoridős közönségaránnyal zárta a mögöttünk álló hetet.

Csoportszinten kicsit más volt a sorrend. A TV2 Csoport összességében jobb (27,8%) eredményt hozott, mint az RTL Magyarország (27,1%). A nemzetközi portfóliók külön meccsét az AMC nyerte 6,6 százalékos share-rel, utánuk a Paramount (exViacomCBS) következett 5,8 százalékos, majd az Antenna Group 5,5 százalékos közönségaránnyal.

18. hét / 17. hét / 16. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,8% / 14,2% / 13,8%
TV2 – 11,3% / 11,3% / 10,9%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (18. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem és más bajok – 3% (3,7%)
Híradó – 18,7% (19,5%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 17,5% (18,7%)
A Konyhafőnök – 18,3%

TV2
Remények földje – 19,4% (20,3%)
Tények – 21,8% (18,8%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 16,5% (14,2%) – hétfőtől szombatig
Szerencsekerék – 16,6% (17%)
Doktor Balaton – 8,7% (8,5%)

Bár jó hetet zárt az RTL Klub, de ez a hírműsoros sávra pont nem volt érvényes. A Tények ugyanis jobb heti átlagot produkált, mint az RTL Híradó. Hétfőtől szombatig nyerte is a sávját a Tények. Ebben némi szerepe lehet felvezetőműsoroknak is, hiszen az RTL Híradó előtti – nemrég debütált – török sorozat a megszokottnál is gyengébben teljesített. Mindeközben a TV2-n a Remények földje stabilan jó eredményt szállított.

Annak viszont örülhetnek az RTL Klubnál, hogy a Konyhafőnök kimondottan erősen tért vissza a képernyőre. A 18,3 százalékos heti átlaguk 23,6 százalékkal haladta meg az RTL Klub főműsoridős csatornaátlagát. Azért a TV2-n a Szerencsekerék sem teljesített rosszul, viszont a vetélkedő műsorideje jóval rövidebb volt, mint az RTL-es főzőshow-é. A Szerencsekerék erejét jelzi azért, hogy a 16,6 százalékos eredményével 47 százalékkal ugrotta meg a TV2 átlagát. Viszont ezt a jó eredményt a Doktor Balaton nem tudta továbbvinni, a sorozat újabb gyenge héten van túl.

Ami a hétvégi saját gyártásokat illeti, szombaton az RTL Klubon a Séf meg a többiek 14,2 százalékos, A mi kis falunk 19,2 százalékos közönségaránnyal futott. Vasárnap a TV2-n látható Pepe című sorozat pedig 14,9 százalékos share-t ért el.

Az M4 Sportnak több olyan közvetítése is volt, ami a főműsoridőre esett és sok nézőt vonzott. Ezek közül a vasárnapi Forma-1 futam teljesített a legjobban, ami 21 százalékos share-t ért el, de a szombati időmérő 15,5 százalékos közönségaránya sem volt rossz. Múlt szerdán pedig a Real Madrid – Manchester City futballmérkőzés hozott 19,6 százalékos közönségarányt az M4 Sportnak.

A 18-49 éveseknél a hét legnézettebb műsora a Konyhafőnök, azon belül is a hétfői adás volt, amire 227 ezren voltak kíváncsiak. A második helyet a Forma-1 futam foglalta el, ami 224 ezer nézőt vonzott a kereskedelmi célcsoportból. Harmadik helyre pedig A mi kis falunk futott be 219 ezres nézőszámmal. A 18-49 éves célcsoportnál a TV2 legnézettebbje a hétfői Szerencsekerék volt, ami 188 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

A teljes lakosságos műsoros toplista máshogy nézett ki. A pénteki Tények bizonyult a legnézettebbnek a maga 784 ezer nézőjével, majd a vasárnapi RTL Híradó következett 676 ezres nézőszámmal. A harmadik helyet pedig a Szerencsekerék csípte el, miután a pénteki adásuk 664 ezres nézettséget produkált.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_18het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_18hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nem fékeznek, jelentős növekedés az AutoWallisnál

Továbbra is piaci átlag felett dübörög az AutoWallis Kiskereskedelmi Üzletágának teljesítménye, miután 18 százalékkal növelte az újgépjármű-eladásait. A mobilitási szolgáltatások terén 15 százalékkal nőtt a flottaméret, miközben a bérleti események száma a wigo carsharing...

Százmilliós váltságdíjat fizethetnek a magyar vállalatok

A 2023-ban zsarolóvírus által megtámadott magyar vállalatok több mint fele saját adatmentési módszereket alkalmazott, és nem kellett váltságdíjat fizetnie. A vállalkozások leggyakrabban biztonsági mentésekhez folyamodtak e célból. Azok közül, akik fizettek váltságdíjat, az 50%-uk...

Nyugdíjba mehetnek a bankkártyák

A huszonévesek többsége ugyanolyan biztonságosnak tartja digitalizált kártyával történő okostelefonos vagy okosórás fizetést, mint a hagyományos bankkártyás tranzakciókat – derült ki a legfrissebb K&H ifjúsági index eredményei alapján. A két évvel korábbihoz képest többen...

Változás az Auchan vezetésében

Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói feladatait. Elődje, Benoit Barbault Franciaországban folytatja pályafutását. Varga László több mint 25 éves kereskedelmi tapasztalattal rendelkezik, pályafutását a Cora-nál kezdte, ahol a különböző területek vezetőjeként...

Médiavezérek eredményekről, piacról és a jövőről – 1. rész

Bőven akad feladata a nagy médiacégek vezetőinek. A digitalizációval és az MI-gyorsvonattal is lépést kell tartani, miközben olyan médiatartalmakkal kell előrukkolni, amelyek hasznosak és relevánsak.   Biztosan fogunk meglepetéseket okozni Vidus Gabriella, RTL Magyarország, vezérigazgató Hosszú távú...

Kevesebbet tankoltunk az első félévben

Az első fél évben 0,3 százalékkal kevesebb motorbenzin és 1,2 százalékkal kevesebb gázolaj fogyott a kiskereskedelmi forgalomban Magyarországon, mint tavaly ugyanebben az időszakban; az üzemanyag-fogyasztás így átlagosan 0,9 százalékkal csökkent a Magyar Ásványolaj Szövetség...

Fontos hír érkezett az e-autósoknak

Csaknem 12,5 százalékkal bővült 2023-ban az engedélyköteles elektromos töltőberendezések száma Magyarországon, a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) 2023 végén 2507-et tartott nyilván. A legtöbb (866, illetve 326 darab) töltőállomás 2023 végén is Budapesten,...

Így csábítják a fiatalokat a Marketing Summitra

A Magyar Marketing Szövetség utánpótlásprogramja első lépéseként jelképes regisztrációs díj ellenében elérhető Summit Youth jegyekkel várja a 25 év alatti, szakmai felsőoktatásban tanuló hallgatókat az idei Marketing Summiton. Az utánpótlásprogram alapvető célja, hogy a...

Újabb világsztár költözött Budapestre

Újabb lakó érkezik a Madame Tussauds Budapestbe: a látogatók mostantól Zendayával is találkozhatnak a Dorottya utcai palotában. A fiatal világsztár a Gellért fürdő hangulatát megidéző VIP-teremben ülve szemléli Brad Pittet, Madonnát, Leonardo DiCapriót és...

A Coors lett a Groupama Aréna hivatalos söre

Három évre szóló együttműködési megállapodást kötött a Borsodi Sörgyár és a Sportfive Hungary Kft. A megállapodás a kontinentális Európában úttörő jellegű, mivel a Groupama Aréna az első olyan stadion, aminek a Coors a hivatalos...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezt keresik a magyarok 2024-ben a használtpiacon

Tízmilliós luxuskaróra, kilencmilliós juhnyáj, nyolcmilliós jakuzzi - többek között ezek a termékek cseréltek gazdát a Jófogás apróhirdetési platformon az év első felében. Emellett azonban a legnépszerűbbnek továbbra is az ingyenesen elvihető tárgyak bizonyultak. A...

Nem fékeznek, jelentős növekedés az AutoWallisnál

Továbbra is piaci átlag felett dübörög az AutoWallis Kiskereskedelmi Üzletágának teljesítménye, miután 18 százalékkal növelte az újgépjármű-eladásait. A mobilitási szolgáltatások terén 15 százalékkal nőtt a flottaméret, miközben a bérleti események száma a wigo carsharing...

Százmilliós váltságdíjat fizethetnek a magyar vállalatok

A 2023-ban zsarolóvírus által megtámadott magyar vállalatok több mint fele saját adatmentési módszereket alkalmazott, és nem kellett váltságdíjat fizetnie. A vállalkozások leggyakrabban biztonsági mentésekhez folyamodtak e célból. Azok közül, akik fizettek váltságdíjat, az 50%-uk...

Nyugdíjba mehetnek a bankkártyák

A huszonévesek többsége ugyanolyan biztonságosnak tartja digitalizált kártyával történő okostelefonos vagy okosórás fizetést, mint a hagyományos bankkártyás tranzakciókat – derült ki a legfrissebb K&H ifjúsági index eredményei alapján. A két évvel korábbihoz képest többen...

Változás az Auchan vezetésében

Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói feladatait. Elődje, Benoit Barbault Franciaországban folytatja pályafutását. Varga László több mint 25 éves kereskedelmi tapasztalattal rendelkezik, pályafutását a Cora-nál kezdte, ahol a különböző területek vezetőjeként...

Don't Miss

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...

Kaliszky András váltja Foltányi Tamást az Ersténél

Kaliszky András lesz 2025 januártól az Erste Bank Hungary Zrt. informatikai és operációs területért felelős igazgatósági tagja – jelentette be a pénzintézet. A pozíciót Foltányi Tamás 2024 végéig tölti be, az idén 65 éves...

Új vezetővel erősít a PwC Magyarország

A PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának új vezetője 2024. július 1-jétől Farkas Gábor. A pozíciót Deák Lászlótól veszi át, aki a továbbiakban a közvetett adókért felelős területet vezeti és mellette az ESG...

Új ügyfelek a Próbakőnél

Hazai és nemzetközi ügyfelekkel bővült a nemrég 4 PREXA díjat nyert Próbakő Kommunikáció portfóliója. Az ügynökség megbízást kapott a gyógyszeripar, a technológia és a kiberbiztonság területéről, valamint egy e-kereskedelmi projekt kommunikációs feladatait is rábízták. Az...