- Hirdetés -

Milyen nézettséggel tért vissza a Konyhafőnök?

|

- Hirdetés -

A 18-49 éveseknél listavezetőnek bizonyult a Konyhafőnök, pedig erős ellenfél volt számukra a Szerencsekerék. A Forma-1-nek és a Bajnokok Ligájának köszönhetően combos hete volt az M4 Sportnak is.

Az elmúlt hét egészen hasonló eredményt hozott, mint a korábbi. A TV2 ugyanúgy 11,3 százalékos főműsoridős közönségarányt ért el a 18-49 éveseknél, mint egy héttel korábban. Az RTL Klub share-je pedig 14,2-ről 14,8 százalékra nőtt. Ami kicsit rendhagyónak számított, hogy az RTL Klubot és a TV2-t nem a Film+ és Mozi+ páros követte a sorban, hanem az M4 Sport, ami 7,4 százalékos főműsoridős közönségaránnyal zárta a mögöttünk álló hetet.

Csoportszinten kicsit más volt a sorrend. A TV2 Csoport összességében jobb (27,8%) eredményt hozott, mint az RTL Magyarország (27,1%). A nemzetközi portfóliók külön meccsét az AMC nyerte 6,6 százalékos share-rel, utánuk a Paramount (exViacomCBS) következett 5,8 százalékos, majd az Antenna Group 5,5 százalékos közönségaránnyal.

18. hét / 17. hét / 16. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,8% / 14,2% / 13,8%
TV2 – 11,3% / 11,3% / 10,9%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (18. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Szerelem és más bajok – 3% (3,7%)
Híradó – 18,7% (19,5%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 17,5% (18,7%)
A Konyhafőnök – 18,3%

TV2
Remények földje – 19,4% (20,3%)
Tények – 21,8% (18,8%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 16,5% (14,2%) – hétfőtől szombatig
Szerencsekerék – 16,6% (17%)
Doktor Balaton – 8,7% (8,5%)

Bár jó hetet zárt az RTL Klub, de ez a hírműsoros sávra pont nem volt érvényes. A Tények ugyanis jobb heti átlagot produkált, mint az RTL Híradó. Hétfőtől szombatig nyerte is a sávját a Tények. Ebben némi szerepe lehet felvezetőműsoroknak is, hiszen az RTL Híradó előtti – nemrég debütált – török sorozat a megszokottnál is gyengébben teljesített. Mindeközben a TV2-n a Remények földje stabilan jó eredményt szállított.

Annak viszont örülhetnek az RTL Klubnál, hogy a Konyhafőnök kimondottan erősen tért vissza a képernyőre. A 18,3 százalékos heti átlaguk 23,6 százalékkal haladta meg az RTL Klub főműsoridős csatornaátlagát. Azért a TV2-n a Szerencsekerék sem teljesített rosszul, viszont a vetélkedő műsorideje jóval rövidebb volt, mint az RTL-es főzőshow-é. A Szerencsekerék erejét jelzi azért, hogy a 16,6 százalékos eredményével 47 százalékkal ugrotta meg a TV2 átlagát. Viszont ezt a jó eredményt a Doktor Balaton nem tudta továbbvinni, a sorozat újabb gyenge héten van túl.

Ami a hétvégi saját gyártásokat illeti, szombaton az RTL Klubon a Séf meg a többiek 14,2 százalékos, A mi kis falunk 19,2 százalékos közönségaránnyal futott. Vasárnap a TV2-n látható Pepe című sorozat pedig 14,9 százalékos share-t ért el.

Az M4 Sportnak több olyan közvetítése is volt, ami a főműsoridőre esett és sok nézőt vonzott. Ezek közül a vasárnapi Forma-1 futam teljesített a legjobban, ami 21 százalékos share-t ért el, de a szombati időmérő 15,5 százalékos közönségaránya sem volt rossz. Múlt szerdán pedig a Real Madrid – Manchester City futballmérkőzés hozott 19,6 százalékos közönségarányt az M4 Sportnak.

A 18-49 éveseknél a hét legnézettebb műsora a Konyhafőnök, azon belül is a hétfői adás volt, amire 227 ezren voltak kíváncsiak. A második helyet a Forma-1 futam foglalta el, ami 224 ezer nézőt vonzott a kereskedelmi célcsoportból. Harmadik helyre pedig A mi kis falunk futott be 219 ezres nézőszámmal. A 18-49 éves célcsoportnál a TV2 legnézettebbje a hétfői Szerencsekerék volt, ami 188 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

A teljes lakosságos műsoros toplista máshogy nézett ki. A pénteki Tények bizonyult a legnézettebbnek a maga 784 ezer nézőjével, majd a vasárnapi RTL Híradó következett 676 ezres nézőszámmal. A harmadik helyet pedig a Szerencsekerék csípte el, miután a pénteki adásuk 664 ezres nézettséget produkált.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop2022_18het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop2022_18hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Közönségarány: lineáris share. A vizsgált műsor, vagy idősáv nézésére fordított idő aránya az összes magyar nyelvű lineáris televíziócsatorna nézésére fordított időből. Beleértve ebbe a csatornák időeltolásos nézést is.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hétvégén érkezik az HBO legújabb magyar filmje

Szombaton válik elérhetővé az HBO MAX és az HBO kínálatában Zsótér Indi Dániel első nagyjátékfilmje, az öt szkeccsből álló A Karantén Zóna. A közösségi finanszírozásból készült alkotás „nobudget-cucc, de szebben néz ki, mint némelyik...

Több ezer új SZÉP kártya elfogadóhely várja a nyaralókat

Idén nyáron is erőteljes növekedést hozhat a SZÉP kártya használatban a belföldi turizmus. A gyenge forint és a magas üzemanyagárak mellett várhatóan többen választják majd a belföldi pihenést, így júliusban és augusztusban akár az...

Tartós recesszió jöhet a gazdaságban

Az elmúlt hónapokban felerősödtek a találgatások a globális gazdaság helyzetéről, és egyre gyakrabban kerülnek elő a recesszióval kapcsolatos félelmek. A világgazdaság alakulása szempontjából legnagyobb hatású két országban, az Egyesült Államokban és Kínában további nehézségekre...

Új vezetővel erősítaz EIT InnoEnergy

Marcin Wasilewski, Lengyelország egyik legeredményesebb energiaipari szakembere csatlakozott az EIT InnoEnergy csapatához. A vállalat közép-európai régiójának vezetését vette át a korábbi regionális igazgatótól, Jakub Milertől, aki az EIT InnoEnergy portfoliójába tartozó, többek közt elektromos...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Jövő hónaptól kevesebb sportcsatorna lehet itthon

Megszűnik a tartalomszolgáltatás a Digi Sporton július 1-től a csakfoci.hu információi szerint. A Digi sportos portfóliójában három csatorna is tartozott, a kínálatban a legnépszerűbb futball bajnokságok és versenysorozatok összecsapásai is szerepeltek. A csakfoci.hu úgy...

Ásványvízből inkább hazait vesznek a magyarok

Bár a magyar ásványvízpiac az ellátási láncok bizonytalanságai, a pandémia hatásai és a szomszédos országban zajló háború miatt számtalan, a költségeket jelentősen megtöbbszöröző nehézséggel küzd, azért a gyártók a hazai vásárlókra még mindig számíthatnak....

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

6 ok, amiért már nincs értelme a papíralapú adminisztrációnak (x)

Egyre több dolgot tudunk elintézni az interneten papírmunka nélkül, hiszen szinte minden elkezdett átrendeződni az online térbe – így például az adminisztráció is. Egy banki ügyintézés alkalmával már kevesebb nyomtatott papírt kapunk, de hivatalos...

Magyar arany a világ legelismertebb borversenyén

A Decanter World Wine Awards (DWWA) a világ legnagyobb és legelismertebb, páratlan globális érdeklődés által kísért borversenye. Ezért különösen figyelemre méltó eredmény, hogy 2022-ben, a Thummerer Pincészet Egri Vili Papa Cuvée Superior 2018 lett...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Hétvégén érkezik az HBO legújabb magyar filmje

Szombaton válik elérhetővé az HBO MAX és az HBO kínálatában Zsótér Indi Dániel első nagyjátékfilmje, az öt szkeccsből álló A Karantén Zóna. A közösségi finanszírozásból készült alkotás „nobudget-cucc, de szebben néz ki, mint némelyik...

Több ezer új SZÉP kártya elfogadóhely várja a nyaralókat

Idén nyáron is erőteljes növekedést hozhat a SZÉP kártya használatban a belföldi turizmus. A gyenge forint és a magas üzemanyagárak mellett várhatóan többen választják majd a belföldi pihenést, így júliusban és augusztusban akár az...

Tartós recesszió jöhet a gazdaságban

Az elmúlt hónapokban felerősödtek a találgatások a globális gazdaság helyzetéről, és egyre gyakrabban kerülnek elő a recesszióval kapcsolatos félelmek. A világgazdaság alakulása szempontjából legnagyobb hatású két országban, az Egyesült Államokban és Kínában további nehézségekre...

Új vezetővel erősítaz EIT InnoEnergy

Marcin Wasilewski, Lengyelország egyik legeredményesebb energiaipari szakembere csatlakozott az EIT InnoEnergy csapatához. A vállalat közép-európai régiójának vezetését vette át a korábbi regionális igazgatótól, Jakub Milertől, aki az EIT InnoEnergy portfoliójába tartozó, többek közt elektromos...
- Hirdetés -

Don't Miss

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...

Építkezni szeretek – interjú Palocsay Gézával

Nem érzi visszalépésnek, hogy az Adevinta után a kevésbé ismert Pepita.hu-nál folytatja, amelyből három év alatt százmillió euró forgalmú céget építene Palocsay Géza. A webáruházként és online piactérként is működő platform fejlődésének támogatására a...

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....